Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Porucha bmw e61 530d r04 s
Ahoj koupil jsem zde od klubaka e61 opravdu peknou nicmene po dvou dnech jezdeni mi najednou ztuhl volant servo asi nejede behem jizdy rozsviceni hlasky baterie se nedobiji + zvisena teplota motoru (zluta varovna) ne stop motoru ...v motorovem prostoru je citit remen.je mozne ze je to pouze remen?nebo nejspis pricina jinde a pak remen?stalo se to pri vedru 30stupnu .jen me zajima zda se stim nekdo setkal.abych pripadne byl pripraven na velkou opravu v pondeli mi ho odtahnou do servisu pri stani na miste vsechny hlasky zmizi a check kontrol nic nehlasi ale presto servo nejede.diky
Většinou odchází řemenice, co pohání řemen.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2317
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2317
to vypadá na prokluz řemenice, ona nafta umí potrapit, doufej že to nevzalo sebou nic jineho, to už tu parkrat bylo.
hlavně si to všichni nechte před dovolenou aspon zkontrolovat, oni si všichni myslí že se ty auta maj spravovat až když to nejede, ale základ je udělat kontrolu 2x ročně, tzn v létě před dovolenou (ale né dva dny předem, to už pak na opravu není čas), no a před zimou.
včera mi jeden zakaznik hlasil že jeho kamaradovi se rozthla vodní pumpa a on to neukočíroval a vylětel ze zatáčky ven, X5 je na ohrabky a borec celkem dost zraněnej.
a hlavně u nafty kde je mnohem větší poruchovost doporučuju zkontrolovat
- hladiny a stav všech kapalin (olej, voda, servo,)
- jeslti není vůle ve vodní pumpě
- optický stav chladičů
- tlaková zkouška chladící sestavy
- stav řemenice na klice u nafty
- kontrola řemenů
- změřit protitlak DPF u nafty
- stav viskozní vrtule,
- funkčnost elektrické vrtule
- jednou za pár let i alternátor, pokud se nejezdí krátké trasy, já byl ted ve Frankfurtu se zákazníkem a umřel mu tam altík, naštestí jsme tam koupili 3er a dojeli jsme přehazováním baterek
- stav pneu, kol, náprav,
- diagnostika celého auta
- dezinfekce klimatizace
v létě je duležité hlavně chlazení, (a dobíjení), často bývá listí mezi chladičema, to ovlivnuje jejich výkon, ted je navíc všude dost provoz, kolony, vedro a pro většinu moderních motorů je jejich uvaření smrt.
hlavně si to všichni nechte před dovolenou aspon zkontrolovat, oni si všichni myslí že se ty auta maj spravovat až když to nejede, ale základ je udělat kontrolu 2x ročně, tzn v létě před dovolenou (ale né dva dny předem, to už pak na opravu není čas), no a před zimou.
včera mi jeden zakaznik hlasil že jeho kamaradovi se rozthla vodní pumpa a on to neukočíroval a vylětel ze zatáčky ven, X5 je na ohrabky a borec celkem dost zraněnej.
a hlavně u nafty kde je mnohem větší poruchovost doporučuju zkontrolovat
- hladiny a stav všech kapalin (olej, voda, servo,)
- jeslti není vůle ve vodní pumpě
- optický stav chladičů
- tlaková zkouška chladící sestavy
- stav řemenice na klice u nafty
- kontrola řemenů
- změřit protitlak DPF u nafty
- stav viskozní vrtule,
- funkčnost elektrické vrtule
- jednou za pár let i alternátor, pokud se nejezdí krátké trasy, já byl ted ve Frankfurtu se zákazníkem a umřel mu tam altík, naštestí jsme tam koupili 3er a dojeli jsme přehazováním baterek
- stav pneu, kol, náprav,
- diagnostika celého auta
- dezinfekce klimatizace
v létě je duležité hlavně chlazení, (a dobíjení), často bývá listí mezi chladičema, to ovlivnuje jejich výkon, ted je navíc všude dost provoz, kolony, vedro a pro většinu moderních motorů je jejich uvaření smrt.
Jeste se zeptam na jednu vec a to silene spatny prijem Fm radia kdyz dam v liberci liberecke radio tak samej sum a sotva slysim ze pod tim je stanice.o auto nalezeni ani nemluve bud najde jedno radio nebo nic a jeste k tomu v sumu.ze by antena diversity?nebo kabelaz nekde v 5.dverich?navigace professional jede perfektne.
Tomu teda moc nerozumim. Pumpa se mi roztrhla taky. Nějak si ale nedokážu představit, že bych kvůli ní vyležel z dálnice a rozsekal auto.JaraX píše:včera mi jeden zakaznik hlasil že jeho kamaradovi se rozthla vodní pumpa a on to neukočíroval a vylětel ze zatáčky ven, X5 je na ohrabky a borec celkem dost zraněnej.
Prostě to prdlo a shodilo to řemen. Rozsvítila se mi kontrolka dobíjení, asi po 200m žlutá kontrolka chlazení, než jsem zastavil (zapřažená loď 1,5t), tak už svítila červená a než jsem chcípl motor, tak se zhasl sám. Po otevření kapoty jsem viděl, jak z toho teče ven chladící kapalina.
Za hodinu jsem tam na parkovišti u benzínky před kellynou dal novou pumpu a frčeli jsme domu.
Jak jsem psal je to z pohledu od predu v pravo od spodu, nevim jak vlozit video mam ho na rajceti tak zkousim vlozit.Snad nejaky odkaz bude fungovat.
http://dafson22.rajce.idnes.cz/Video_ko ... -jmena.jpg[/url]
http://dafson22.rajce.idnes.cz/Video_ko ... -jmena.jpg[/url]
Pravda je, že DD jsem neměl, ale absenci serva jsem při prdlý pumpě nijak zásadně nepociťoval. Řízení trochu ztuhne, ale dokud auto jede, tak to normálně zatáčí. Zajel jsem ke kraji dálnice a zastavil.
Neděláš náhodou zbytečný vlny? S autem se bez serva dá normálně jet. Neříkám, že se tak má jezdit, ale zase nehrozí, že by nešlo bezpečně zastavit, nebo dojet ke sjezdu z dálnice.
Každej kdo tomu nevěří, tak ať si zvedne předek na hever a zkusí si točit volantem. Pasivní odpor serva je minimální. Jde opravdu jen o to, že to nepomáhá, ale zase to nebrání zatáčení. Navíc po dálnici s tim nikdo nekroutí na plnej rejd.
Neděláš náhodou zbytečný vlny? S autem se bez serva dá normálně jet. Neříkám, že se tak má jezdit, ale zase nehrozí, že by nešlo bezpečně zastavit, nebo dojet ke sjezdu z dálnice.

Každej kdo tomu nevěří, tak ať si zvedne předek na hever a zkusí si točit volantem. Pasivní odpor serva je minimální. Jde opravdu jen o to, že to nepomáhá, ale zase to nebrání zatáčení. Navíc po dálnici s tim nikdo nekroutí na plnej rejd.