Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Gumový zvuk E60 530da

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pjakoube
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 23.08.2015 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#1 Příspěvek od pjakoube »

Ahoj, nedávno se mi protočila hlavní řemenice u 530d E60. Po výměně se začal objevovat "gumový zvuk" slyšitelný od 2000ot po maximalní hluk kolem 3500ot. Nestalo se někomu něco podobného ? Díky
Fllastr
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Plzeň

#2 Příspěvek od Fllastr »

Zdarec, řešil jsem podobný problém. Byla to vadná nová řemenice.
pjakoube
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: ned 23.08.2015 00:00
Bydliště: Hradec Králové

#3 Příspěvek od pjakoube »

OK diky
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od TANN3R »

Fllastr: Můžeš napsat výrobce?
Fllastr
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Plzeň

#5 Příspěvek od Fllastr »

Vadná řemenice byla Contitech. Hned po nastartování byla vidět axialni házivost. Motor kolem 3000 otaček dostal takový nezdravý chrčivý zvuk. Po namontování řemenice Corteco zvuk zmizel.
JH76
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: stř 19.09.2012 00:00
Bydliště: 0U0 0000

#6 Příspěvek od JH76 »

Vidím, že jsem nakonec snad udělal dobře, když jsem si teď trochu připlatil a řemenici bral taky od Corteco.
xdentist
Registrovaný
Příspěvky: 721
Registrován: stř 20.04.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od xdentist »

Aktuální zjištění k tomuto problému - tyto příznaky se mi objevily po montáži nové řemenice Contitech. Včera jsem řemenici vyměnil za půjčenou použitou originál BMW a problém okamžitě zmizel.... Takže Contitech půjde na reklamaci a doufám, že mi vrátí peníze abych mohl koupit Corteco nebo originál, Contitech už nechci. Zajímavé čeho jsem si všiml - orig. řemenice má zezadu takové 2 body, které jsou jistě "vyvažovací", prostě je tam nastřeleno krapet materiálu při finálním vyvažování. Contitech má tyto body také, ALE přelakované společně s okolím, to znamená, že Contitech vyvažuje řemenici bez laku a pak teprve lakuje, což je tedy dost troufalé a k zamyšlení, pak nemá předchozí vyvažování moc smysl. Za mě Contitech nebrat.
Odpovědět