Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw 530d e39 problem Nivo regulace

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bensche
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#1 Příspěvek od Bensche »

Mam takovy problem.Uchazel me pravy mech.Ktery jsem vymenil za novy.A ted vznikl problem,ze zadni naprava me prijde tvrda po prejeti ktere koliv nerovnosti.Zadni naprava se zatrese zaskace a oddskoci.A od.100kmh do 120kmh se zadni naprava dost neprijemne třese.Kola pneu vse je v poradku.Nevim si rady.Diky za odpovedi.
Bensche
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#2 Příspěvek od Bensche »

Nikdo nic?
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno

#3 Příspěvek od THe_KbK »

pokud vím, tak se po výměně měchů, musí nastavit výška vozidla přes diagnostiku.
Bensche
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#4 Příspěvek od Bensche »

To jsem se tady,taky docetl.Ale byli tam nazory,ze se to dosteluje samo.Tak nevim.A kdyz jaka to umi udelat diagnostika?Jestli to.teda.jde.
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od THe_KbK »

TAK to už nevím. Někoho zdatnýho s diagnostikou musíš sehnat.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#6 Příspěvek od Foldas »

uděláš to inpou. Odkuď jsi?
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#7 Příspěvek od RomanM3 »

než to začneš štelovat, tak jednoduše změř vzdálenost střed kola - blatník. mělo by to být asi 36cm, jestli si to dobře pamatuju? kdyžtak mě někdo opravte nebo to pohledej.
dále, pokud je měch nový, možná je tužší a tudíž pokud tam máš starý tlumiče tak už to nefunguje dobře. nemůže to být tím? že ten nový měch je tužší a tedy se chová jako tvrdší pružina a ten tlumič už ho nestíhá tlumit, pue je už starej? z toho by ale koukala výměna tlumičů....
Bensche
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#8 Příspěvek od Bensche »

Jsem od Plzne.Ale mohu klidne nekam dojet.Dneska jdu na stk.Tak necham prokontrolovat zadni napravu a ulozeni jak.na tom je.Jestli.to nedela naprava.
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#9 Příspěvek od RomanM3 »

doporučuju na tu kontrolu zvednout na zvedáku auto a vypustit tlak z měchů.
my jsme taky hledali jak blbci a nikde nic ani páčidlem a pak jsem se už nasral koupil sadu na celou nápravu a při tom jsem musel měchy vypustit a hle: vůle jak prase v dolních kuláčích na obou stranách a horní ramena tak nic moc...
ještě mě napdalo, ty jsi měnil je jeden měch?jen jednu stranu? pokud je má úvaha správná, že ten měch stárne, pue je to guma a ta stárne, tak bych se až tak nedivil, že to dělá bordel zejména při přejezdu nerovností v zatáčce....protože jeden měch je určitě tužší a jedem měkčí....protože ta guma je poddajnější....nevím, nemám s tím zkušenost. zatím. ale až budu měnit měch, tak určo oba. tuším se to i všude doporučuje. to je jak kdybys vyměnil jen jednu pružinu...to musí dělat bordel přece
tak hodně zdaru :wink:
Bensche
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#10 Příspěvek od Bensche »

Ted jsem prijel s technicke a byla zjistena zavada.Ulozeni napravy jedenu uplne utrzeny silemblok.A ostatni 3 jsou spuchrele a uz maji sve za sebou ..Takze asi na 90% to muze byt asi ono si myslim ja osobne.Co si myslite vy?
Bensche
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#11 Příspěvek od Bensche »

Ano menil jsem jeden pravy novy.
THe_KbK
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 13.05.2014 00:00
Bydliště: Brno

#12 Příspěvek od THe_KbK »

Tak určitě. Celá náprava ti tímpádem chodí jak se jí chce.
Bensche
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#13 Příspěvek od Bensche »

Ale jeste jsem si vsimnul,ze jedna strana.je o 2cm niz nez druha strana.A to nic neuchazi.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#14 Příspěvek od Tompo »

A to je právě to nastavení výšky nivelizace, ta výška taky vychází z daného typu měchu pro konkrétní podvozek (m-paket, standart, vyztužený, atd...) takže napojit, vyčíst hodnotu na původním měchu a na novém přizpůsobit.
Bensche
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#15 Příspěvek od Bensche »

A ty mechy jsou stejne vsechny?Ja mam original M packet z vyroby a ten mech co jsem menil tak nevim jestli je stejny jako co je ten druhy co jsem nemenil.A kde je mozne. Nebo kdo to tady umi pres diagnostiku nastavit?
Bensche
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#16 Příspěvek od Bensche »

Muze nekdo poradit.Kdo umi nastavit pres diag ty mechy?
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#17 Příspěvek od Angelos »

Popravdě přesně nevím jaký je rozdíl mezi těma různyma typama měchů. Ale vejšku ti klidně nastavím jakou chceš, přes týden bývám v Plzni.
Bensche
Registrovaný
Příspěvky: 96
Registrován: pát 17.12.2010 01:00

#18 Příspěvek od Bensche »

Nejaky kontakt na tebe?
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#19 Příspěvek od Angelos »

Máš sz ;)
Odpovědět