Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Servotronic - Dynamic drive

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Fllastr
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Plzeň

#1 Příspěvek od Fllastr »

Prosím o radu. Za jízdy na mne vyskočila hlaška o problému s Dynamic drive. Po zastavení jsem zjistil, že při zatáčení volantem zastavuje servo pumpa. Žadne zvuky přidirání, nebo suché pumpy se neozývají. Jen je cítit smrad spálené gumy jak prokluzuje řemen. Olej na max. Diag napsal chybu:
6273 ARS: Predrive check implausible signal.
:roll:
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#2 Příspěvek od caknakis »

Tipnul bych řemenici
Fllastr
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Plzeň

#3 Příspěvek od Fllastr »

Řemenice na klice vypadá v pohodě. Sice při zateži lehce haže, (při zaplé klima) ale utržená neni. Normalne se tocí i řemen. Ten prokluzuje na řemenici u tandemové pumpy. Jako kdyby neprotékal olej přes servotronik, nebo Valve blok Dynamic drivu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od JaraX »

ještě zkus napsat jakej je to motor.
sundej řemen, tou pumpu by mělo jít rukou točit.
Fllastr
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Plzeň

#5 Příspěvek od Fllastr »

Je to e61 535d 1/2007. Na to se chystám odpoledne, ale myslím si že rukou to půjde. Na volnoběh motoru se točí. Když vemu za volant, tak se přibrzdí až zastaví a je cítit pálení řemenu.
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mika_hakkinen »

Me se jednou stale jeste na e34, kde je pouze klasickej posilovac. Bylo spatne rameno, zadrenej kloub. Slo to tak z tuha, pokud jsem chtel zatocit volantem, musel se pridat plyn, jinak motor chcipl. Jestli ti nemas neco podobneho. Tvuj motor ma mozna vetsi vykon na volnobeh :)
Fllastr
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Plzeň

#7 Příspěvek od Fllastr »

Tak je vyřešeno :lol: . Nevím proč jsem si myslel, že prokluzuje řemen na tandemové pumpě. Možná proto, že bych potřeboval brýle 8O . Po vymontování sahary bylo jasně vydět utřzenou řemenici na klice. caknakis měl pravdu. Dobrej typ :palec: To jak lehce hazela znamenalo, že je natržena už dva roky, co to auto mám.
Fllastr
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Plzeň

#8 Příspěvek od Fllastr »

foto
Přílohy
IMG_1652 – kopie.JPG
IMG_1652 – kopie.JPG (196.21 KiB) Zobrazeno 2110 x
Fllastr
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Plzeň

#9 Příspěvek od Fllastr »

foto2
Přílohy
IMG_1653 – kopie.JPG
IMG_1653 – kopie.JPG (194.16 KiB) Zobrazeno 2108 x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od JaraX »

tak u nafty je ta řemenice spotřebák, někdy je dobré to vyměnit i preventivně, než se urve.
všem co tady mají naftové auto doporučuju před delší cestou hlavně před cestou na dovolenou (kde je horko a řemenice kvuli klimě dostane víc zabrat) mkrnout na řemenici na klice, ta guma je často steřelá pak se urve a auto stojí, to že klouže je ještě hodně dobrý stav.
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#11 Příspěvek od Jirke »

Hosi, zatim jsem se tomu moc se servisakem nevenoval, ale malinko jsem znervoznel po tom co napsal Jarax. Nekde od remenic jde zvuk jakoby susteni, hvizdani, cvrlikani. V zime obcas, na jare skoro nic, ted v letnich teplotach ano.
Jakou kontrolu udelat abych zjistil co to je a vymenil tu spravnou soucastku driv nez automobil nepojede ?
Jo a kdyz striknu mazaci sprej di prostoru remenu, tak se zvuk ztisi a za chvili zacne trochu jinej :)
Najeto 354.000km...
Odpovědět