Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Spárování DO na e34
Ahoj,mám na autě originál centrál s DO už od výroby a rád bych ho zprovoznil.V autě byla měněna baterie a taky jsem měl vyndaný baterky v tom klíči.Mám ještě ten starý typ klíčku vystřelovací a na tento jsem nikde nenašel způsob spárování v CZ,tak jsem se o to pokoušel podle manuálu ale stejně se to nepovedlo.Máte s tímto někdo zkušenosti?Jinak klíček bliká takže baterky by měly bejt v pořádku.Díky
- Přílohy
-
- spárování.JPG (113.74 KiB) Zobrazeno 1714 x
Postup v té brožuře mi přijde trochu zavádějící. Sice už jsem tu inicializaci u e34 nějakej ten pátek nedělal ale postup by měl být následující. Vlezeš do auta, musí být zavřený všechny dveře a víko kufru. Zapneš klíček do druhé polohy (sv.15) cca na 3 vteřiny. Klíček vytáhneš, namíříš IR na vnitřní zpětné zrcátko zmačkněš a budeš držet tl odemknout a a do 3 vteřin musíš 3x stisknout tl zamknout. Správná iniciace klíče bude signalizovaná zamknutím a odemknutím CZ. Vezměš druhý klíč a bez strkání do spínačky rovnou stiskneš a budeš držet odemknout a 3x zamknout.
Díky,no právě že on tenhle vystřelovací je takovej,že na něm nelze držet obě ty tlačítka najednou.Musí se zmačknout bud jedna nebo druhá strana.Právě že tento postup co píše HonzaX je na ten normální novější klíček,kterej má ty tlačítka nezávisle na sobě.Nevim no,mam tady kousek od baráku dýlera BMW tak tam zkusim jen tak na zkoušku zajít co mi na to řeknou.
aDAm-Jo je to orig. tady dávám fotku
aDAm-Jo je to orig. tady dávám fotku
- Přílohy
-
- klíček.jpg (61.63 KiB) Zobrazeno 1662 x
sry ale toto mě moc jako origo nepřipadá
žádné logo nikde a celkově je to takové divné
hlavně když prvně byly verze s pevným klíčem bez čipu či dálky a pak přešli na ty s čipem a vždy byly stejné a v manualu o vystřelováku nic není.
EDIT:
tak asi beru zpět, podle te foto cos dal nahoře to asi existovalo, ale byla to 5ka? Mám cz manual a tam nic takového není.


EDIT:
tak asi beru zpět, podle te foto cos dal nahoře to asi existovalo, ale byla to 5ka? Mám cz manual a tam nic takového není.
Ale to víš že je to origo.Jen to tady moc lidí asi nezná.Jde o to že mam bawo z roku 1992 a to se sem ještě nejspíš nedovážely,ty máš takový ten s bílou obálkou že jo?Já mám totiž auto dovežené z říše i s tim návodem a všelijakejma knihama.Koukni na fotky a uvěříš 

- Přílohy
-
- klíč.JPG (57.88 KiB) Zobrazeno 1639 x
Ať jsem to zkoušel podle tvého postupu nebo podle mého návodu, stále se mi nedaří ani jeden klíč iniciovat - myslím tím dálku...odemykat a startovat jde. Mám ty klasické dvoutlačítkové klíče a v obou jsou nové baterie.. Předtím to fungovalo a celé se mi to nějak rozladilo při vybití a následné výměně autobaterie...HonzaX píše:Postup v té brožuře mi přijde trochu zavádějící. Sice už jsem tu inicializaci u e34 nějakej ten pátek nedělal ale postup by měl být následující. Vlezeš do auta, musí být zavřený všechny dveře a víko kufru. Zapneš klíček do druhé polohy (sv.15) cca na 3 vteřiny. Klíček vytáhneš, namíříš IR na vnitřní zpětné zrcátko zmačkněš a budeš držet tl odemknout a a do 3 vteřin musíš 3x stisknout tl zamknout. Správná iniciace klíče bude signalizovaná zamknutím a odemknutím CZ. Vezměš druhý klíč a bez strkání do spínačky rovnou stiskneš a budeš držet odemknout a 3x zamknout.
- Přílohy
-
- strana 012.jpg (89.66 KiB) Zobrazeno 1740 x