Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě BMW 5

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
tee-jay
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Bydliště: ČB

#121 Příspěvek od tee-jay »

Sweden, souhlas. Taky nechápu, dyť ty auta jsou úplně jiný. To jako jde člověk např. pro rodinnýho kombíka vyšší střední třídy a odjede s páprdovskou limuzínou, která se navíc vzhledově opravdu Banglovi nepovedla?? To se E65 může srát klidně 10x míň než E6x (čemuž samozřejmě nevěřim), ale nikdy bych v takovým případě po E65 nesáhnul...to bych snad už radši změnil značku a koukal po jiným ale typově stejným autě.

Mám asi zatím štěstí, ale s mojí E61 jsem naprosto spokojenej (ťuk ťuk). Žádné z tady popisovaných problémů (vrzání, kabely, jezero v kufru, nivo, atp.) mě nepotkaly. Je taky ale pravda, že jsem nekupoval vylítanou svini za 200kKč, ale mnohem dráž auto po FL, s CIC a benzínovým motorem. Kdybych měl rozpočet těch 200, asi bych se E60/1 vyhnul, za tuhle cenu to asi opravdu žádná hitparáda nebude.

E39 sice může být solidní kus auta, se kterým i teď bude míň problémů než s E60, ale ruku na srdce...dyť tohle auto má 20letou historii a je to minimálně na jeho designu sakra znát. Neříkám, že to auto je špatný, rozhodně ne, ale preferovat E39 při obecném porovnávání s E60, no to mi hlava nebere. Samozřejmě, když budu porovnávat E39 za 200kKč, což musí bejt teda asi extra kousek, s E60 za 200kKč (zřejmě nějaká vylítaná bestie), tak logicky mi musí vyjít, že ta E39 bude "voňavější". Ale tak to dopadne asi u každýho srovnání dvou generací stejnýho auta, když vedle sebe postavim kousky stejný zůstatkový hodnoty. Takže tvrdit, že E39 je lepší než E60...to musím nesouhlasit.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#122 Příspěvek od kurevtor »

Sweden píše:
kurevtor píše:
Sweden píše: páprdovskou 7er.A navíc kombajn je kombajn :D :D


7er je páprdovská, ale kombajn je v poho jo? Není nic víc fotrovskýho než kombajn :lol:


doba tomu byla nakloněna abych koupil konečně kombajna...dodnes mě to sere že jsem se kvůli tomu musel zbavit e39...kdybych to byl věděl tak jsem snad nešukal :D :D


hahaha :lol: takže páprda v kombajnu s rodinkou, joo? :wink:

Sweden píše:Já jenom pořád nějak nechápu myšlení člověka který se rozhodne pro e6x a nakonec mu to někdo vymluví a koupí si 7er :? .Však musí být nějaký důvod proč chci pětku,ať už kvůli vzhledu,jízdním vlastnostem,motorizaci,rozměrům ... tak pak přeci nemůžu skočit do sedmice a být vysmátej a uvědomit si že to je to pravý co jsem chtěl vždyť to jsou naprosto odlišná auta...nevím asi jsem jinej...vždy jsem měl představu co chci a taky u ní skončil,ať se to týkalo aut,motorek,kamionů,vždy mi někdo na určitý model řekl do toho bych nešel,má to takový a makový,já se ale rozhodit nenechal a šel do toho i pod tím rizikem že si budu později drbat hlavu,prostě jsem si šel za svým "snem" :D


myšlení člověka co si koupí 7er asi nerozebírejme :lol: ale mohu uvést svůj příběh z růžové knihovny: Chtěl jsem si koupit druhý auto jako dárek za dodělanýho ing (nikdo jinej by to za mě neudělal). Jako správnej přizdisráč jsem chtěl 530d - aby to jako nebylo to nejmenší a aby to jako moc nežralo žejo. (tímto nijak 530d neshazuji, podle mě je to skvělé auto co i skvěle jede). No tak jsem furt přebíral ty inzeráty dojebanejch E60 bez výbavy a několik lidí mi řeklo (i mimo toto fórum), že mám jít raději rovnou do E65 kvůli výbavě. Tak jsem začal koukat po E65 a nakonec koupil skvěle vybavenou individual E65 a jsem celkem spokojenej. Dává mi to smysl, sedmička mi oproti E60 poskytuje lepší výbavu, pohodlí, trošičku víc prostoru a navíc je těžší a bezpečnější. Je v tom trošku i to pozérství, v pětce bych byl jen blbeček v kapuce v pětce. V sedmičce si na to vůbec nemusím hrát a všichni vidí, že ten kokůtek fakt jsem.

tee-jay: proč ti E65 přijde páprdovská limuzína? :) Já to ani neberu jako limuzínu, vždyť je to obyčejný sedan, trošku větší než ostatní sedany na silnicích. Zda se E65 Bangleovi nepovedla nebo povedla záleží na vkusu, můj názor je, že E65 je +- hnusná na obrázcích, ale krásná v reálu. Na obrázku nic moc, ale když k tomu autu přijdeš a vidíš tu velikost tak je to krása :-) Je to naopak než to má třeba BMW Z4 - to je na obrázku krásný auto, ale když k tomu přijdeš tak si řikáš jestli se to neurvalo někdo z řetízkáče a jestli se do toho nasoukáš...

Teddy: v čem myslíš, že E65 provokuje okolí? A není to jedno? Resp. není to spíš výhoda? :lol:
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#123 Příspěvek od matiz »

V pripade ze je 20k Kč nepredstavitelna zatez pro servis auta, velmi doporucuju deset let stare ohrkane premii se kurevsky velkym obloukem vyhnout, protoze nic nevydrzi vecne.

Bohuzel jak tady psal LosBizardos, ja v tom vidim i kus pochybeni, minimalne co se tlumicu tyce a febi. Kilometrovym najezdem dochazi k opotrebeni dilu, podvozek, rizeni, unik oleje, svody. Ja to vnimam tak, ze 300k bez investic to auto, a abych byl uprimny tak si myslim ze jakekoliv auto napric vsema řadama a znackama nema sanci ustat.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#124 Příspěvek od matiz »

kurevtor: Muzes jen tak z legrace napsat kolik jsi tech aut objel nez jsi poridil to co mas? Pripadaly ti vsechny stejne ? Mel jsi pocit ze kdybys sednul do kazde e65 kterou jsi spatril ze budes jen jezdit, jezdit a jezdit a nedas do ni ani korunu ???
tee-jay
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: sob 19.04.2014 00:00
Bydliště: ČB

#125 Příspěvek od tee-jay »

kurevtor píše:tee-jay: proč ti E65 přijde páprdovská limuzína? :) Já to ani neberu jako limuzínu, vždyť je to obyčejný sedan, trošku větší než ostatní sedany na silnicích. Zda se E65 Bangleovi nepovedla nebo povedla záleží na vkusu, můj názor je, že E65 je +- hnusná na obrázcích, ale krásná v reálu. Na obrázku nic moc, ale když k tomu autu přijdeš a vidíš tu velikost tak je to krása :-) Je to naopak než to má třeba BMW Z4 - to je na obrázku krásný auto, ale když k tomu přijdeš tak si řikáš jestli se to neurvalo někdo z řetízkáče a jestli se do toho nasoukáš...


Obyčejný sedan? Já ti nevim, mně to právě přijde jako dost neobyčejnej velkej sedan, až bych řekl takovej neohrabanej mastodont :wink:. Se sportovním duchem značky už to nemá nic společnýho. Ne teda, že by E61 byla bůhvíjakej sporťák, ale třeba s M-paketem aspoň dravě a agilně vypadá. 7er prostě do toho segmentu limuzín (F, tj. luxury cars) patří nejenom papírově. Hodně zjednodušeně, jak to vnímám: 7er parkuje na ředitelských místech před firmama a často jezdí majitelé vzadu, 5er parkuje před rodinnejma barákama. :)
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#126 Příspěvek od e155 »

Sweden píše:Já jenom pořád nějak nechápu myšlení člověka který se rozhodne pro e6x a nakonec mu to někdo vymluví a koupí si 7er :?

A to já zase jo. E60 se mi exteriérově moc líbila a plánoval jsem ji jako další auto po E39. Pak jsem měl osobní zkušenost a... :roll: Interiér je proti E39 na můj vkus až moc velký downgrade. Jízdně - fajn, ale že by to byl nějaký zázrak se taky říct nedá. A pak jsem měl možnost sednout do 7er a hned to bylo o něčem jiném. Takže ano, E60 uź prostě nechci, i když se mi exteriér líbí snad nejvíc ze všech BMW.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#127 Příspěvek od Sweden »

Vsak to pisu ze jsem asi teda jinej,kdyz jsem se rozhodnul pro e61 at uz z jakehokoliv duvodu tak pro me neexistovala situace ze bych koukal treba po 7er natoz abych resil jeji neduhy.Ani u e61 jsem to neresil,sere se vsechno,je to jenom o stesti,je to o tom co clovek chce,chtel jsem sportovnejsi vzhled,vzdy jsem mel u vsech bmw paket,toto mi 7er nesplni,sportovneji vzhlizejici auto,toto mi 7er nesplni,ropaka jelikoz mam pristup k nafte z par,charakteristika motoru mi nevadi,nafta v 7er mi neprijde zrovna koser,muselo to byt kombi,toto mi 7er taky nastesti nesplni...a tak bych mohl pokra pokracovat,proste u me nemela 7er sanci.Nicmene musim rict ze jsem mel taky svoje chvilky,dojel jsem pro nejaky spotrebak k Cermakovi do Jihlavy a tam 2x 750i,obchazel jsem to tam snad hodinu,dojel domu a uz sondoval kde,co,za kolik apod.Jak tady nekdo psal,7er nejde hledat podle fotek...na fotkach vypada opravdu divne,real je jina kava,miluju na bmw cernou barvu,jakykoliv odstin,na 7er se mi naopak cerna vubec nelibi,pusobi to jako funuscar.e61 mam uz pres tri roky,takze cas kdy se na povrch vyklube chut na zmenu prijde myslim celkem brzo,takze je mozny ze za par tydnu tady budu 7er branit a psat o e61 psat jako o nejhorsim bmw ktere jsem kdy mel.Horsi je ze vyber se nam pomalu a jiste zuzuje,sama turbina,trhajici se retezy,apod.Nedavno jsem vezl ze svedska do Rakouskeho Steyeru nejakou masinu do Bmw group kde montujou to nove bmw,ani nevim jak se to jmenuje,takova ta rodinna mrdka,vypada to jako korejec,pak vyjela x4,za ni gt4,v tu chvili jsem si vzpomnel na stare e34,39,38,30 a chtelo se mi brecet.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
LosBizardos
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: sob 23.01.2010 01:00

#128 Příspěvek od LosBizardos »

Bohuzel jak tady psal LosBizardos, ja v tom vidim i kus pochybeni, minimalne co se tlumicu tyce a febi. Kilometrovym najezdem dochazi k opotrebeni dilu, podvozek, rizeni, unik oleje, svody. Ja to vnimam tak, ze 300k bez investic to auto, a abych byl uprimny tak si myslim ze jakekoliv auto napric vsema řadama a znackama nema sanci ustat.[/quote]

Však jasně, že to snad žádné novodobé káry nedají, ale je rozdíl co se sere málo, trochu víc, hodně, nebo strašně.

Za mě ta E61 (ale i ten sedan co jsme měli) srala nehorázně, nepamatuji si měsíc, že by se něco neobjevilo - lupání, pazvuk, únik,.... Nebudu to srovnávat s E46, E65, nebo E39 co máme ve firmě, ale tak nějak celkově. Všechny ostatní škodovky, vw, audi co znám kolem sebe se kazí +- podobně, ale E60/61 je hodně pod čarou - jen vlastní zkušenost.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#129 Příspěvek od kurevtor »

matiz píše:kurevtor: Muzes jen tak z legrace napsat kolik jsi tech aut objel nez jsi poridil to co mas? Pripadaly ti vsechny stejne ? Mel jsi pocit ze kdybys sednul do kazde e65 kterou jsi spatril ze budes jen jezdit, jezdit a jezdit a nedas do ni ani korunu ???


hele já se byl vlastně mrknout jen na jednu :-D ale ta mi nevyhovovala na 100%, cena byla hodně nízko a hned po ní skočil někdo zde na fóru. Vybavený prostě E65 nejsou takže jsem ani neměl co objíždět! :-D Případně mi ji někdo vyfouknul před nosem takže opět nebylo co řešit. Pak se objevila jednoho dne v 18:00 ta moje, vyletěl jsem z meetingovky a okamžitě volal a prodávající byl celkem překvapenej, protože podle vlastních slov ten inzerát vložil před 2 minutama :-D takže sedmy jsem neobjížděl, ale za ten půlrok hledání jsem viděl stovky a stovky inzerátů a samozřejmě plno kár vypadalo, že do toho člověk hodně finančně zahučí :-)

tee-jay: hele je to jen sedan, ne limuzína, pro mě určitě, jsem přerostlej a když vidim fotku jak stojim u svý sedmičky tak to auto vypadá fakt malý :-D A podívej se dovnitř,na limuzínu tam není moc místa... Taky jsem si myslel, že to je neohrabanej mastodont a taky jsem si říkal, že s tím budu jezdit pomalu a opatrně. Ale není to potřeba, to auto není vůbec neohrabané, je na tom s obratností např. lépe než Audi A6 C6. Jezdím 80% jen po Praze a fakt se to dá.
A co se týče sportovního ducha BMW - 7er není a nemá být "sportovní" auto. To ale neznamená, že by tě nepotěšilo třeba její zrychlení 80-180 nebo říznutí nějaký zatáčky.. jezdí se s tím fakt skvěle.
Celkově sportovní duch BMW je k diskuzi - neplatí to přece obecně. Viz. slabý motory, BMW 2er, FWD apod.
Daww
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 06.02.2013 01:00

#130 Příspěvek od Daww »

To je sranda jak se tu skoro každá diskuze zvrhne na e60 vs. e65, nebo nafta vs. benzin :lol: . Já teda mám jen e39 a ještě chci nějakou dobu u tricetdevitek zůstat, ale nechápu jak tu někdo může tvrdit že je e65 s V8 paprdovská a sám jezdit kombajnem v naftě... Mě třeba kombik v naftě přijde úplnej vrchol paprdovstvi, nic by me nedonutilo koupit kombika, to radši dam parkrat do roka za auto vozik a o naftě radši nemluvit... Ale jak o tom tak uvažuji tak další auto bude možná e65 protože se mi líbí jak to auto působí na lidi majestátně a arogantně :lol:
hungar
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: sob 11.01.2014 01:00

#131 Příspěvek od hungar »

No stačí se podívat na ty statistiky a jedná se o statistiky závad, které vedou k nezpůsobilosti vozidla či závadě, kterou je třeba odstranit, tj. ano, nejsou tam závady jako vrzající roletka, ani závady jako vrzající hlavová opěrka a ano, sedmičky jsou převážně hluboko pod pětkou ve spolehlivosti! takže neustálá tvrzení několika lidí, jak jsou pětky šílené je v rozporu se statistikou STKáčka v germánii!
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#132 Příspěvek od JaraX »

tydle statistiky sou uplně k ničemu, tam ti vyjde že i Pežot je spolehlivé auto, jenže ty statistiky nejsou ze servisů ale z STK, takže když si ten řidič tu závadu nechá spravit než tam dojede tak je to nic neříkající.
každej kdo trochu ví o BMW ví že E60 je mnohem poruchovější než E39, e65, tak to je. a pokud si myslíš že ne, tak mi napiš co se na sedmě teda kazí
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#133 Příspěvek od Teddy »

takže z toho teda plyne, že minimálně v německu jsou majitelé sedmiček na servis větší dobytkové, než pětkaři a třeba pažouťáři?
:D :D :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#134 Příspěvek od JaraX »

z toho plyne jediná statistika a to že tydle statistiky sou k ničemu.

třeba v autobildu byl kdysi test po 100tkm a E65 ho vyhrála mezi spoustou aut a jediná závada za 100tkm bylo kolečko od idrivu, kdyby se někdo nudil tak to muže najít, ale taky tady s tím neoperuju, protože to sou všechno nic neříkající věci
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#135 Příspěvek od empeel »

Statisticky dokonalé to neni, ale pořád přece lepší, než statistika ze servisu, kam prostě KAŽDÉ auto přijede se závadou ne?
Pežota jsem tam teda jako spolehlivý auto nezahlídl...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#136 Příspěvek od JaraX »

proč se závadou? výměna oleje nebo brzd je snad závada?
a takových 7er tu přijedou spousty,
kolik 7er mi přijelo se zlomenyma kablama? žádná!
kolik 7er mi přijelo s vodou někam zatečenou? žádná!
kolik 7er mi přijelo s mrtvým displayem? (1ks) CCC tak 10x
kolik 7er mi přijelo s ucházejicíím vzduchem? žádná!
kolik 7er mi přijelo s mrtvým kompresorem? žádná!

proč si myslíš že třeba sedma nemá ELV? protože se to sere, tak to tam radši nedali, nebo máš jiné vysvětlení?
proč nemá sedma měchy ale vzduchově pružící jednotky? protože měchy praskaj!
to auto je prostě podstatně kvalitativněji vyrobeno, nějaké vrzání v interieru je vyjímečnost a poruchovost je prostě mnohem nižší, je to prostě dáno tím že u sedmy se nešetří na rozpočtu, maj 0,5 mega proti stejně vybavené pětce a tydle peníze jdou do kvality.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#137 Příspěvek od matiz »

Tak urcite -))))

Sedmy u nas nejezdi, absolutne se nedaji srovnavat treba s poctem ktere jezdi v praze, ale sam jsem videl E65 ktera mela uhnite kabely v konektoru dveri. Ne v konektoru sveri, ale v konektoru co je ve sloupku. Evidentne tam zateko taky... Takzvane konektor na sracky. Kdyz uz jsme u tech kabelu. Dalsi E65 co mela SZL v hajzlu a taky to neni vyjimecny jev. Krouzek novy nepomohl, SZL interni chyba. Stoji jen necelych 12k to je polovina NOVEHO CCC -))

ELV jsem nikdy zadny nemenil, vsechny se opravily SW.

A taky mne naprijela zadna E60 s vadnym kompresorem a ani s mechama ani s unikajicim vzduchem. A ani nikdy neprijede kdyz tu technologii nepouziva. Mech stoji 5k, vydrzi lehce 300k km, alespon tedy drtiva vetsina. Za ty km ma narok na opotrebovani.

Kdyz jsem byl naposled u jednoho nejmenovaneho cloveka ktery E65 dela, videl jsem jich tam NEKOLIK rozebranych na ND. Vsechno se proda, asi proto ze se neserou a jen jezdi a dalsich deset tam stalo smutne v rade a cekalo asi na to, az se jim vymeni olej nebo dojde filtr :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#138 Příspěvek od JaraX »

SLZ odchazi jak na E65 tak na E60, to je velmi podobny dil a sere se uplně stejně.

předpokládám že tu SW opravu ELV děláš zadarmo a přijedeš až k zakaznikovi.
zatím tady pořád nikdo nenapsal jedinou věc co by se nesrala u E60 a srala u E60,

měch na E61 co ma 300k bych chtěl vidět, možna kdyby to auto jezdilo na 16" a jen po něměecku.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#139 Příspěvek od matiz »

Vidis a ja nikdy szl na petce neresil... Ty snad opravujes auta zadarmo??? A ano, mas pravdu, pokud je to auto nepojizdne, jedu k zakaznikovi ja. Mas uplnou pravdu. Vyjde to kupodivu levneji nez odtahovka. Pokud je auto pojizdne, vyjde zase levneji kdyz prijede ke mne... Zatim se nenaslo auto ktere bych neudelal. Na ceste se zprovozni natolik aby se s nim dalo odjet nekam kde uz je alespon nejake zazemi a dodela se do konce. Navic v drtive vetsine petek je ELV poreseny, je to vic problem trojek. Dalsi vec je ze neumira nahle, da o sobe vedet nejakou dobu nez se vzepre CAS a zablokuje odemknuti.

Treba ti tady lidi napisou kolik na tech mechach maji.

Kdyz budem srovnavat stejne karosarske varianty, cili e60 a E65 tak se nam ty problemy neuservisovatelnych petek tak trochu smrskavaji, ze -) V podstate zbyva CCC ktere je nevyzpytatelne a i ja souhlasim s tim, ze chcipne vetsina z prvnich rocniku pokud uz nechciply. Ale to ma kurevsky daleko k tem statisicovym castkam za servis a tisicum odtahovek. A kdyz jsme u toho, po vcerejsi ceste domu na D1 jsem taky potkal E65 smutne stojici u krajnice. Ale treba ji dosel jen benzin. Bylo to nekde mezi brnem a olomoucem, mozna jela k tobe na ten olej. Ale spis ne, vracel jsem se pomerne pozde... Dokonce i e46 se zastavila, dostala defekt. Ale kluci byli pripraveni, uz meli rezervu pohozenou vedle. Taky na dalnici smerem na prahu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#140 Příspěvek od JaraX »

spíš byla naftova ta E65 :)
samozřejmě že nespravuju zadarmo, ale prostě ELV na sedmě spravuju zadarmo protože sedma ELV nemá.
Odpovědět