Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E34-zadní tlumiče
Čau,vyházel jsem z toura NIVO tlumiče a vše zaslepil,nahodil jsem sport.snížený podvozek od Weitecu a po spuštění z heveru auto uplně spadlo na prdel a tlumiče mi nějak divně projeli horním uložením,viz.fotka.
Prosím setkal jste se někdo s tímto nebo nevíte kde je problém?
Sedí to ted jenom na pružinách a pořádně se pod auto nedostanu ani heverem.
Moc díky
Prosím setkal jste se někdo s tímto nebo nevíte kde je problém?
Sedí to ted jenom na pružinách a pořádně se pod auto nedostanu ani heverem.
Moc díky
- Přílohy
-
- IMG_20150720_202925.jpg (79.76 KiB) Zobrazeno 2548 x
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Na horní části pístu tlumiče je hrana a zůžení - tou hranou se to musí opřít zespoda o horní uložení nebo myslim, že by tam měla být podložka s dírou přesně na tloušťku tý zůžený části pístnice, tak aby právě nemohla projet uložením nahoru...tam bych hledal problém
Viz foto z googlu, je tam vidět ta hrana: http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 51_big.jpg
Viz foto z googlu, je tam vidět ta hrana: http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 51_big.jpg
Díky za nápady,pístnice tlumiče by se měla opřít tím rantlem o ocelové pouzdro uvnitř horního uložení a pak jenom přítáhnout maticí pod kterou je ta větší podložka.
Ale mě to vyjelo i s pístnicí uplně ven z toho uložení,složené by to mělo být dobře jelikož celý ten set(tlumiče,pružiny,horní uložení)pocházejí z rozebraného auta kde se to jen vytahlo a já zase namontoval.
Napadá mě jestli nemůže být rodíl mezi délkou tlumičů a pružin-sedan/touring.Ale nikde jsem žádné varování nenašel,jen sila pružin se děli podle motorizace.Pak ještě jesi třeba ty tlumiče nejsou zatuhlé.
Ne na NIVO pružinách to nesedí,vše kolem tohodle systému jsem si zjistil a co nejjednodušeji dal pryč-servo,hadice,zaslepit atd..
Nevím jesi se vám to všem zobrazuje tak sem to hodil na rajče:
http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/zadni_tlumice/
Je to poslední kravina co mě zbývá k dodělání aby se s autem dalo jezdit a hlavně jsem chtěl jet na Biga ale s tímhle to nejde.
Zatím díky
Ale mě to vyjelo i s pístnicí uplně ven z toho uložení,složené by to mělo být dobře jelikož celý ten set(tlumiče,pružiny,horní uložení)pocházejí z rozebraného auta kde se to jen vytahlo a já zase namontoval.
Napadá mě jestli nemůže být rodíl mezi délkou tlumičů a pružin-sedan/touring.Ale nikde jsem žádné varování nenašel,jen sila pružin se děli podle motorizace.Pak ještě jesi třeba ty tlumiče nejsou zatuhlé.
Ne na NIVO pružinách to nesedí,vše kolem tohodle systému jsem si zjistil a co nejjednodušeji dal pryč-servo,hadice,zaslepit atd..
Nevím jesi se vám to všem zobrazuje tak sem to hodil na rajče:
http://gtaisbest.rajce.idnes.cz/zadni_tlumice/
Je to poslední kravina co mě zbývá k dodělání aby se s autem dalo jezdit a hlavně jsem chtěl jet na Biga ale s tímhle to nejde.

Zatím díky
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
vypadá to že jsi nedal podložku na pístnici pod horní uložení. Nebo bylo to uložení urvané již před montáží.
Jinak jestli si hadice od nivelace zaslepil tak je to špatně .. je nutné je mezi sebou propojit aby olej cirkuloval a nebylo namáhané servočerpadlo.
Jinak jestli si hadice od nivelace zaslepil tak je to špatně .. je nutné je mezi sebou propojit aby olej cirkuloval a nebylo namáhané servočerpadlo.




No hele já už teda fakt nevím ale i podle ETK to mám dobře:
http://www.realoem.com/bmw/cs/showparts ... Id=33_0532
Všechny díly až na tu 5tku,nějaký adaptér ale to jsem ani u žádné jiné e34 neměl,tak to musí být teda tím uložením,jako je možný že bylo urvané už předtím,to jsem nezkoumal ale nezdá se mi že ikdyby by bylo urvaný tak aby ta pístnice ujela takhle do boku a nahoru
Je možný aby to horní uložení drželo vedení té pístnice?
Můžem si ale teda odsouhlasit že alespon tlumiče jsou shodné sedan/touring?
Huska:jak už jsem psal předtím,NIVO jsem odstavil uplně celé včetně výměny toho velkého serva za klasické 2-vývodové takže to je cajk.
Jediný že mi dneska zahlásil Check control chybu niva ale na to si asi budu muset zvyknout.
paveld:fakt se moc omlouvám ale asi ani tento týden se pro ty plecháče nedostavim-vidíš jak to se mnou je
Kdyby to fungovalo tak přijedu klidně zítra ale takhle se mi na delší trasu nechce.je to naprd
http://www.realoem.com/bmw/cs/showparts ... Id=33_0532
Všechny díly až na tu 5tku,nějaký adaptér ale to jsem ani u žádné jiné e34 neměl,tak to musí být teda tím uložením,jako je možný že bylo urvané už předtím,to jsem nezkoumal ale nezdá se mi že ikdyby by bylo urvaný tak aby ta pístnice ujela takhle do boku a nahoru

Je možný aby to horní uložení drželo vedení té pístnice?
Můžem si ale teda odsouhlasit že alespon tlumiče jsou shodné sedan/touring?
Huska:jak už jsem psal předtím,NIVO jsem odstavil uplně celé včetně výměny toho velkého serva za klasické 2-vývodové takže to je cajk.
Jediný že mi dneska zahlásil Check control chybu niva ale na to si asi budu muset zvyknout.
paveld:fakt se moc omlouvám ale asi ani tento týden se pro ty plecháče nedostavim-vidíš jak to se mnou je

Kdyby to fungovalo tak přijedu klidně zítra ale takhle se mi na delší trasu nechce.je to naprd
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
V pohodě, plecháče neutečou 
Nemyslim, že bude něco s tím horním uložením. Když si dáš díl č.2 - jeho číslo do googlu:
https://www.google.cz/search?q=33521136 ... 15&bih=689
Tak je to 100% ta podložka, o kterou se musí opřít ta hrana pístnice a musí zamezit právě tomu, aby projela nahoru. Takže buď tam neni nebo je třeba vyrezlá a ta díra se zvětšila.
Tlumiče jsou záměnný, tvarově stejný jsou, ale budou mít jinou tuhost saloon vs. touring.

Nemyslim, že bude něco s tím horním uložením. Když si dáš díl č.2 - jeho číslo do googlu:
https://www.google.cz/search?q=33521136 ... 15&bih=689
Tak je to 100% ta podložka, o kterou se musí opřít ta hrana pístnice a musí zamezit právě tomu, aby projela nahoru. Takže buď tam neni nebo je třeba vyrezlá a ta díra se zvětšila.
Tlumiče jsou záměnný, tvarově stejný jsou, ale budou mít jinou tuhost saloon vs. touring.