Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zodpovědný majitel
tedy majitele musim litovat..to opravdu nebyl dobry kauf....
O 2 generace starsi auto
najeto ma asi o 50tis km vic
a provozni naklady (resp. naklady na opravu) mozna tak 5-10x vyssi nez mam ja na F10ce.... (by jsem liny to pocitat ale takovy to na mne po precteni clanku dela dojem)
Vzhledem k starostem a casovym ztratam jake s tim mel/ma se mu to auto nemuze vyplatit ani kdyby ho koupil za 5tis CZK....
O 2 generace starsi auto
najeto ma asi o 50tis km vic
a provozni naklady (resp. naklady na opravu) mozna tak 5-10x vyssi nez mam ja na F10ce.... (by jsem liny to pocitat ale takovy to na mne po precteni clanku dela dojem)
Vzhledem k starostem a casovym ztratam jake s tim mel/ma se mu to auto nemuze vyplatit ani kdyby ho koupil za 5tis CZK....
Nejhorsi je, kdyz clovek tomu aspon trochu rozumi. To potom meni veci, ktere by menit nemusel, ale neda mu to spat. Sam to tak taky mam. Myslim ze to je stejne u kazde premiove znacky, mas v te dobe vrchol technologie, tak se priprav na to, ze se sem tam neco z toho sypne.
Bmw neni fabie, kde jsou akorat budiky, jednotka motoru, airbagy a abs. Navic treba u fabie odchazeji veci zavaznejsi veci v mnohem mensim kilometrovem najezdu.
Bmw neni fabie, kde jsou akorat budiky, jednotka motoru, airbagy a abs. Navic treba u fabie odchazeji veci zavaznejsi veci v mnohem mensim kilometrovem najezdu.
Nejhorší je podle mě když člověk autum vubec nerozumí a koupí si třeba BMW nebo jinou prestižní značku ...pak se vás snaží všude oškubat všelijací floutkové ...
Pokud tomu rozumím a umím si aspon polovinu věcí opravit na autě sám je to idea. Nejlépe 90procent věcí. Pak už jde o to jaké díly kupuji za kolik a jaké kvality či zda přímo od BMW.
Takže tak. Chce tomu trochu rozumět a umět vybírat díly dle toho jak jsou kvalitní s příměrem na cenu.
Pokud někdo má prachy a šikovného mechanika či servis je to zase jinde a ten člověk se nestará jen si užívá případně předá klíče servisu ...
Ale to už není ono podle mě. A člověk k tomu nemá takovej vztah jako když si dost věcí umí udělat sám.
Pokud tomu rozumím a umím si aspon polovinu věcí opravit na autě sám je to idea. Nejlépe 90procent věcí. Pak už jde o to jaké díly kupuji za kolik a jaké kvality či zda přímo od BMW.
Takže tak. Chce tomu trochu rozumět a umět vybírat díly dle toho jak jsou kvalitní s příměrem na cenu.
Pokud někdo má prachy a šikovného mechanika či servis je to zase jinde a ten člověk se nestará jen si užívá případně předá klíče servisu ...
Ale to už není ono podle mě. A člověk k tomu nemá takovej vztah jako když si dost věcí umí udělat sám.

Zdravim panove. Koukam, ze jsem to sem ani nemusel davat ja
. Kolego DYXi, s f10, Vy jste tenhle pristup nepochopil. To neberte ve zlym, ale podle me mate auto asi predevsim kvuli image, umel by jste si treba umazat ruce? Ta moje petka byla nejlepsi kup, ktery jsem kdy kolem aut udelal, to mi verte, a ze po tech autech se znamymi celkem jezdim. Auto se nesere, ale ja slysim i travu rust a vidim vsechno, proste jsem puntickar a ten cas tomu dam moc rad. I ty penize. Po uverejneni clanku se mi ozvalo par lidi na servis, rady a jeden clovek mi dokonce napsal, ze by me okamzite zamestnal a za i zajimavych financnich podminek. Takze nekdo tuhle posahanost i oceni. Mimochodem, prave se laduju gulasem a koukam jak z kamaradova 135i vyteka olej. Auto ma najeto 10000. Aut ma asi 8, treba 650, m3,.... Radsi to da ke me, nez do autorizaku, protoze ani ten podelanej olej neumej udelat, m3 mu prelili. Jinak petka bude asi na jare na prodej, vezmu mozna od kamarada tu 650, ma jen 35 najeto, znam to auto. Je to e63.

naprostej souhlas, nejlíp je když si umíš udělat věci sám. já dávám auto do servisu jen když musím. takže to jsou věci jako geometrie apod co si doma neudělám a ještě při tom asistuju, zacláním a kibicuju technikum do toho. no nemají mě za to asi rádí, ale takto se bohužel chovám po špatných zkušenostech z jiných servisů. a jsem za to rád, protože například tu geo neumí každý servis udělat a kdybych jim dycky nestál za zadkem tak by si na tom PC neuměli ani vybrat správný model bmw....takže tak. o tom co se kterým šroubem šteluje ani nemluvím....při tom tam mají obrázky jak pro debily
a když je potřeba dělat karosařinu tak to davam kamaradovi o kterém vím že je to taky magor pečlivej a obvykle se taky snažím u toho co nejvíc být a pomoct mu abych aspon věděl jak je to udělaný jestli dobře nebo špatně a pokud je to dobře tak o ceně nediskutuju....zaplatím kolik si řekne.
a když je potřeba dělat karosařinu tak to davam kamaradovi o kterém vím že je to taky magor pečlivej a obvykle se taky snažím u toho co nejvíc být a pomoct mu abych aspon věděl jak je to udělaný jestli dobře nebo špatně a pokud je to dobře tak o ceně nediskutuju....zaplatím kolik si řekne.
ACDC. Tak v top stavu neni ani moje auto. Chtel bych proste V8 a vim, ze u kamarada to nebude zajic v pytli a me se ta e63 docela i libi vzhledove, samozrejme uz ted vim, ze bych do ni hedn nejaky tisice dal, protoze jsem proste takovej, par drobnosti by tam byli k reseni, ale zaklad je vybornej, mam to auto prolezly a dal by mi slusnou, teda na pomery Evropy, cenu.
Romane, mate recht, clovek aby jim rikal, co kde jak udelat, to me umi tak dojebat, ze mam zkazenej zbytek dne. Takovy lidi nemaj servisy v lasce, ja to i chapu, ale kurva at oni pochopi, ze ten kdo plati chce za to adekvatni sluzbu a kdyz je sluzba v poradku, taky nemam s cenou problem. Chtel bych hrozne M5 e39, ale proste takova co by asi stala za to, stoji skoro mega to nedam dokupy a splacet to sto let nehodlam, to nikam nevede.
Romane, mate recht, clovek aby jim rikal, co kde jak udelat, to me umi tak dojebat, ze mam zkazenej zbytek dne. Takovy lidi nemaj servisy v lasce, ja to i chapu, ale kurva at oni pochopi, ze ten kdo plati chce za to adekvatni sluzbu a kdyz je sluzba v poradku, taky nemam s cenou problem. Chtel bych hrozne M5 e39, ale proste takova co by asi stala za to, stoji skoro mega to nedam dokupy a splacet to sto let nehodlam, to nikam nevede.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Někdo utrácí za chlast, děvky, fet nebo to strká do automatů. Tady Petr55 prostě utápí peníze v e39. Z článku mám pocit, že preventivní výměnou částečně opotřebených dílů v náhodně vybraných servisech, si způsobil jen další nové závady.
Jsem spíš zvědav za kolik se na jaře ta kára prodá, tipuji sumu o velikosti dvou větších oprav toho auta. A v ten den asi pozná, že to nemělo smysl.
Je to fajn si leštit auto, ale dnes je aut je jak sraček, jsou navrhovány jako spotřebák co se nemá vyplácet opravovat. A doba kdy pan Pařízek leštil novou škodověnku před barákem a rodinka mu hlásila - stěrače stírají je pryč. V rámci města už jsem i na kole rychlejší než auta v průběhu celého dne a bude hůř.
Servis je bussines, na prvním je místě vydělat co nejvíc prachů.
A na tom druhém místě je práci co nejvíc ojebat, nejlépe tak, aby to nebylo poznat.
Jsem spíš zvědav za kolik se na jaře ta kára prodá, tipuji sumu o velikosti dvou větších oprav toho auta. A v ten den asi pozná, že to nemělo smysl.
Je to fajn si leštit auto, ale dnes je aut je jak sraček, jsou navrhovány jako spotřebák co se nemá vyplácet opravovat. A doba kdy pan Pařízek leštil novou škodověnku před barákem a rodinka mu hlásila - stěrače stírají je pryč. V rámci města už jsem i na kole rychlejší než auta v průběhu celého dne a bude hůř.
Servis je bussines, na prvním je místě vydělat co nejvíc prachů.
A na tom druhém místě je práci co nejvíc ojebat, nejlépe tak, aby to nebylo poznat.
Jo, pravda, přesně tak. No na to jaro se těším a na mamlase, co budou volat dám tolik a tolik, aniž by se přijeli podívat už tuplem. Těm okamžitě pokládám telefon a neztrácím čas. Doufám, že tohle čtou, protože o hovnech s nima diskutovat nebudu. Pod určitou cenu nepůjdu, nemusím, nic mě netlačí. Buď to půjde nebo ne. Když to někdo ocení a domluvíme se fajn, když ne, taky fajn
. Letos na jaře mi za ní bylo nabízeno 180, ale řekl jsem, že není na prodej.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
Já nemám čas ani prostor si opravy řešit sám. Před sedmi lety jsem po několika špatných zkušenostech sehnal kluka, který opravuje auta spíš proto, že ho to baví. Má druhou firmu v jiném oboru. Ta ho živí. Je automechanik, stali se z nas kamarádi a nemůžu si stěžovat. Super ceny, skvělá práce. Bohužel primárně dělá koncerny, ale moc dobře ví, že jsem na auto pes. Takže se snaží. Na druhou stranu nejsem člověk, který přijede a chce auto druhý den mít hotové. Třeba teď mi na rovinu řekl, že mi rozvody na 330D nechce dělat. Asi bych ho přesvědčil, ale nebudu to hrotit a dal jsem to do BMW. Další věcí budu řešit už jen s ním.
Ad prodej. Měl jsem před 5 lety E36. Měl jsem ji 4 roky a vrazil do ní 100K. Jen mechanické věci. I kdyz nebylo třeba, tak jsem měnil spoustu věcí jen tak. Třeba výměna všech tahel na řazení. To byla změna... Spousta jiných maličkostí, které by normální smrtelník neresil. Koupil jsem za 135 a prodal za 75. Nelituji. To auto mi vždy dokázalo, že to za to stojí...
Ad prodej. Měl jsem před 5 lety E36. Měl jsem ji 4 roky a vrazil do ní 100K. Jen mechanické věci. I kdyz nebylo třeba, tak jsem měnil spoustu věcí jen tak. Třeba výměna všech tahel na řazení. To byla změna... Spousta jiných maličkostí, které by normální smrtelník neresil. Koupil jsem za 135 a prodal za 75. Nelituji. To auto mi vždy dokázalo, že to za to stojí...
Nejvetsi problem proc se servisy dnes chovaji jak se chovaji je v zakaznikach. 98% zakazniku chce co nejvic usetrit a dat za to co nejmin penez, takze uz sam si rika vse ojebejte jak jen to jde. Kolikrat je musim lamat i na vymenu sroubu v hlave. Jsou taci co i za riziko opetovneho sundavani kvůli sroubum to risknout. Otlak hlavy nechce skoro nikdo.
Pak samozrejme odpada zaruka kdyz neni prace spravnym technologickym postupem. Ale tim ze vetsina lidi to chce ojebat tak je pak problem sehnat servisaka kterej s tim nepocita.
Kdyz pak musim kolikrat objednat neco novyho jelikoz to neprezilo demnotaz tak se vsichni fakt cukaji ze to lze vymyslet za min penez. Viz treba zadni pakny nikdo nekoupi slozeny ale jen celisti. To ze pak leti penize za hodinovku pri rozebrani a slozeni paken to uz nikdo nevidi....ke svym autum jsem mel vzdy takovy pristup, ale obcas jsou problemy to vse ufinancovat.
Pak samozrejme odpada zaruka kdyz neni prace spravnym technologickym postupem. Ale tim ze vetsina lidi to chce ojebat tak je pak problem sehnat servisaka kterej s tim nepocita.
Kdyz pak musim kolikrat objednat neco novyho jelikoz to neprezilo demnotaz tak se vsichni fakt cukaji ze to lze vymyslet za min penez. Viz treba zadni pakny nikdo nekoupi slozeny ale jen celisti. To ze pak leti penize za hodinovku pri rozebrani a slozeni paken to uz nikdo nevidi....ke svym autum jsem mel vzdy takovy pristup, ale obcas jsou problemy to vse ufinancovat.
no já koupil strašnou raketu e34 525i 142KW pro mladého kluka co jezdil předtím v 1,7td opel astra 60kw to bylo z uplně jiného světa ...
Auto jsem koupil za 40tis a jezdil v něm 7let. Do servisu jsem nasypal asi cca 40tisic plus LPG za 35. no a najezdil přes 200tis km. Denně v provozu ... sice karoserie už rezla a na spodku bylo pár špatných dílů co se občas objevili ale jinak to auto bylo super odolné ...jezdilo furt až na špatné čerpadlo co odešlo a alternátor ...auto mělo 408tis neoficiálně ... a jistě kolem 200-300tis stočených. Takže to byla nejlepší zkušenost z BMW za pár korun pro mladého co se stím naučil a zaučil.
Dnes už je v BMW nebi.... budiž mu země lehká ... prodal jsem dalšímu klukovi za pakatel a ten po roce ježdění rozebral na díly ...a rozprodal. No to byla asi nejmenší investice v BMW ....
ted už 7er bude udržována na vyšším levelu ale taky to bude dražší sranda...
Chci mít konečně v životě i auto které je pěkné na pohled a dobře se v něm jede ...a mohu se na něj spolehnout kdekoliv.
Pak už člověk řeší spoustu maličkostí ...a stojí to i tak dost peněz....
Auto jsem koupil za 40tis a jezdil v něm 7let. Do servisu jsem nasypal asi cca 40tisic plus LPG za 35. no a najezdil přes 200tis km. Denně v provozu ... sice karoserie už rezla a na spodku bylo pár špatných dílů co se občas objevili ale jinak to auto bylo super odolné ...jezdilo furt až na špatné čerpadlo co odešlo a alternátor ...auto mělo 408tis neoficiálně ... a jistě kolem 200-300tis stočených. Takže to byla nejlepší zkušenost z BMW za pár korun pro mladého co se stím naučil a zaučil.
Dnes už je v BMW nebi.... budiž mu země lehká ... prodal jsem dalšímu klukovi za pakatel a ten po roce ježdění rozebral na díly ...a rozprodal. No to byla asi nejmenší investice v BMW ....
ted už 7er bude udržována na vyšším levelu ale taky to bude dražší sranda...
Chci mít konečně v životě i auto které je pěkné na pohled a dobře se v něm jede ...a mohu se na něj spolehnout kdekoliv.
Pak už člověk řeší spoustu maličkostí ...a stojí to i tak dost peněz....