Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Doběh motoru bmw e60 530d
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: čtv 14.11.2013 01:00
ohledně té řemenice na klice...Je tam něco jiného než uvnitř ta guma,co se může pokazit?Myslím tím vlastně spojení těch dvou řemenic...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
bibikuba píše:Mě to u E39 530d dělala napínací kladka klínového řemenu-znatelné písknutí či zavrzání,oklepání při zhasínání motoru..Ten samej zvuk to vydávalo při podtočení motoru popř.když jsem měl zabržděnou ručku a pouštěl trhavě spojku...Napínák už byl volnější a už to nepobíral..nejlepší metoda-na ohřátém motoru sundat řemen,nastartovat a zhasnout motor-pokud závada zmizí je v řemenovém pohonu,napínáku atd..bohužel neni až tak jednoduchý ten řemen sundat popř.nandat![]()
![]()
u 39 se max.zapíše nějaká závada do diagnostiky ale bez řemenu to funguje.U novějších modelů netuším...já měnil díl č.2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
U BMW E60/61 je v servisních postupech tučně psáno nestartovat auto se sundaným řemenem. Tak že bych to neriskoval.
ked uz vsetko poriesene, pozrel by som na vyfuk. Ten dokaze zatriast kabinou aj vydavat zvuky.
Taktiez nezabudat ze silenty v E60 530D su ovladane vzduchovym ventilom, podla WDS je aktivny do rychlosti 60km/h. Aktivny znamena ze zmakcuje silentbloky. Ventil ked je vadny ukaze diagnostika, ale ked su derave hadice, hlavne ta cervenocierna, tak nedofukuje riadne a stale ide na tvrdo.
Taktiez nezabudat ze silenty v E60 530D su ovladane vzduchovym ventilom, podla WDS je aktivny do rychlosti 60km/h. Aktivny znamena ze zmakcuje silentbloky. Ventil ked je vadny ukaze diagnostika, ale ked su derave hadice, hlavne ta cervenocierna, tak nedofukuje riadne a stale ide na tvrdo.
mozno nieco k teme
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 3#p1335643
video z PL webu (prejav):
http://www.youtube.com/watch?v=u0VkunGF12I
oprava
http://www.youtube.com/watch?v=_aj5Z9hwTx8&feature=youtu.be


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 3#p1335643
video z PL webu (prejav):
http://www.youtube.com/watch?v=u0VkunGF12I
oprava



http://www.youtube.com/watch?v=_aj5Z9hwTx8&feature=youtu.be

No určitě bych zkontroloval tu klapku. Kámoš měl to samé, jelikož máme oba 5er tak jsme mohli zvuk motoru při chcípnutí vedle sebe jednoduše porovnat. A je to fakt znatelný rozdíl, pokud se ta klapka nezavře, dost to i zatřese autem. Ta klapka jde za tu pružinku i ručně zavřít a jde to samosebou i vidět když to auto chcípá, že se ta klapka otočí.
Jinak my jsme to normálně pro kontrolu ještě startli a za běhu jsem tu klapku ručně zavřel a tedy nechal to chcípnout. Samozřejmě to chcíplo vklidu a bez vibrací. Výměna tuším 5k.
Akurát bacha, že ta zatuhlá klapka nemá jen kosmetickou vadu, ale je podstatná pro vypalování v DPF. Jelikož na diagnostice mu při výměně zjistili, že poslední vypalování bylo před nějakýma 20 tisíci km a kvůli tomu už mu to auto jelo dost chcíple v nouzovém režimu. Po výměně hned vpořádku, pár kilometrů se z toho valil bílý dým jak z fabriky, ale pak ok.
Jinak my jsme to normálně pro kontrolu ještě startli a za běhu jsem tu klapku ručně zavřel a tedy nechal to chcípnout. Samozřejmě to chcíplo vklidu a bez vibrací. Výměna tuším 5k.
Akurát bacha, že ta zatuhlá klapka nemá jen kosmetickou vadu, ale je podstatná pro vypalování v DPF. Jelikož na diagnostice mu při výměně zjistili, že poslední vypalování bylo před nějakýma 20 tisíci km a kvůli tomu už mu to auto jelo dost chcíple v nouzovém režimu. Po výměně hned vpořádku, pár kilometrů se z toho valil bílý dým jak z fabriky, ale pak ok.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: čtv 14.11.2013 01:00