Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

F10 prvni vaznejsi zavada NETESNA palivova nadrz?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#1 Příspěvek od Dyx »

Tak jak jsem slibil ze poreferuju o zavadach tak uz jednu docela vaznejsi mam.
Hloupe je ze se projevila asi 3 mesice po skonceni rocni zaruky a sice palivova nadrz je asi praskla a tece nekde vpravo bud primo v miste drzaku a nebo tesne nad nim.. neni to moc ale pri parkovani v garazi se to projevi flekem a pri zvednuti auta vespod take..

Ted je otazka jak opravit (na cenu nove nadrze se ani ptat nebudu neb by mne trefil slak) vite nekdo o nekom spolehlivem kdo umi tyto plastove nadrze ZALEPIT ci ZAVARIT?
Blbe je ze se snad bude muset rozdelat pulka auta.. aby se mohla nadrz vyndat ven...


Jinak vse ostatni v poradku, jelikoz je na tachu uz 150tis km tak jsem si udelal resersi ohledne vymeny oleje v autom. prevodovce (asi 7 firem co to dela).. aclovek se pri tom dozvi zajimave veci. Pochopitelne stanovisko vyrobce ze napln je dozivotni dnes uz nikdo vazne nebere (kdo si netiskne penize a nemeni auto kazde 3 roky za nove) .... Zajimave je ze velka cast spec. firem tvrdi ze by se olej v autom. prevodovce TOHOTO auta mel menit kazdych 60tis km, obavam se ze maji na mysli hlavne svuj prospech a jinak to je nesmysl. Nakonec mne presvedcili ZF PAkra Jihlava, podle nich vymena doporucena 80-120tis ....
Naprosto idiotske reseni je ze se musi kvuli tomu vyhazovat pokazde cela olejova vana s integrovanym filtrem za 3 tacy, za to by inzenyri BMW zaslouzili par facek (neekologicke, neekonomicke). Necham si schvalne vratit orig. vanu a treba se mi podari v ni nejakym zpusobem upravit-zrepasovat integrovany filtr pro pristi vymenu.....


No a pak asi prece jen si necham preventivne vymenit rozvodovy remen......
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#2 Příspěvek od pavproch »

ref prasklá nádrž: to ti tam začala klíčit ta řepka, co ji tam liješ.... :twisted:
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Pazdi »

to s tím repasem filtru myslíš vážně? :roll:
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#4 Příspěvek od Teddy »

mě náhodou přijde zajímavý minimálně zjištění, že ta bionafta nutně nemusí bejt pro motor rychlá smrt.
Ne že bych jí tam snad chtěl lejt, ale vypadá to, že by mohl padnout jeden předsudek.

Jakej je aktuální stav? Kolik máš najeto celkově a kolik jen na bionaftu?

Jinak s tou nádrží.... některý se daji zavařit. Jestli je k tomu přístup, tak to ani nemusí z auta ven. Já jsem vařil třeba nádrž na čtyřkolce. V terénu to dostává dost zabrat, ale drží doteď. Stačí ti na to nástavec na horkovzdušnou pistoli a přídavnej drát. Musí se to pořádně očistit. Výhoda byla, že já vařil nádrž na benzín. Tohle bude celý zaprasený od nafty a ta bude zažraná i v materiálu.

Vzhledem k ceně auta bych se podíval po nový nádrži, nebo z nějaký šikovný bouračky
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od KKKuba »

proč by to vážně nemyslel? Pokuď ta filtrační vložka půjde nějakým rozumným způsobem vyměnit tak v tom nevidím problém, je blbost měnit to celý kvůli blbýmu filtru..
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#6 Příspěvek od Dyx »

KKKuba píše:proč by to vážně nemyslel? Pokuď ta filtrační vložka půjde nějakým rozumným způsobem vyměnit tak v tom nevidím problém, je blbost měnit to celý kvůli blbýmu filtru..


proste mne to ze zvedavosti zajima jak je to konstrukcne resene a jak moc je to "odolne proti repasi"...jestli to bude mit smysl do toho vrtat nebo ne budu vedet nejdriv az kdyz se na to podivam popr. necham podivat par sikovnych kutilu a pak se rozhodnu ze bud ze ta namaha nestoji za to a se skripenim zubu se na to vykaslu a nadrz vyhodim do sberu.. a nebo zkusim ten integrovany filtr (nechat) zrepasovat.. a cely kram pak budu moct pri pristi vymene pouzit znovu atd. Baj voko by ta repase nemela stat vic nez 3 litry..... pokud ano tak je vetsi pravdepodobnost ze se na to vykaslu...

Mimochodem za takovyhle neekologicky a zaroven neseriozni svinstva by mel kazdy takovyhle nenazrany vyrobce aut dostavat obrovske pokuty... neexistuje jediny duvod proc by reseni nemohlo byt ze se tam bude menit klasicky pouze filtracni vlozka a hotovo...
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#7 Příspěvek od Dyx »

[quote="Teddy"]mě náhodou přijde zajímavý minimálně zjištění, že ta bionafta nutně nemusí bejt pro motor rychlá smrt.
Ne že bych jí tam snad chtěl lejt, ale vypadá to, že by mohl padnout jeden předsudek.
ten uz prece u informovanych davno padl

Jakej je aktuální stav? Kolik máš najeto celkově a kolik jen na bionaftu?
l kupoval jsem to nejak okolo 115tis ted mam najeto asi 145tis na B100 mozna jsem najel mezitim 5 nadrzi na proplach na naftu. Ale takhle malo km neni vubec vypovidajici... na vsech autech jsem jezdil na B100 a nemel zadny problem ..jen to nesmis nechat stat delsi dobu s B100kou v palivovem systemu a tankovat jen na osvedcenych cerpackach

Jinak s tou nádrží.... některý se daji zavařit. Jestli je k tomu přístup, tak to ani nemusí z auta ven.
Bohuzel tady pristup hodne blby... skoro cely zadek auta se musi rozebrat.. k tomu mistu kde to tece nemas sanci se ani dostat....

Já jsem vařil třeba nádrž na čtyřkolce. V terénu to dostává dost zabrat, ale drží doteď. Stačí ti na to nástavec na horkovzdušnou pistoli a přídavnej drát.
Musí se to pořádně očistit. Výhoda byla, že já vařil nádrž na benzín. Tohle bude celý zaprasený od nafty a ta bude zažraná i v materiálu.
No ja si na to urcite netroufnu.. to bych nechal jen na profikovi.. varit nadrz s benzinem bych nechtel urcite... od nafty to spraseny nastesti nemam ale pouze od B100 :-)


Vzhledem k ceně auta bych se podíval po nový nádrži, nebo z nějaký šikovný bouračky
No cena auta uz nebude mozna ani pul mega..samozrejme ze krome veteranu a sberatelskych kousku cena auta nestoupa..
rozhodne nova nadrz az jako uplne posledni reseni ale verim ze se nejake jine reseni najde....Co jsem se ptal jeste pred koupi na vrakacich BMW tak mi vsichni vysvetlili ze smula na tyhle auta pouzity ND na vrakacich jeste nejakou dobu nesezenu takze s tim jsem se musel smirit od zacatku
[/b]
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Pazdi »

KKKuba píše:proč by to vážně nemyslel? Pokuď ta filtrační vložka půjde nějakým rozumným způsobem vyměnit tak v tom nevidím problém, je blbost měnit to celý kvůli blbýmu filtru..


protože to je úlet...nejdřív píše, že vana s filtrem je za trojku, pak, že pokud repas bude za trojku, tak to bude ok, když víc, tak se na to vyprdne...chápal bych tohle řešení a šetření za každou cenu u studenta majícího polozrlezlou filetu a otáčejícího každou korunu...ne u člověka, co si koupí eFko...

navíc, když se trošku zamyslíš, tak ušetřených pár stovek mu jednoho krásného dne může dosrat celou převodovku a to je jiná cena...
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#9 Příspěvek od Teddy »

No já jsem to nesvařoval jako úplnej amatér. Léta jsem pracoval ve firmě, kde jsme svařovali plasty. Ne že bych byl svařeč, to fakt ne, ale postavit se k tomu umim. :)

No a k tomu benzínu.... svařování plastů není totéž, jako svařování kovů. Benzín jsem jen vypustil, do nádrže hodil hadici z kompresoru, aby to větralo a už to jelo. :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#10 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

do te vany bych doporucil dat filtr do digestori, je levny a muzes ho pak i vyprat a pouzit znovu... taky tam nezapomen prilepit par magnetu z nastenky, pochytaji zelezne spony, az prevodovka zacne umirat...
rozleptanou nadrz od repky normalne olep stribrnou tesa paskou, kdyby to nechtelo drzet, stahni ji jeste kabel bindrama, bude to ok...

hodne veselych kilometru :wink:
“Ability is what you're capable of doing.”
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#11 Příspěvek od Foldas »

a v rámci ekologie tam nalí slunečnicový olej
Martyn
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: ned 12.10.2003 00:00
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Martyn »

Nechci rejpat, zajimal jsem se o bionaftu do dodavek a narazil jsem na zajimavej prispevek (citace z truck-forum)
"běda pokud necháte v létě delší dobu naftu s biosrágorou v nádrži. To platí i pro 7% běžnou motorovou naftu. Pak totiž nastává biologický rozklad, dále vznik kyselé složky a nastupuje zhoubná koroze v celém palivovovém systému.
Kolegové v Německu s tím maj obrovskej problém a na forech jsou fotky neskutečně zkorodovanejch nádrží."

Jen jestli to nebude mit nahodou souvislost:o)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od matiz »

Koupil bych nadrz z druheho auta. I efka bouraji.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#14 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Martyn píše:...neskutečně zkorodovanejch nádrží."

Jen jestli to nebude mit nahodou souvislost:o)

U F10 bude nádrž plastová, ta koroze se bude asi týkat nádrží kamčáků
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#15 Příspěvek od Dyx »

Vlasta píše:
Martyn píše:...neskutečně zkorodovanejch nádrží."

Jen jestli to nebude mit nahodou souvislost:o)

U F10 bude nádrž plastová, ta koroze se bude asi týkat nádrží kamčáků


Co jsem se dival tak v Nemecku se da palivova nadrz sehnat za 200 EUR...

Co se tyka krytu olejove vany autom. prevodovky a jeho upravy - samozrejme ze by to melo smysl pokud budu moct nasledne pouzivat ten samy kryt stale dokola pri kazde vymene.. .Ekologicky smysl to ma samozrejme vzdycky
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#16 Příspěvek od Teddy »

Jenom 200 jurů? tak to bych se na nějaký svařování z vysoka.
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#17 Příspěvek od Dyx »

Teddy píše:Jenom 200 jurů? tak to bych se na nějaký svařování z vysoka.


jaky jenom.... k tomu mas nemalou castku za dopravu a cely opruz okolo toho atd.
tedy samozrejme ze je to dobre mit alternativu pokud se to nepodari slepit/zavarit. Nepustim na to ale zadnyho bastlire jedine profika co se tim zivi... takovouhle malou prasklinu by mel mit zavarenou za petikilo a za pul hodky i se zavrenyma ocima......

ted uz jen nekoho takovyho v Praze nebo okoli najit :-)
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#18 Příspěvek od horan »

Mam nejradeji presne takove typy, co si nekde ve svete motoru prectou, ze na felicii vymenis zadni tlumice za hodinu a pak maji plnou hubu kecu, ze to chteji za hodku i na bmw, merc.......
Reaguji na tu tvoji pul hodinu se zavrenyma ocima. :evil: :evil:
Kolik si toho navaril? Co nejaky cisteni, priprava,pristup.....
Fakt me serou skuhraci, co vedi co jak dlouho trva a doma maji problem otevrit suplik s priborama.
Presne jako moje tchyne. :roll:
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Protože nemám nainstalované KSD - cituji:

Kraftstofftank ersetzen
"Mir wurde telefonisch gesagt das der Tausch 330 Euro kosten würde. Also reine Arbeitsstunden. Einen Tank ersetzen ist ein Tagesgeschäft und mit 330,-€ kommt man bei einer BMW Werkstatt nicht weit. Auspuff muß komplett runter, Kardanwelle und Handbremsseile (Feststellbremse) abmontieren, Sprit ablassen u.s.w. und das alles für 330,-€. Dafür wurden 40 AW verrechnet, also 3 Stunden und 20 Minuten. 40 AW sind auch exakt das, was BMW für den Wechsel des Tanks vorgibt. Die AW-Vorgaben sind verbindlich, wenn jedoch eine Werkstatt auf Grund erhöhter Aufwände (festsitzende/verrostete Verbindungen etc.) davon nennenswert abweichen muss, sollte das eigentlich mit dem Kunden abgesprochen werden (so kenne ich es jedenfalls von meinen beiden BMW-Werkstätten). Zusätzliche AZ-Zeiten (Arbeitszeit ohne Vorgabe) für Arbeiten an der Kraftstoffanlage wurden in meinem Fall nicht verrechnet."

K překladu směle použij https://translate.google.cz/#de/cs/
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#20 Příspěvek od Filozof »

DIXI: když koupíš jinou nádrž nejlépe novou tak bych ji vystříkal zevnitř nějakým nástřikem proti korozi. At to za nějakej rok zase neřešíš. A máš vystaráno snad na věky.

Martin?: Poznamenal s tou naftou jak mají němci problémy a opravdu je možné že ta BIO složka v naftě či B100 kterou tankuješ DIXI může dělat tyto problémy s korozí.

Zkus to nastudovat jak se to chová k danému materiálu.
Odpovědět