Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW 5

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#101 Příspěvek od TANN3R »

LosBizardos:
Většinu věcí, co si řešil na E61 je ale specifických právě pro E61. Zbytek problémů je zase klasika u všech 30D, jedno v jakém autě..

Tím chci říct, že zas nejde házet do jednoho pytle E60 a E61. Sedan je prostě podstatně míň problémový a zbytek by si řešil v E65 730d stejně (svody, vstřiky, dpf..). Co tu ale ještě nepadlo je fakt, že naftová E65 je víceméně nesmysl, když se dá koupit spousta 745i/750i. Naopak E60 s V8 prostě moc nejsou, a větší výběr je v naftě - tím pádem člověk spíš sežene to, co hledá..
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#102 Příspěvek od Lucifer »

Tady hodně lidí nechápe proč se ty e60/1 pomlouvají.

Proč bych měl počítat s rizikem např svazkem 5. dveří nebo padajícím CCC když tohle nebudu muset u ostatních BMW řešit. O jednotkách PDC už mi taky říkalo několik lidí. Hřebeny řízení se taky často řeší, nabíjení v e60 se řeší denodenně....

Člověk si chce nechat poradit a když někdo náhodou haní e60 tak je ten špatnej že si něco troufá takovýho říct.

Další věc, že pro někoho je už oprava CCC nákladná, do toho se sejde hřeben řízení s přední nápravou a už je frajer v mínusu. Takovejch pro který je hodně dát 20tis do auta je velký procento. Na e60 mají půjčeno a pak je problém něco zaplatit navíc.

Proto se furt doporučuje vzít něco kde není takový riziko investic :!: Na e60 člověk prostě musí mít připravený finance na účtu
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#103 Příspěvek od Sweden »

Tak ale vy to berete strašně jednoduše,přeci nejde udělat to že když si vyčtu že e6x se v určitých věcech sere tak nad ní mávnu rukou a vezmu 7er jenom proto že se o ní v rámci sravosti tolik nepíše,ty dvě auta jsou naprosto rozdílné a přeci když chci koupit 5er tak mě nemůže uspokojit 7er,tedy pokud to nemám jenom jako přibližovadlo z A do B.A to mě na tom tady sere úplně nejvíc,to že je E6x poruchová a sravá až kam se nikomu nesnažím vymluvit,svoje jsem si s ním taky zažil,ale přeci nemůžu někomu radit že když chce 5er ať si koupí 7er protože je na tom technicky lépe,přeci nemůžu někomu radit když si chce koupit 5er v paketu která je koukatelná ať si koupí páprdovskou 7er.A navíc kombajn je kombajn :D :D
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#104 Příspěvek od Teddy »

Většina problémů se servisem E60/61 pramení z toho, že každýmu dlouho trvá, než dojde k tomu, že kupuje kvalitní díly. Sám jsem si to taky prošel. Na tohle auto prostě nejde dát kdejakou sračku, jak jsou lidi zvyklí z jiných aut. Viz jak je tu napsáno 2x podvozek během 70 tis. km apod.

Já jsem taky 2x dával kotouče. První Meyle HD vydržely 1500 km (bez prdele). Druhý origo slouží doteď. Axiální táhlo taky. Meyle vydrželo jen 2 tis. km. To už je snad lepší starline!
Posilovač řízení mi taky dělali 2x. Ten první byl na nesymetrickej. Druhej už podle měření OK.

Vrzání plastů v kufru (ani jiných) se u mě nekoná a ani jsem to nemusel řešit. Zatékání taky ne, vrzání volantu taky ne. Tak nevim, co ty vaše auta mají za sebou, že jsou tak rozvrzaný. Vlastně.... když občas vidim jak s tim lidi jezdí, tak se nedivim.
Koukam, že jsem měl s tim autem kliku. Koupit takovou sračku jak tu popisujete, tak bych jí dávno nechal sešrotovat. :D a prodávajícího bych osobně uškrtil!!
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#105 Příspěvek od Lucifer »

Tady nejde o to, že tu mají jednotlivci e60 který se neserou, ale o to že celkově je e60 opravdu poruchová a to tu nejste moc schopni pochopit :roll:
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#106 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Sem psát nechtěl,ale nedá mi to. Jezdí k nám známej co má E61 a nešetří na ní,je to 530d,nacpal do ní nehorázné množství peněz a kupoval jí za cca 250 tis kč. Už několikrát přijel na odtahovce a je na to auto poměrně nasranej,ale pořád ho má... Čerpadlo,altík,dráty do pátých dveří,jezero v kufru,startér,IBS,automat,řemenice na klice,přední náprava,DPF K.O. zadní měchy podle toho jak vypadají co nevidět,ale má jí rád a pořád investuje. Je to fakt "opečovávané" auto a na ničem se nešetří. Vše tam vrže a skáče jako koza...
Pak mladej klučina s E60 najeto cca 500tis a nefunkční skoro vše,ale jak řikal,pořád splácí a auto neprodejné :D Ale jezdí,sice spousta věcí nejde,ale nemá na opravu CCC nebo jak se to jmenuje za vašich směšných 20tis....
A nakonec ukrajinec s benzínovou E65 V8,no křáp jak má bejt,najeto 415 tis,vše funkční,pohodlý neskutečný,výbava super,kůže jako nová,nic nevrže,ale zvenčí vše obouchané,plasty všude olámaný nebo chybí,ale pořád je to auto

Nezastávám se ani jednoho,ani jedno bych nechtěl,já sem na starý pekáče,ale tohle je hezkej příklad toho,že E60/61 je prostě auto s hoooodně chybama a servis těch věcí na co trpí je neuvěřitelně nákladnej na to jaký je v tom svezení
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#107 Příspěvek od Teddy »

Otázkou je, jestli jsou jednotlivci, kterým se neserou, nebo jestli jsou jednotlivci, kterým se serou.
Podle německých statistik je to spíš tak, že jsou jednotlivci, kterým se serou. :) Podle toho co píše Jarax navíc ti jednotlivci všichni jezdí k němu do servisu. :D

Hele teď trochu vážně..... v tomhle se asi nedomluvíme. Např. já jsem měl 3 služební pochcávky. Sraly se neskutečně. Pravda je, že jsem s nima jezdil jako čuně a pak mohly mít sebelepší servis. Jezdil jsem s tim po sjezdovce, po tankodromu, trhaly se rychlostní rekordy, sjezdy z dálnic jsem jezdil bokem apod. Nicméně sraly se nám úplně stejně i ostatní služební, který jezdily normálně.
Brácha má druhou pochcávku od novoty a je s tim neskutečně spokojenej. Dělá jen údržbu. Na tý současný má určitě přes 300. To samý bratranec.

Blbý je, že k nám se tahaji hlavně vylítaný a stočený paštiky. Málokdo si chce připlatit za pěknej kousek. No a ty český jsou zase plný dílů ala starline, takže jsou to vlastně taky pojízdný vraky.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#108 Příspěvek od Sweden »

myslím že to tady většina lidí chápe a většina majitelů to i přiznala že e6x se prostě sere poněkud víc...ale co nejste schopní pochopit vy je to že i přes toto se spousta majitelů nerozhodne koupit mega káru 7er jenom protože se někde píše že je sravá míň a ačkoliv by si to Jarax moc přál myslím že ho poslechne hodně malé procento lidí,ikdyž ještě chvilku to tady do nás bude hustit a asi podlehnu taky.

Já mám jediný štěstí že s tou svojí popelnicí jsem najezdil za 3,5roku 30tis.km,jinak bych to měl už asi rozpadlý.Aktuální nájezd 246k km,vrzání čehokoliv neznám,věci kolem Niva taky ne,zatékání taky ne,diversi anténu taky ne,zatékání do světel ne,CCC ne(je na čase to prodat)))))

Poznal jsem,řemenice,kabely 5.dveří,panorama(vše opraveno doma za pár drobných.Nepočítám spotřebák jak na motoru tak na podvozku,to je u všech aut.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#109 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

U tebe je třeba řemenice za 10tis pár drobných,ale pro spoustu majitelů 5er je to částka kterou nemají.... Stačí se na benzínkách,u obchodních center podívat co za exoty vylézá z E60/E61 a je ti hned jasné proč jsou ty auta v takovém stavu :P
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#110 Příspěvek od kurevtor »

Sweden píše: páprdovskou 7er.A navíc kombajn je kombajn :D :D


7er je páprdovská, ale kombajn je v poho jo? Není nic víc fotrovskýho než kombajn :lol:
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#111 Příspěvek od Sweden »

Ono je asi problém ten že 5er nepůsobí jakoby strašák,na mladý který koupí za poslední korunu olítanou 10let starou 5er v matný fólii působí asi něco jako oktávka která se dá v pohodě uservisovat,zdání ale klame.Naproti tomu ze 7er se 3/4 týpků připosere už jenom při pomyšlení na návštěvu servisu nebo zakoupení náhradního dílu.Proto je víc exotů v 5er a ne v 7er,ačkoliv dle slov Jaraxe by to mělo být právě naopak.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#112 Příspěvek od Sweden »

kurevtor píše:
Sweden píše: páprdovskou 7er.A navíc kombajn je kombajn :D :D


7er je páprdovská, ale kombajn je v poho jo? Není nic víc fotrovskýho než kombajn :lol:


doba tomu byla nakloněna abych koupil konečně kombajna...dodnes mě to sere že jsem se kvůli tomu musel zbavit e39...kdybych to byl věděl tak jsem snad nešukal :D :D
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#113 Příspěvek od Pazdi »

Lucifer píše:Tady nejde o to, že tu mají jednotlivci e60 který se neserou, ale o to že celkově je e60 opravdu poruchová a to tu nejste moc schopni pochopit :roll:


ale prd, tady a nejen tady jde o to, že majitelé e39 budou obhajovat e39 - ať už z toho důvodů, že na e60, e65, e90 nemaj, bo nechtěj utrácet, bo jakéhokoliv jiného důvodu, majitelé e65 budou na pětkaře koukat přes prsty, bo oni maj sedmu a tohle jsou jen pětkaři, majitelé trojek budou na sedmy a pětky koukat jako na ty, kteří mají zbytečně nafouklé auto apod...sto lidí sto chutí...jen mě už sere číst tyhle kecy stále dokola... :roll:
hungar
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: sob 11.01.2014 01:00

#114 Příspěvek od hungar »

Pokud se podíváte na statistiky http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/ind ... znacka/bmw tak prostě sedmička obecně na tom není o moc lépe než pětka! a myslím si, že TUV statistiky jsou relativně vypovídající a mají dostatečně velký vzorek. takže tvrzení o tom, že sedmičky jsou super a pětky šrot je blábol, jak už jsem psal výše.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

#115 Příspěvek od zzeli »

Clovek, co kupuje auto za par set tisic, je snad svepravnej a umi si najit informace o tom, jak ktere auto je vhodne ke koupi a s cim vsim musi pocitat...na co ktere auto typicky trpi. Pokud nekdo ujizdi na designu E60 a vi co ho muze potkat, tak proc mu nedoprat tu radost a netreba ho lamat nutne na 7er. Na kazdym kroku tady na foru na tento "namet" narazi a lze nacist i hodne primych uzivatelskych zkusenosti s temito vozy. Dotycny si pak musi rozmyslet, jestli to co chce opravdu chce.
Dalsi vec je ta, ze lidem se to nechce vsechno cist, cemuz se nekdy nelze divit. Ale pokud clovek nema cas na cteni informaci, tak pak musi mit penize na faktury.
Sorry, ze se vam do toho motam, ale nedalo mi to :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#116 Příspěvek od JaraX »

v pořádku, běžte si ty E60 koupit, ale je dobré vědět, že když si kupujete E60 tak si jdete koupit auto které je mnohem poruchovější než E65 a E39, pokud si to kupujete s tímto vědomím tak v pořádku, pak jsem svuj ukol splnil a pokud aspon 2 lidi z 10 co chcou E65 si pujdou projet E65 před koupí E60 a jeden si ji koupí tak jsem taky spokojenej, do e65 jsem přesvědčil už tolik lidí, minimalně 30 už jich bude, všichni si si šli koupit s nevědomostí e60.
když přijde zákazník a chce e60 tak ho svezu e90 a e65 a řeknu mu at si vybere co chce a na E60 zapomene, dle mého to auto nestojí za ty problémy (krom M5)
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#117 Příspěvek od Lucifer »

Mě je naprosto u prdele co si kdo koupí, ať si klidně jezdí Renaultem, nebo Nivou, ale ať je trošku objektivní i k autu co mu stojí v garáži. A ať si každej koupí co uzná za vhodný, ale je lepší když mu to někdo vymluví a koupí si něco lepšího.

E60 bych si mohl koupit ale to je auto o kterým celou dobu vím, že bych si ho nekoupil a ani ho nikomu nedoporučoval. Hodně lidem vadí dávat peníze i za olej a nejraději by ho ani neměnili.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#118 Příspěvek od Sweden »

Já jenom pořád nějak nechápu myšlení člověka který se rozhodne pro e6x a nakonec mu to někdo vymluví a koupí si 7er :? .Však musí být nějaký důvod proč chci pětku,ať už kvůli vzhledu,jízdním vlastnostem,motorizaci,rozměrům ... tak pak přeci nemůžu skočit do sedmice a být vysmátej a uvědomit si že to je to pravý co jsem chtěl vždyť to jsou naprosto odlišná auta...nevím asi jsem jinej...vždy jsem měl představu co chci a taky u ní skončil,ať se to týkalo aut,motorek,kamionů,vždy mi někdo na určitý model řekl do toho bych nešel,má to takový a makový,já se ale rozhodit nenechal a šel do toho i pod tím rizikem že si budu později drbat hlavu,prostě jsem si šel za svým "snem" :D
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#119 Příspěvek od Teddy »

Tak to zase já si představit dokážu. U nás je folklor kupovat si auta kvůli prestiži. Takže když někdo zjistí, že za stejný peníze může mít auto o třídu výš a nemá další preference, tak po ní skočí. Hromada lidí nekupuje auto podle vkusu, ani podle toho co potřebuje.

Třeba mě se líbily trojky, ale bylo to pro mě malý a drahý. Sedma není o moc větší, než pětka, dokonce bych i raději sedan, ale zase je sedma o 300kg těžší, takže by v tom musel bejt silnější motor se všema jeho nevýhodama. Navíc z mého pohledu byla ta sedma neskutečně ošklivá a usedlá. Jak tu někdo psal, páprdovská. Tim není myšleno jestli sedan, nebo kombi, ale celkovej vzhled. No a další věc je, že už to zbytečně moc provokuje okolí a to já nepotřebuju.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#120 Příspěvek od Teddy »

Za povšimnutí stojí statistiky poruchovosti.
Za poslední roky (od 2013) se první E60/61 drží z BMW na špici spolehlivosti. Stejně stará sedma sice moc hodnocená není (nebo se nedostane mezi první stovku), ale když už hodnocená je, tak bývá z BMW poslední.

Samozřejmě tam není rozlišeno o jaký závady se jedná. Když to přeženu, tak potkanej motor tam má stejnou váhu, jako píchlý kolo. :(
Odpovědět