Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nivoregulace e39 Touring
Ahoj, chci se zeptat mám také problém se zadním levým měchem, (e39 touring 2001). Občas mám (není to pravidelně) lehlou levou stranu. Kompresor dofouká a jedu. Žádné rány, žádná kontrolka nesvítí a žádné hlášení závady. Jednou to lehne a potom několik dní to drží. Závadu jsem zatím nezkoumal jen se chci zeptat jestli už měl někdo podobný problém.
Díky za rady.
Díky za rady.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 39
- Registrován: ned 17.08.2008 00:00
- Bydliště: piestany
po ceste domov my odisli mechy auto sedelo na doraz a uteka vzduch mechanik na to povedal ze bez problemov dojdem domov po cca 600km vsetko po starom chcel by som ist stym do servisu do prahy! co znamena asi 600km na pana klobouka max 110km\h budu sa vymienat len mechy alebo tych 1200km sa podpise aj na tlmicoch! problem je v tom ze ked dojdem v sobotu do prahy tak ostatne diely uz nezozeniem! auto nemam dat kde na hever a skontrolovat oprava v origo servise cca 3000 euro praha vychadza cca 15000kcs! a ted babo rad!
co sa tam moze vsetko vysrat okrem mechov kompresor OK stale tlaci vzduch!!!
diky chlapi za postrehy!!!!!!!!!!!!!!
co sa tam moze vsetko vysrat okrem mechov kompresor OK stale tlaci vzduch!!!
diky chlapi za postrehy!!!!!!!!!!!!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte 04.08.2015 00:00
spartakus píše:Ahoj, chci se zeptat mám také problém se zadním levým měchem, (e39 touring 2001). Občas mám (není to pravidelně) lehlou levou stranu. Kompresor dofouká a jedu. Žádné rány, žádná kontrolka nesvítí a žádné hlášení závady. Jednou to lehne a potom několik dní to drží. Závadu jsem zatím nezkoumal jen se chci zeptat jestli už měl někdo podobný problém.
Díky za rady.
Mám to samé ale pravá strana. Nepodaradil by někdo. Dik
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte 04.08.2015 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: úte 04.08.2015 00:00
xxmenn píše:Takže nivo se mě taky nevyhnulo.
Mám následující problém. Z ničeho nic se mi občas rozsvítila kontrolka niva po cestě 30km občas i zhasla kompresor po zhasnutí normálně šel, ale teď už svítí pořád a kompresor už nereaguje, ať je auto zatížené nebo ne. Auto pořád drží stejnou výšku cca 14dní.
Mohlo odejít jen čidlo, když kontrolka občas zhasla? Nebo odešel kompresor? nějaké nápady co vyzkoušet ať vím?
Mám se bát že mě to náhodou celý systém vypustí nebo mohu dočasně jezdit?
Díky
Mám stejný problém ..

MOc děkuji za odpověď.
jakub
Re:
Cz3ChYY píše:xxmenn píše:Takže nivo se mě taky nevyhnulo.
Mám následující problém. Z ničeho nic se mi občas rozsvítila kontrolka niva po cestě 30km občas i zhasla kompresor po zhasnutí normálně šel, ale teď už svítí pořád a kompresor už nereaguje, ať je auto zatížené nebo ne. Auto pořád drží stejnou výšku cca 14dní.
Mohlo odejít jen čidlo, když kontrolka občas zhasla? Nebo odešel kompresor? nějaké nápady co vyzkoušet ať vím?
Mám se bát že mě to náhodou celý systém vypustí nebo mohu dočasně jezdit?
Díky
Mám stejný problém ..nivo kontrolka sviti mechy drží tlak ale kompresor automaticky nedofukuje jen přes diagnostiku ...celý systém jsem měnil ...řj,mechy,kontroloval jsem i kabely ...měnil nějaký ventil ...čiidla myslím ale ne..
MOc děkuji za odpověď.
jakub
Když auto klesá nějaká strana tak je únik...vetsinou ventil ktery je v kompresoru když jinde není viditelny jinak je to na výměnu kompresoru....
Když netlačí pri odemceni tak buď špatný snimac je to čídlo naklonu cca 1500ks ale to vše zjistí stav proudu při naklonu diagnostika.... a druhá věc odešlo jak me ridici modul je u rezervi v pravo úplně dole na podlaze v plastovem krytu mala černá krabička novy cca 13tis takze hledat jety

Re: Nivoregulace e39 Touring
Ahoj, pročetl jsem všechny příspěvky a mému problému se něco málo podobá, ale nic přesně. Mě to dělá to, že když auto na týden odstavím a pak k němu příjdu mám zadek úplně dole na obou stranách. Jakmile odemknu auto se dofoukne a vše ok. Na diagnostice jsem zatím nebyl a úniky vzduchu nehledal.Je to normální, že to po delší době sedne, nebo by to mělo stále zůstat v jízdní poloze i po týdnu co to stojí???
Děkuji za každou odpověď
Děkuji za každou odpověď
Re: Nivoregulace e39 Touring
Popravdě jsem tak dlouho auto ještě v kuse odstaveno neměl, nicméně mělo by určitě držet výšku. Pokud se u tebe jedná o sednutí po dobu týdenního nepoužívání, tak ten únik vzduchu bude pouhým sluchem velmi těžko zjistitelný asi. Takže jediná možná cesta která mě napadá je vlézt pod auto a postříkat jarovou vodou měchy a komplet vedení až k ventilům a vizuálně pozorovat, zda-li se někde nebudou dělat bublinky
Re: Nivoregulace e39 Touring
Jasně a podle toho pak postupovat dál.Jen jestli ještě poradíš. Vím kde jsou měchy i kompresor, jen by mě zajímalo jestli to má ještě někde zásobník vzduchu jako vzduchojem u náklaďáku?Po vedení hledat únik nejlépe od měchů až po kompresor v rezervě, že? Jen takový hloupý dotaz může mít vliv uchazení měchů na geometrii zadní nápravy?
děkuji
děkuji
Re: Nivoregulace e39 Touring
Ano, vzduchojemy jsou hned nad měchama, díl č.6 v následujícím odkazu
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... nit/#pos_6
Mám ten dojem, že jdou zespod u vidět, když budeš pod autem. Pokud si to pamatuju dobře, tak jsou jakoby schované nad nápravnicí a jsou tam dva - každý měch má svůj zásobník. Takže tohle zkontrolovat také.
Ucházející měchy určitě na špatnou geo mít můžou, kdyby jsi v podstatě ale jezdil s autem nějak zásadně položeným nebo naopak zvednutým právě na měchách. Nicméně pokud se ti auto v pořádku přifoukne pokaždé do správné výšky, tak je pravděpodobnější, že budeš mít v prdeli díl č.2
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... uspension/
Nedávno jsem to tady s klukama taky řešil, jelikož se mi lz kolo sjíždělo vnitřkem a na geo jsme to nedokázali furt seřídit, odklon mám stále cca -1,5 až -2 stupně. Takže je celkem pravděpodobné, že tyhle klouby už jsou právě v prdeli
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... nit/#pos_6
Mám ten dojem, že jdou zespod u vidět, když budeš pod autem. Pokud si to pamatuju dobře, tak jsou jakoby schované nad nápravnicí a jsou tam dva - každý měch má svůj zásobník. Takže tohle zkontrolovat také.
Ucházející měchy určitě na špatnou geo mít můžou, kdyby jsi v podstatě ale jezdil s autem nějak zásadně položeným nebo naopak zvednutým právě na měchách. Nicméně pokud se ti auto v pořádku přifoukne pokaždé do správné výšky, tak je pravděpodobnější, že budeš mít v prdeli díl č.2
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E3 ... uspension/
Nedávno jsem to tady s klukama taky řešil, jelikož se mi lz kolo sjíždělo vnitřkem a na geo jsme to nedokázali furt seřídit, odklon mám stále cca -1,5 až -2 stupně. Takže je celkem pravděpodobné, že tyhle klouby už jsou právě v prdeli
Re: Nivoregulace e39 Touring
To Raptor665: Mně to takto sedá na touru taky, po dni je to na 50% sv. výšky, po 2 dnech to sedne na dorazy.. Vypadá to pak sice jako zaparkovaný Citroen BX
Ale je to víceméně stejné už rok od koupi, vždycky se to dofoukne a kontrolka Niva mlčí. Prozatím to neřeším.. Předchozí tour taky klesal, ale tak 14dnů až dolů..
To Misanek: V případě, že by to ničilo gumy, tak bych to samozřejmě ihned řešil, ale letní se vzadu sjely prakticky rovnoměrně..

To Misanek: V případě, že by to ničilo gumy, tak bych to samozřejmě ihned řešil, ale letní se vzadu sjely prakticky rovnoměrně..
Ex e46 320d / Ex e39 540iAT / Ex e39 528i / Ex e39 540iAT #2 / Aktual Volvo S60 '01 2,3i T5@207kW LPG + SAAB 9-5 '99 2,3iA Turbo SportCombi 125kW + služební Yeti chrochták 4x4 + opět pošilhávám po BMW V8 

Re: Nivoregulace e39 Touring
jasně, jak řikám - pokud se auto dofoukne pokaždé do správně výšku a podvozkové díly jsou jinak ok, tak by se gumy nerovnoměrně sjíždět neměly
Re: Nivoregulace e39 Touring
Zdravim chlapi,
Mam problem s kompresorem a nivoregulaci u E61,rv.06,530D. Pri jizde tesne nez jsem dojel na parkoviste se me rozsvitila na palubce hlaska s chybou - na budikach oranzove auticko s sipkama nahoru a dolu, a na ccc hlaska - Level control system failure. Nez jsem zaparkoval zadni naprava okamzite klesla, na obou stranach. Od te doby auto na zadek lezi, a kompresor nedofukuje. Pripojil jsem INPU, pise to pri kontrole all modulu v aute chybu EHC modulu - 5F9A. Vice nejsem stonc v INPE najit nejakou blizsi diagnostiku tohoto modulu aby me rekla vice (kdyb nekdo doazal poradit kde to tam najit). Sundal jsem na obou stranach kola a pohledem zkontroloval vedeni a pripojeni do mechu, vyskova cidla a pohledem se zda vse ok. Vyndal jsem teda kompresor vena otestoval mimo auto a kompresor ok, vrci a fouka. Jelikoz venku nic moc teplota tak az zitra hodim kompresot zpet a premyslim co dal. Muze me nekdo poradit zda nevi cim by to mohlo byt? Potreboval bych poradit kde najdu nejakou pojistku pro kompresor?..neco jsem se tu docetl o rele a ŘJ v kufru, tak kde tam presne to je, vim ze je zelene..zkusim ho promerit. Pak asi jedine RJ. Cidla naklonu vyuziva i svetla a to by hlasilo ne? Mechy jsou pre rokem nove tema to take nebude.
Za vse budu rad, Diky..
Mam problem s kompresorem a nivoregulaci u E61,rv.06,530D. Pri jizde tesne nez jsem dojel na parkoviste se me rozsvitila na palubce hlaska s chybou - na budikach oranzove auticko s sipkama nahoru a dolu, a na ccc hlaska - Level control system failure. Nez jsem zaparkoval zadni naprava okamzite klesla, na obou stranach. Od te doby auto na zadek lezi, a kompresor nedofukuje. Pripojil jsem INPU, pise to pri kontrole all modulu v aute chybu EHC modulu - 5F9A. Vice nejsem stonc v INPE najit nejakou blizsi diagnostiku tohoto modulu aby me rekla vice (kdyb nekdo doazal poradit kde to tam najit). Sundal jsem na obou stranach kola a pohledem zkontroloval vedeni a pripojeni do mechu, vyskova cidla a pohledem se zda vse ok. Vyndal jsem teda kompresor vena otestoval mimo auto a kompresor ok, vrci a fouka. Jelikoz venku nic moc teplota tak az zitra hodim kompresot zpet a premyslim co dal. Muze me nekdo poradit zda nevi cim by to mohlo byt? Potreboval bych poradit kde najdu nejakou pojistku pro kompresor?..neco jsem se tu docetl o rele a ŘJ v kufru, tak kde tam presne to je, vim ze je zelene..zkusim ho promerit. Pak asi jedine RJ. Cidla naklonu vyuziva i svetla a to by hlasilo ne? Mechy jsou pre rokem nove tema to take nebude.
Za vse budu rad, Diky..
Re: Nivoregulace e39 Touring
Nakonec vyreseno tak se podelim pro jine zase ja
jeste nez jsem namontoval zpet kompresor tak jsem zkontroloval ridici jednotku, pohledem vse ok a sucho. tak jsem promeril rele, take se zdalo vse byt ok. Rozhodl jsem se namontovat zpet kompresor s tim ze pak budu resit dal vymenou dalsich komponentu. Po namontovani kompresoru jsem ho chtel pripojit na konektory a jeden ze 2 konektoru mel v sobe total spaleny jeden kontakt a byl uvnitr uplne speceny (samozrejme ten pro napajeni). To uz jsem vedel ze je vyhrano a zavada nejspise vyresena. Take za ano. Konetor jsem odstrihl a misto nej prozatim nacvakal nove dva kontakty a napojil je primo do konektoru kopresoru, vse zatahl vulkanizacni paskou a poskladal, a vse funguje jak ma. Kompresor hned doufoukl a vse slape. Takze vznikl na jednom z kontaktu prechodacek a vypalil se. Po te jednotka cely syystem vyradila z provozu a vse vyfoukla. Nastesti to nejlepsi (a nejlevnejsi) co se mohlo stat, az na to ze venku -12 
Tak uz jen sehnat novy konektor co tam ma byt a az bude teplo a chut, predelat do origo stavu jak bylo a jak ma byt.
Treba nekomu take pomuze, ze se muze stat i toto..
Ciao


Tak uz jen sehnat novy konektor co tam ma byt a az bude teplo a chut, predelat do origo stavu jak bylo a jak ma byt.
Treba nekomu take pomuze, ze se muze stat i toto..
Ciao

Re: Nivoregulace e39 Touring
Dík za popsání vyřešení problému 
