Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e60 chyba ventilu odvětrávání

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Jo, hledej díl č. 1 http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E6 ... l_ventilat . Místo odhaduji na PZ podblatník => více z mobilu Bohužel nelze. Žádný filtr s aktivním uhlím zatím nekupuj, zkontroluj vedení hadiček a jejich průchodnost. Pokud budou hadičky OK a nepůjdde to profouknout, tak bude chyba v náplni filtru. V lékárničce doma určitě najdeš živočišné uhlí nebo dřevěné uhlí na grilovačku. To rozmlátíš paličkou, nahradíš náplň a funguješ dál. Je to skoro zadarmo => ušetříš 88 Euro včetně DPH.

Grüße aus Stuttgart, Milan
ickx
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 14.05.2008 00:00
Bydliště: Brno

#22 Příspěvek od ickx »

Teda, jen ze zvědavosti si čtu tuhle diskuzi/tvoje rady a klobouk dolů. Takto zkušenej a ochotnej člověk se najde málokdy.. Vím i z vl. zkušenosti. Palec nahoru! :cool2:
dave520
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 21.02.2013 01:00

#23 Příspěvek od dave520 »

Jojo, je to PÁN! Má to jen tu chybu, že není na vysočině :lol:
Díky za rady, až se k tomu dostanu tak dám info jestli se to vyřešilo.
gombo
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Bratislava

#24 Příspěvek od gombo »

Myslite ze zly odvetravaci ventil nadrze moze mat vpliv na dlhe studene starty?
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Funkci ventilu odvětrání popisuji zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 43#1159243 . Vyzkoušej, jestli je ventil při vypnutém zapalování uzavřený. Při zapnutí zapalování se na pinu (1) musí objevit +12V, ale ventil sepne, až když pin (2) uzemní řídící jednotka motoru, která to dělá podle vnitřního algoritmu, jak popisuji v tom odkazu. Při startu studeného i teplého motoru má být elektroventil uzavřen. Pokud by byl trvale otevřen, mohl by ovlivnit bohatost směsi, ale dávám tomu tak 5%. Spíše bych hledal netěsnost v sacím potrubí a zkontroloval přívod paliva. Bez diagnostiky těžko více ...
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno

#26 Příspěvek od THe_KbK »

moc hezky napsáno :-)
gombo
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: pát 06.06.2008 00:00
Bydliště: Bratislava

#27 Příspěvek od gombo »

Na diagnostike som bol a vypisala prave chybu toho ventilu a snimacu tlaku paliva na liste.Preto som sa nato pytal.Blbne to len pri starte,ked auto stoji viacej ako hodinu.Pri kratsom odstaveni to chyta normalne.Aj ked to prvy krat tazko nestartujem a hned to vypnem,uz to chyti normalne.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Odvětrávání palivové nádrže a odvzdušnění palivového systému jsou dvě různé věci, i když v německém nebo anglickém překladu vypadají velmi podobně. Protože se jedná o 760i/12V, budeme v tomto případě pokračovat v Tvém založeném vlákně zde : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=#1348415
Odpovědět