Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

545i tlak v chladícím systému

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw528i
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 19.01.2009 01:00

#1 Příspěvek od bmw528i »

Zdravím, mám takový problém, tlakuje mi voda v chladícím systému. V oleji není ani náznak emulze. Nyní se začala ztrácet i voda, ale to je jen hadičkou. Auto je na LPG. Děkuji (nejsem mechanik)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od JaraX »

jak víš že tlakuje?

těsnění na víčku sou v pořádku?

dělá to i při jízdě na benzín?
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#3 Příspěvek od rades »

Pozor na tlakování u motorů s LPG, mě taky tlakovalo auto,v chladící kapalině v servisu naměřily hodnotyjakoby byla prasklá hlava,došlo na sůndání hlav a vše s tím spojené a nakonec se zjistilo,že to byla prasklá membrána v reduktoru-tedy plyn šel do okruhu. Oprava co měla stát 500kč stála 30tis.
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#4 Příspěvek od Meda »

Nesmrdi ti voda po plynu? Treba reduktory od Magicu mivaji problem se spatnym tesnenim a tlaci do vody..
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#5 Příspěvek od Meda »

rades byl rychlejsi :) Kazdopadne resil jsem to uz 4x na ruznych autech..
Tomino550
Registrovaný
Příspěvky: 118
Registrován: stř 11.11.2015 01:00

#6 Příspěvek od Tomino550 »

Medo,
jak to myslis? mointoval jsem v Plynomontu v Olouci plyn... teda pred 15 lety a v te dobe voda v reduktoru obyhala jen v tele reduktoru a zahrivala jej.

V reduktrou jsou prece 2 membrany ktere postupne snizuji a reguluji tlak.

Jinak k puvodnimu dotazu, jak pise Jarax tak posli 528 jak to myslis s tim tlakovanim. mam nekolik aut na plyn tak sji myslim ze na to prijdeme :D
Tomas
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#7 Příspěvek od Meda »

Ja ten reduktor rozebrany nemel, ale primo v tomhle typu (Magic) odchazi nejake tesneni, nebo O-krouzek a pak se tlaci plyn do obehu, nevim presne jak je to tam udelane, jen vim o problemu :)
Odpovědět