Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 535d automat
Mám BMW 535d 200kw automat a při konstantní rychlosti kolem 1500ot/min mi kolísají otáčky +-150ot/min dále kolísají kolem 1000ot/min. když jedu bez plynu z kopce a občas kolem 1800ot když lehce zrychluji. Automat jinak řadí bez škubání. Mám podezření na špatný hydroměnič nebo to může způsobovat i špatný olej? Díky za rady
řeším naprosto to samé.
viz.
viz.
Kód: Vybrat vše
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1368235#1368235
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
Taky by se mi hodil kontakt...
Mám jednu zkušenost s tímto pánem. Dělal nám repas hydroměniče na AUDI A6 3.0TDI r.v 2005, nyní již rok v autě a vše OK... ťuk ťuk
Nicméně Audi má jiný typ převodovky než-li máme.
V BMW máme 6HP26, tak jsem se rozhodl tentokrát pídit a hledat možnosti jestli provést repas, nebo nový a zjistil jsem, že náš typ hydroměniče není tak jednoduché repasovat kvůli jakési "pružině", která se jako ND prý nedodává.
Na otázku odborníku proč někdo repas zvládne a někdo ne jsem se nedočkal odpovědi s tím, že to komentovat nebude (pochopitelné) nicméně repas nedoporučují z důvodu, že ta pružina není k sehnání
Obvolal jsem takto 4 renomované společnosti co se touto problematikou zabývají a jedni doporučují zcela nový..25 000,- druzí repas přímo z DE od ZF automatic...cena kolem 13 000,- a zbytek v klidu repas viz třeba odkaz výše kolem 5-6tis...
+ samozřejmě všichni se shodují klasicky...olej + filtr, těsnění a práce...
Jde mi z toho hlava kolem.
Jelikož je to prý častý problém u E60/E61 kvůli spojce přemostění toho měniče tak si myslím, že tu je určitě pár lidí co toto mají již za sebou a mohli by poskytnout nějaké postřehy...
Díky
Kód: Vybrat vše
http://sluzby.bazos.cz/inzerat/49810459/Hydromenice-repase-se-zarukou-24-mesicu.php
Nicméně Audi má jiný typ převodovky než-li máme.
V BMW máme 6HP26, tak jsem se rozhodl tentokrát pídit a hledat možnosti jestli provést repas, nebo nový a zjistil jsem, že náš typ hydroměniče není tak jednoduché repasovat kvůli jakési "pružině", která se jako ND prý nedodává.
Na otázku odborníku proč někdo repas zvládne a někdo ne jsem se nedočkal odpovědi s tím, že to komentovat nebude (pochopitelné) nicméně repas nedoporučují z důvodu, že ta pružina není k sehnání
Obvolal jsem takto 4 renomované společnosti co se touto problematikou zabývají a jedni doporučují zcela nový..25 000,- druzí repas přímo z DE od ZF automatic...cena kolem 13 000,- a zbytek v klidu repas viz třeba odkaz výše kolem 5-6tis...
+ samozřejmě všichni se shodují klasicky...olej + filtr, těsnění a práce...
Jde mi z toho hlava kolem.

Jelikož je to prý častý problém u E60/E61 kvůli spojce přemostění toho měniče tak si myslím, že tu je určitě pár lidí co toto mají již za sebou a mohli by poskytnout nějaké postřehy...
Díky

ja svůj nechal repasovat u www.kaps.cz cena cca 7tis
lukas535d píše:V ZP Automatic u Brna prodavaji uplne novy nemic za 13tis bez DPH. na 535D, ja osobne bych dal radsi tyto penize za funglac nez 7tis za pochybnej repas nebo jeste ZF Parka to resi repasem ktery repasuji v Nemecku v ZF,to nevim kolik stoji, kazdopadne vseobecne repas nikdy uz neni to co nova vec.
Úplně nový není Lukáši. Je to též repase s tím rozdílem, že se jedná o repas přímo od ZF DE. Tam si to právě objednává i Pakra...
Fungl nový co jsem zjišťoval stojí kolem 31 000,-
Tak ja nevim ale dotazoval jsem se pro jistotu 2x a v mailu mi ten clovek, co mi odpovidal zduraznoval ze novy menic. Kdyby to tak nebylo,myslim ze misto novy by napsal repasovany. Vsak kdo bude potrebovat,pro jistotu si to overte,ja uz to potom kupovat nepotreboval,rozhodl jsem se pro celou starsi prevodovku se starsim menicem.michal236 píše:lukas535d píše:V ZP Automatic u Brna prodavaji uplne novy nemic za 13tis bez DPH. na 535D, ja osobne bych dal radsi tyto penize za funglac nez 7tis za pochybnej repas nebo jeste ZF Parka to resi repasem ktery repasuji v Nemecku v ZF,to nevim kolik stoji, kazdopadne vseobecne repas nikdy uz neni to co nova vec.
Úplně nový není Lukáši. Je to též repase s tím rozdílem, že se jedná o repas přímo od ZF DE. Tam si to právě objednává i Pakra...
Fungl nový co jsem zjišťoval stojí kolem 31 000,-