Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
pomoc pri kupe rady 5 GT, ktory motor?
zdravim
chcel by som sa opytat na kupu 5GT
auto pouzivane najazdene okolo 100000km ktory motor by ste odporucili?
jazdit budem 2x do roka na dovolenky okolo 2-3 tisic kilometrov a zbytok len kratke vzdialenosti. do 20 min trasy.
ktory motor by ste poradili ak uz bude mat tolko kilometrov najazdene a chcem si auto nechat aspon na 5 rokov.
ake su udrzby pri ktorom motore, na ktore chyby davat pozor pri konkretnom motore?
a este ktory motor je najhorsi zo vsetkych?
za rady vopred dakujem
chcel by som sa opytat na kupu 5GT
auto pouzivane najazdene okolo 100000km ktory motor by ste odporucili?
jazdit budem 2x do roka na dovolenky okolo 2-3 tisic kilometrov a zbytok len kratke vzdialenosti. do 20 min trasy.
ktory motor by ste poradili ak uz bude mat tolko kilometrov najazdene a chcem si auto nechat aspon na 5 rokov.
ake su udrzby pri ktorom motore, na ktore chyby davat pozor pri konkretnom motore?
a este ktory motor je najhorsi zo vsetkych?
za rady vopred dakujem
Pokud nemáš odloženo aspoň 150k czk, tak se raději 550i vyhni, u toho motoru nejsou problém jen turba, ale i vstřiky (protékají), řetěz se vytahuje a je geniálně umístěn na motoru - ne v předu, ale u kabiny, takže když chceš preventivně vyměnit, musí motor ven. Jako ideální volba vypadá 535i, hlavně kvůli krátkým trasám, sice se taky sere, ale ne tolik (hlavně vstřiky). Poslední dobou BMW nějak motory neumí...
(co se spolehlivosti týče).Snad se kluci v Mnichově napraví.

550i v zadnem pripade !!
Když to auto shanel kamarad, tak chtěl taky tento motor, ale několik lidi nezavisle na sobe, vcetne servisu BMW Cartec reklo NE !!
Nakonec kamos koupil 530d 180kW a je spokojenej, ale je fakt, ze on najezdi rocne cca 30.000km, ovšem ale většinu mimo město, takze DPFko ho tolik netrapi a jezdi 7,8 prumerku.
Když to auto shanel kamarad, tak chtěl taky tento motor, ale několik lidi nezavisle na sobe, vcetne servisu BMW Cartec reklo NE !!
Nakonec kamos koupil 530d 180kW a je spokojenej, ale je fakt, ze on najezdi rocne cca 30.000km, ovšem ale většinu mimo město, takze DPFko ho tolik netrapi a jezdi 7,8 prumerku.
to mu ta nafta moc dlouho nevydrží na ty 20ti kilometrové trasyhansm5 píše:pokud jezdis spis kratke trasy tak 530d-spotreba rozumna a s tim 8mi stupnovym automatem super
co se motorizace týče tak určitě 535i, s naftama je dost problémů (zadírání na klice, rozvody, DPF, turba, apod)
a 550ka je taky nepovoedena.
nesmysl, v bmw dělaj opice a poznaj prd, takovych už tu bylo co koupilo vrak a kontrolova se v BMW.
Nedávno jsem byl v BMW kupovat 740d F01 150 najeto a pan mi tvrdil že to že to ma celej narazník černej od vyfuku je naprosto normalni, je to přece nafta.
auto bylo prodáváno jako top bez jakýchkoliv vad,
na motoru několik vad žhavičů, jedna sedačka nehřála a jiná zase neodvětrávala, nešel ionizátor a pomocná vodní pumpa, dle slov pána prodejce v BMW Synot prý majitel takové "pič.viny" neřešil, a pokud nám vadí že něco někde nejde tak si kupte nové auto a né ojetinu za blbých 900tis.
Nedávno jsem byl v BMW kupovat 740d F01 150 najeto a pan mi tvrdil že to že to ma celej narazník černej od vyfuku je naprosto normalni, je to přece nafta.
auto bylo prodáváno jako top bez jakýchkoliv vad,
na motoru několik vad žhavičů, jedna sedačka nehřála a jiná zase neodvětrávala, nešel ionizátor a pomocná vodní pumpa, dle slov pána prodejce v BMW Synot prý majitel takové "pič.viny" neřešil, a pokud nám vadí že něco někde nejde tak si kupte nové auto a né ojetinu za blbých 900tis.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 23
- Registrován: stř 20.08.2014 00:00
- Bydliště: Germany/Czech Republic
To by me docela zajimalo. Mam 530D, (respektive N57D30O0) aktualne se 175K kilometrama, mas nejake vlastni zkusenosti na co tenhle motor trpi, respektive na co si dat pozor a na co se u nej pripravit?JaraX píše:
co se motorizace týče tak určitě 535i, s naftama je dost problémů (zadírání na klice, rozvody, DPF, turba, apod)
a 550ka je taky nepovoedena.