Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 525 TDS - špatné teplé starty, zhoršuje se

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
figi_1 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2
Registrován: pát 10.10.2003 00:00
Bydliště: Jílové u Prahy

#21 Příspěvek od figi_1 Člen Klubu »

Uživatelský avatar
Storm
Registrovaný
Příspěvky: 3601
Registrován: úte 29.08.2006 00:00
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#22 Příspěvek od Storm »

Paráda, tím je celá věc vyřešená :palec:
SiM
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: stř 24.07.2013 00:00
Bydliště: Luštěnice

#23 Příspěvek od SiM »

zdar, toto téma jsem našel přes "hledat teplé starty"... zlobí mě teplé starty na E46 M47D20 - lze toto aplikovat i na tento motor?

Mám na autě udělané nějaké výměny (vstřiky) a repasy (turbo, hlava) a ke vstřikům můžu říct, že na vstupu měli ty staré mikropilinky=takže čerpadlo asi půjde... ale nasypal jsem teď do auta dost dukátů, tak čerpadlo musí chvíli počkat a hledám přechodné řešení..díky
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#24 Příspěvek od oldaf »

bery-R píše:
Storm píše:Tím samým jsem si prošel taky, za studena v pohodě, za tepla hrůza, ani repase čerpadla za 11,400 kč tento problém nevyřešila a další 15,000 kč za el hlavu čerpadla jsem už znechuceně odmítl dát, problém jsem nakonec vyřešil odporem mezi teplotním čidlem a řj motoru, dal jsem ho přes relátko aby si řj při startu myslela, že je motor studený a pustila žhavení, pak byli starty stejné jako za studena, náklady 100 kč. Není to žádné násilí ani ztráta času.



Cau, mohl bys mi to přesně popsat,jak ten odpor zapojit a přes který relé..atd.. Ja mám nový čerpadlo a nestartuje to stejně. Když dám větší předvstřik (aspoň přes 110), tak to chytá krásně, ale zas to nejede a motor jde jak Anka po hrázi.. Ono to by to chtělo vyměnit řetězy( to je nejčastější příčina problémů s teplým startem, čerpadlům většinou nic není, to jsou mýtusy který běhají po internetu a jinde) Nechci už to znovu celý rozebírat-sráč. Radši bych to chtěl vyřešit tím odporem. Díky za radu.
Promiň , ale to co jsi tady napsal je totální blbost. Prošlo mi rukama tolik čerpadel že si můžu dovolit ti odporovat. Špatný teplý starty na rotačkách jsou skoro vždy zapříčeněný vyběhanou rozdělovací hlavou. Poznáš i i podle toho že když čerpadlo poleješ studenou vodou tak to chytne okamžitě. Rozdělovací hlava u šestiválce vydrží zhruba 250tis km, záleží na kvalitě paliva. Po opotřebení se postupně snižuje výkon motoru a pak to dojde do stavu kdy se při roztažení válce pístku čepadla teplem udělá taková vůle že pístek není schopnej přetlačit otvírací tlak vstřikovací trysky. Proto to přestane startovat. Zrovna jsi vytvořil mýtus kterýho se zas někdo chytne. Píšeš že máš nový čerpadlo, to jsi za něj dal 80tisíc?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#25 Příspěvek od Foldas »

to sim u cr motoru si tímhle nepomůžeš čerpadlu chvíli trvá než vytvoří tlak, aby jednotka otevřela vstřiky
Odpovědět