Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e60 530d - Zvysene emise - obcas cucne olej - VYRESENO
Ahoj.
Prosim vas potreboval bych pomoct vyresit jeden problem na moji e61.
Mam vyndane DPF a upraveny SW aby s tim nepocital. Vse fungovalo jak ma ale ted po nejake dobe mi auto obcas zahlasi zvysene emise. Podle mne to s vyndanim DPF nesouvisi, ale radsi to pisu. Dva dni to sviti pak to zhasne.
Dalsi vec je, ze kdyz se to rozsviti tak pri rychlejsi akceleraci auto zahuli, ale jen pri treba prvni dvou. Pak uz zase akceleruje bez koure.
A za treti, kdyz se to rozsviti tak mi ubite trocha oleje. Jakoby to nasavalo pres sani olej nebo co a auto "smrdi" jakoby se palil olej. Za 2 mesice to cucne cca 1L oleje.
Pride mi ze mam ted i vyzsi spotrebu, mam kombinovanou 9L.
Svody tam mam litinove a nechaval jsem je pretesnit - vymena tesneni.
Separator je tam rok a pul starej. Menil jsem ted termostaty na motoru, protoze nefungovali.
Jednotka nehlasi nic, jen potreba vymeny zhavicek na 4 a 6 valci.
Dik moc za jakoukoliv radu, co by to mohlo zpusobovat. Principialne si myslim ze zvysene emise zahlasi jako dusledek toho ze se v sani objevil olej, ale proc se tam dostava mi je zahadou.
Auto je rv 2007 najeto 240k km
Alex.
Prosim vas potreboval bych pomoct vyresit jeden problem na moji e61.
Mam vyndane DPF a upraveny SW aby s tim nepocital. Vse fungovalo jak ma ale ted po nejake dobe mi auto obcas zahlasi zvysene emise. Podle mne to s vyndanim DPF nesouvisi, ale radsi to pisu. Dva dni to sviti pak to zhasne.
Dalsi vec je, ze kdyz se to rozsviti tak pri rychlejsi akceleraci auto zahuli, ale jen pri treba prvni dvou. Pak uz zase akceleruje bez koure.
A za treti, kdyz se to rozsviti tak mi ubite trocha oleje. Jakoby to nasavalo pres sani olej nebo co a auto "smrdi" jakoby se palil olej. Za 2 mesice to cucne cca 1L oleje.
Pride mi ze mam ted i vyzsi spotrebu, mam kombinovanou 9L.
Svody tam mam litinove a nechaval jsem je pretesnit - vymena tesneni.
Separator je tam rok a pul starej. Menil jsem ted termostaty na motoru, protoze nefungovali.
Jednotka nehlasi nic, jen potreba vymeny zhavicek na 4 a 6 valci.
Dik moc za jakoukoliv radu, co by to mohlo zpusobovat. Principialne si myslim ze zvysene emise zahlasi jako dusledek toho ze se v sani objevil olej, ale proc se tam dostava mi je zahadou.
Auto je rv 2007 najeto 240k km
Alex.
Pokud to zahulí při akceleraci černě tak si myslím že ti jen vyletí usazené saze z výfuku.Pokud domodra, bude problém asi v turbu což by mohla být i příčina oleje v sání a jeho větší spotřeba a také by se to projevilo vyšší spotřebou paliva protože by turbo nefoukalo to co má a tudíž víc šlapeš na plyn.
Zkus rozpojit hadici od intercooleru jestli vyteče nějaký olej. Mastné to bude 100% dokonce hodně, ale nic by vytékat nemělo.
Zkus rozpojit hadici od intercooleru jestli vyteče nějaký olej. Mastné to bude 100% dokonce hodně, ale nic by vytékat nemělo.
Ahoj, do te hadice sem se koukal a olej tam byl, bylo to proste promoceny olejem, to je i duvod proc si myslim ze to smrdi protoze se dostava do sani hodne oleje.
Co myslis tim vadne turbo? Vule tam jsou zatim primerene. Jakoze propousti olej to turbo?
Jo jeste sem nerekl ze je to automat. Na normalnim rezimu mi pride ze je to odspodu uplne mrtvy a rozjede se to az nad 2tis rpm. Pedal prislapnu uplne na zem auto se nechce rozjet a az po par sec prevodovka podradi. Jako kdyby se cekalo na turbo ale turbo nic... na DS rezimu to fici paradne i odspodka.
Alex.
Co myslis tim vadne turbo? Vule tam jsou zatim primerene. Jakoze propousti olej to turbo?
Jo jeste sem nerekl ze je to automat. Na normalnim rezimu mi pride ze je to odspodu uplne mrtvy a rozjede se to az nad 2tis rpm. Pedal prislapnu uplne na zem auto se nechce rozjet a az po par sec prevodovka podradi. Jako kdyby se cekalo na turbo ale turbo nic... na DS rezimu to fici paradne i odspodka.
Alex.
DaweTDS píše:Nové bude kolem 20ti. repas asi za půlku.
Ještě mě napadá odlučovač oleje. ten když je vadnej, tak pouští olej do sání.
Turbo jde vyzkoušet diagnostikou (max plnící tlak atd.)
Separator oleje jak jsem psal je cca rok starej. Jedine co, tak ted je tam klasickej filtrik, ale ma tam prej byt labyrint. Ono mi totiz vratili auto z jedneho nejmenovaneho vychvalovaneho servisu bmw bez labyrintu (uplne prazdnej separator), tak jsem tam dal docasne aspon ten filtrik co se daval na starsi modely.
Alex.
netopier píše:DaweTDS píše:Nové bude kolem 20ti. repas asi za půlku.
Ještě mě napadá odlučovač oleje. ten když je vadnej, tak pouští olej do sání.
Turbo jde vyzkoušet diagnostikou (max plnící tlak atd.)
Separator oleje jak jsem psal je cca rok starej. Jedine co, tak ted je tam klasickej filtrik, ale ma tam prej byt labyrint. Ono mi totiz vratili auto z jedneho nejmenovaneho vychvalovaneho servisu bmw bez labyrintu (uplne prazdnej separator), tak jsem tam dal docasne aspon ten filtrik co se daval na starsi modely.
Alex.
ty novy nemaji zadnou vlozku....
Ale má vložku, jen to není filtr ale právě ten plastový "labyrint" - normálně ho ze separátoru vycvakneš. Netopier, podle toho co píše, neměl ani to, prostě prázdný obal. Nechápu teda, co by tím vykuchánim kdo získal. Každopádně, jestli odlučovač funguje jak má se dá alespoň orientačně poznat podle toho, jak vypadá vedení vzduchu za ním..
netopier píše:DaweTDS píše:Nové bude kolem 20ti. repas asi za půlku.Ještě mě napadá odlučovač oleje. ten když je vadnej, tak pouští olej do sání.Turbo jde vyzkoušet diagnostikou (max plnící tlak atd.)
Separator oleje jak jsem psal je cca rok starej. Jedine co, tak ted je tam klasickej filtrik, ale ma tam prej byt labyrint. Ono mi totiz vratili auto z jedneho nejmenovaneho vychvalovaneho servisu bmw bez labyrintu (uplne prazdnej separator), tak jsem tam dal docasne aspon ten filtrik co se daval na starsi modely.Alex.
Muzu se jen ze zvedavosti zeptat nezacina lokalita toho nejmenovaneho vychvalovaneho servisu pismenkem V. ??
diky
netopier píše:Tak VYRESENO! Musim podekovat @Libor Okenko za fix. Dal tam labyrint misto toho filtriku a uz zadne zvysene emise a ubytky oleje. Auto nekouri a jede jak ma
Ahoj, mám úplně stejný problém a navíc chyba DPF. Jede to teda i lépe od nízkých otáček a klesla spotřeba? Zkusím na to taky mrknout, ale ještě musím pohledat, kde to vůbec je

Nezacina na V. Nebudu ho ale jmenovat protoze tady na BMW je popsanej jako jeden z nejlepsich servisu v Praze. Treba tam meli docasne nejakeho blbce ktery tam uz ani nedela a ja mel zrovna smulu ze pracoval na mem aute... Tezko rict, no ale mozna me tato zkusenost dokope otevrit si vlastni
Alex.

Alex.
Dyx píše:
Muzu se jen ze zvedavosti zeptat nezacina lokalita toho nejmenovaneho vychvalovaneho servisu pismenkem V. ??
diky
ScanX píše:netopier píše:Tak VYRESENO! Musim podekovat @Libor Okenko za fix. Dal tam labyrint misto toho filtriku a uz zadne zvysene emise a ubytky oleje. Auto nekouri a jede jak ma
Ahoj, mám úplně stejný problém a navíc chyba DPF. Jede to teda i lépe od nízkých otáček a klesla spotřeba? Zkusím na to taky mrknout, ale ještě musím pohledat, kde to vůbec je
Jede to ted mnohem lip. Plynule zatah od spodku a nejsou tam zadne propady ve vykonu. Spotrebu po meste mam minimalne o 1.2 litru mensi.
Nevím proč to vždycky s tím servisem nakousnete a už do nedotáhnete do konce,nevím co má takové varování za smysl,buďto mlčím úplně anebo to řeknu na plnou hubu,každý se pak úsudek o daném servisu udělá určitě sám,nevěřím že pokud tam odsud někdo jezdí a je spokojený tak zničeho nic na základě jedné negativní zkušenosti tam jezdit přestane.Spíš by kompletní info o servisu dopomohlo k tomu že by byl člověk při návštěvě více obezřetný a věci si více pohlídal. 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket