Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E61 - klepání přední nápravy u řidiče
Zdravim klubaře a nabízim zlatýho bludišťáka tomu, kdo za mě vyřeší záhadu.
Před půl rokem sem měnil komplet tlumiče (Sachs) + dorazy, uložení bylo měněno půl roku před tím takže zůstalo původní. Cca po 1 měsíci se začalo od levého předního kola, respektive z levé strany nápravy u řidiče. ozývat klepání/bouchání/vůle při přejezdu kostek, přejezdu kolejí a menších nerovností (a to i ve velmi malé rychosti), ale není to takový to tupý bouchání jak u špatnýho uložení tlumičů, spíš jak kdyby bylo něco volnýho a to se rozvibrovalo.
Tak se začalo řešit: ramena - bez vůle, měněny před rokem, tyčky stabíku vyměněny, uložení stabíku vyměno, tyčky a čepy řízení vyměněno, byla vůle v řízení, klepalo to taky, takže čerstvě zrepasováno, klepání je pořád stejný..
Už sem byl 2krát na klepačce na STK, v Renocaru i 2 různý servisy, nikdo neví..
Otázka, na co radíte se ještě podívat? Nedělo se to u někoho taky?
Před půl rokem sem měnil komplet tlumiče (Sachs) + dorazy, uložení bylo měněno půl roku před tím takže zůstalo původní. Cca po 1 měsíci se začalo od levého předního kola, respektive z levé strany nápravy u řidiče. ozývat klepání/bouchání/vůle při přejezdu kostek, přejezdu kolejí a menších nerovností (a to i ve velmi malé rychosti), ale není to takový to tupý bouchání jak u špatnýho uložení tlumičů, spíš jak kdyby bylo něco volnýho a to se rozvibrovalo.
Tak se začalo řešit: ramena - bez vůle, měněny před rokem, tyčky stabíku vyměněny, uložení stabíku vyměno, tyčky a čepy řízení vyměněno, byla vůle v řízení, klepalo to taky, takže čerstvě zrepasováno, klepání je pořád stejný..
Už sem byl 2krát na klepačce na STK, v Renocaru i 2 různý servisy, nikdo neví..
Otázka, na co radíte se ještě podívat? Nedělo se to u někoho taky?
Hanz píše:a nemuze byt spatny primo ten tlumic? kdyz das na matku tlumice v hornim ulozeni orech a tocis s tlumicem, dela to ty zvuky?
to právě zatim nechci sundavat, páč to bylo montovaný někde v servise, tak aby to jako první od tý doby sundali oni, ale nechám to vyzkoušet, a případně napíšu víc, díky

bublifuk píše:Fllastr píše:Když zastavis na rovině, dáš tam zpátečku, nebo jedničku (D) začneš se rozjiždět a do toho normálne zatáčet doleva jako při parkováni, loupe v tom?
nene to neloupe, je to tichy
To co jsem popisoval dělá mě a je to řízení. Ťuká a loupe i při přejezdu nerovností. Jestli to máš na místě tiché tak řizení to nebude. Ještě bych ve dvou, třech lidech pořádně rozhoupal předek nahoru a dolů, jestli se to neozve a nebude to náhodou tlumič. V dnešní dobe se na některé nové, nebo repasované díly stoprocentě spolehnout nemužeš.
Fllastr píše:bublifuk píše:Fllastr píše:Když zastavis na rovině, dáš tam zpátečku, nebo jedničku (D) začneš se rozjiždět a do toho normálne zatáčet doleva jako při parkováni, loupe v tom?
nene to neloupe, je to tichy
To co jsem popisoval dělá mě a je to řízení. Ťuká a loupe i při přejezdu nerovností. Jestli to máš na místě tiché tak řizení to nebude. Ještě bych ve dvou, třech lidech pořádně rozhoupal předek nahoru a dolů, jestli se to neozve a nebude to náhodou tlumič. V dnešní dobe se na některé nové, nebo repasované díly stoprocentě spolehnout nemužeš.
v pondělí jdu do dílny a kouknem na ten tlumič a uložení. veřim v to uložení, snad nebudu muset ten tlumič reklamovat, by mě jeblo...
Taky jsem menil ulozeni a pomohlo to jen v extremech...ale tenkrat to jeste neklepalo na ty panelovce.
19.1. jedu za BMW specialistou do Nachoda, dam vedet...ten sazi bud na tlumice (370000km se mu na puvodni tlumice zdalo az neuveritelny) anebo nejaky ramena...s tim spojeny to vibrovani. Tesim se ze to vyresim.
19.1. jedu za BMW specialistou do Nachoda, dam vedet...ten sazi bud na tlumice (370000km se mu na puvodni tlumice zdalo az neuveritelny) anebo nejaky ramena...s tim spojeny to vibrovani. Tesim se ze to vyresim.