Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

535d vs.535d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
beckham-
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#1 Příspěvek od beckham- »

Zdravim všechny,

s bráchou jsme se rozhodli pořídit BMW. Požadavky do 250tkč nějakou trojčičku s výbavou a m-paketem (tato kombinace téměř nemožná najít) a pak je v hledáčku 535d v plné a v m-paketu.

Našli jsme dva kousky s VELMI ROZDÍLNÝM nájezdem, zatím jsme se na auta nebyli podívat a ani VIN apod. Spíš nás zajímá, zda znáte některé z těchto aut, popřípadě nějaký koment doporučení?

Postup z toho pak odvodíme ... osobní shlédnutí (nejsme technici), pak nějakého borce z fóra, co vše na autě pozná a k tomu prověření VIN (ale někde jinde než cebie, která je k ho*nu).

Díky za jakýkoliv názor, myšlenku, doporučení, jste tu skvěli odborníci - uvítáme vaše zkušenosti.

Odkazy:
http://www.sportovnivozy.cz/66118-bmw-5-535d-e60
http://www.sportovnivozy.cz/66230-bmw-5 ... t-top-brno
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#2 Příspěvek od mr_nitroz »

Najezd ve skutecnosti budou mit obe podobny. 535d je tak dobre auto, ze dnes neni moc lepsich aut (treba f10, ktere vybavene stoji mega). Majitele to moc dobre vedi a duvod proc to vetsinou davaji pryc je ten, ze prisly investice do auta, ktere by v bmw staly min 200000, v neznackovem servisu 100000 a pokud mas znamosti na sehnani dilu, jsi sikovny ze si to udelas sam nebo mas dobre kamarady tak 50000.
Tim te urcite od koupe neodrazuju, jenom at s tim pocitas.
Uprimne radsi bych si taky koupil auto s mechanickou nebo elektronickou chybou, kterou si sam opravim, nez drahsi relativne ok ale opravovanou totalkou a tak podobne. 90% 535d v teto cenove relaci budou auta bud s potrebnyma investicema, opravene totalky nebo oboji. To mas z 10ti jednoho mazla, ktery ale bude stat o 70-100tis vic nez auta v tvojich nabidkach.

Sam mam taky 535d, vybavenou, koupenou s 155 z nemecka, ted ma 370tis km, vse hraje, ale taky uz me nejake penize stala. Vse je na ni ok, az na par drobnosti, o kterych vim.
Desim se momentu kdy ji budu prodavat, protoze ji kazdy bude brat za vyhonenou mrdku a bude ji srovnavat s jinymi auty. Nikdo nedoceni ze ma spoustu novych a drahych veci a radsi si koupi o 30tis levnejsi jine auto, do ktereho nasype za pul roku tech 30.
Jirrik1
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: pon 27.07.2009 00:00

#3 Příspěvek od Jirrik1 »

Jednu 535D mám na prodej, pokud ještě sháníte...
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#4 Příspěvek od mr_nitroz »

Jo a u e60 mam par triku na to jak zjistit pravy najezd km, zatim jsem prisel na vetsinu stoceni e60 nebo e90 co jsem videl v mem okoli. Dam ti jedno doporuceni, at auto vypada sebelip, nikdy never najezdu na tachaku. :-)
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od M4we »

Ahoj. Na prvni pohled ta druha vypada o neco lepe najezd 240k bych ji i veril. Ale samo ze bych se snazil zjistit aspon puvod. Pak se s tim da neco delat.
Kazdopadne k te prvni. At je jaka je...dat skoro ctvrt mega za auto se skoro pul milionem km a jeste v nafte...asi bych do toho nesel. Ale je to jen muj nazor.
Jak rikam. Zjistit puvod a zda ma servisku a pak se pidit po nejake historii.
E60 545i Blacksapphire
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#6 Příspěvek od sonyk02 »

u tý první aspon konečně někdo neskrývá kilometry :) jediný co se mi tam nezdá je kryt motoru ten vypadá jako kdyby tam byl daný úplně nový.
ta druhá vypadá trochu lépe, jen tam má chybu v popisu, píše že má střešní okno a z fotek není vidět že by tam bylo. a u obou mi chybí ve výbavě head-up display, bez toho už bych dneska 5er nechtěl, je to skvěla fičura, kterou využiješ víc než nějaký větraný sedačky.
a jak už tady psali někteří tak servis je poměrně nákladný, takže si klidně připravte dalších 50k na první půl rok co do toho nasypete aby to trochu bylo v nějaký stavu. (sám vím o čem mluvím)
lukas535d
Registrovaný
Příspěvky: 204
Registrován: sob 20.12.2014 01:00
Bydliště: Olomoucko

#7 Příspěvek od lukas535d »

Ja kdyz jsem pred casem kupoval svou 535d tak jsem se rozhodoval jestlu koupit levnejsi o ktere jsem vedel ze budou vyrazne investice cca 120tis a nebo za vice penez za jine v relatvne dobrem stavu. Rozhodl jsem se pro tu levnejsi jelikoz na ni byly potreba udelat veci ktere by stejne cekaly casem udelat i tu v dobrem stavu, takhle se mi to cenove +- vyrovnalo ale vim ze tam mam nove veci,ktere vydrzi snad do konce zivota auta.

Zajimalo by me co je u toho prvniho inzeratu za to treti tlacitko jak se ovlada vyhrivani a ventilace sedacek. Ja mam stejne tlacitko na bocni mechy jako je u druheho inzeratu.

Jinak Head-up mam a supe vec, taktez odvetravane sedacky suprova vec.
beckham-
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: čtv 07.01.2010 01:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#8 Příspěvek od beckham- »

Díky za komenty a rady...budu vděčný za každý názor.

BMW je radost, ale najít ten správný kousek, to chce velkou dávku trpělivosti, zvlášť v dnešní době - stoček, bouraček, atd.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#9 Příspěvek od kurevtor »

u té první je fajn, že prodávající (pravděpodobně) moc nehejbal s kilometry..
ta druhá má zase hezčí interiér...

osobně bych do té první nešel, ty km by mi vadily...

jinak ano, určitě si na dobrou/vybavenou/zachovalou 535d chvíli počkáš, ale hledají se celkem dobře... 535d jsou obvykle dobře vybavené..

Lukas535d: u té první je to tlačítko na masáž... ani jsem nevěděl, že to může být tak jak to má ta druhá a ty... co přesně to tlačítko u tebe dělá? :-)
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Pazdi »

buď je to masáž, nebo to dofukuje bočnice sedačky:)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od JaraX »

mě by spíš zajímalo jeslti to člověk muže mít zaráz, bočnice i masáž, nikdy jsem to asi neviděl.
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od M4we »

JaraX píše:mě by spíš zajímalo jeslti to člověk muže mít zaráz, bočnice i masáž, nikdy jsem to asi neviděl.


Podle mě to nejde. Spíš by mě zajímalo, jak funguje ten dofuk, já mám dofuk bočnic na komfortech hned vedle nastavování polohy sedadla, takový dva kulatý knoflíky.
Pak bych chápal, jak mít to i masáž dohromady.

https://www.google.cz/search?q=e60+mass ... B400%3B300

Tady je to hned vlevo nahoře ty dva knoflíky vedle nastavování sedících ploch :D[/url]
E60 545i Blacksapphire
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#13 Příspěvek od kurevtor »

nechápu to... přece ty bočnice už jsou součástí komfortních sedaček, ne? Tzn. lze to nastavit aby to člověka víc chytilo nebo... Nerozumim co navíc ten čudlík teda dělá...

navíc je to jen jeden čudlík na ON/OFF, ale jsou potřeba dva - aby šel ovládat směr doleva-doprava....
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Pazdi »

někde to pohledám - mělo by to být "automatický" - když ostřeji vemeš zatáčku, mělo by ti to jednu stranu dofouknout, druhou odfouknout, aby tě to furt drželo přibitého v sedačce...jinak jasně - klasický dofuk - manuální řekněme je na straně sedačky dva čudliky kulaté...

taky jsem nikdy neviděl kombinaci obojího...masáž i "aktivní dofuk"
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

aktivní dofuk (říkám tomu pacičky) má 4 stupně, OFF, level 1-3 a funguje to tak že když jedeš třeba slalom tak ta sedačka "vytáčí" ty bočnice a ty tě drží proti zatáčce, při praso jízdě je to přijemný, ale praktickej význám je nula, dlouhodobě to nikdo zaplý nemá, jen je to hrozná machrovina když někoho vezeš a chytne ho sedačka, každej se většinou lekne.
skoda105s
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: stř 04.07.2012 00:00

#16 Příspěvek od skoda105s »

Aktivní bočnice nejde kombinovat s masáží.

Maximální přední sedadla v e60 jsou: výhřev, ventilace a jedno z aktivní bočnice/masáž. Potom už je to tlačítko na výhřev a ventilaci společné půlené.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od JaraX »

ja celkem nechapu že ani jedna z tehdle pětek která má plnou lištu ale nemá tak zakladní věc jako el. zadní roletu kterou mám i v blbé e46, ale aspon jsem přišel na to co tady chybí za tlačítko :)
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#18 Příspěvek od sonyk02 »

ta první má el. roletu vzadu, a ta druhá tam není vidět na dveře kde je to tlačítko, ale jelikož to vypadá že má boční roletky vzadu, tak bude mít snad i zadní roletu taky.
lukas535d
Registrovaný
Příspěvky: 204
Registrován: sob 20.12.2014 01:00
Bydliště: Olomoucko

#19 Příspěvek od lukas535d »

Lukas535d: u té první je to tlačítko na masáž... ani jsem nevěděl, že to může být tak jak to má ta druhá a ty... co přesně to tlačítko u tebe dělá? :-)[/quote]

Jsou to tlacitka na dofukovani bocnich mechu v zatackach, ma to tri polohy od comfort az sport. Tzn kdyz jedes rovne jsou mechy vyfoukle,kdyz zatocis okamzite se nafoukne jeden prislusny mech aby te podrzel v sedacce a jak srovnas auto tak se mech vyfoukne.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od JaraX »

sonyk02 píše:ta první má el. roletu vzadu, a ta druhá tam není vidět na dveře kde je to tlačítko, ale jelikož to vypadá že má boční roletky vzadu, tak bude mít snad i zadní roletu taky.


aha, to sem si nějak neuvědomil a které tlačítko pak teda chybí k tomu aby to mělo ty "dělená tlačítka"

HDC?
Odpovědět