
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Od noveho roku povinnost DPF
Mě osobně spíš udivuje, kolik lidí, kteří zde bojují za lepší ovzduší, se vůbec nepozastavuje nad tím, kolika procenty se automobilový provoz podílí na celkovém znečištění. Jako vždy se řeší to, co má dopad na peněženky občanů. Co se týká velkých producentů znečištění ovzduší, o tom nikde nepadne ani slovo. To už by se totiž mohlo dotýkat i téch, kteří nás škubou jak můžou. Nesmyslná opatření jako je platnost lékarniček v autech, v současné době povinný systém hlídání tlaku v pneumatikách, to už jsou do očí bijící nesmysly, tohle musí vidět každý člověk, pokud není nesvépravný a má aspoň trochu mozku. Kam až tohle bude pokračovat... 

Je to zdánlivě od věci,ale současně není,určitě ale pochází ze stejné dílny zmrdů,kterých bludy a zlodějské paskvily nejenom zde někteří omezení jedinci s obrovským a nadšeným hýkáním kvitují
,Inu,komu není rady,tomu není pomoci. Kdo chte kam,pomožme mu tam, komu není s hůry dáno,v apatyce nekoupí
. A takových českých starých pranostik a přísloví je celá řada.
https://www.youtube.com/watch?v=BUJIm6pgLBE


https://www.youtube.com/watch?v=BUJIm6pgLBE
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel s nastupem rft pneumatik je to proste nutnost, defekt není poznat, pneu bez tlaku se muze rozletet a mereni jak je nyní povinne je nejspolehlivejsi. Pokud se odvozovalo z rychlosti otaceni kola, tak konkretne u velkych kol a nizkoprofilovych pneu to nebylo nejlepší, vlastní zkušenost. S nynejsim systémem tak jak je by se to nestalo, protože opravdu meri tlak a neodhaduje podle rychlosti otaceni kola...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Jestli se chcete hadat o tom jestli ma DPF skutecne ekologicky smysl nebo ne - fajn. Jestli se chcete hadat o tom jestli nafta nebo benzin - fajn. Ale jestli sem chcete nekteri tahat politiku, a jeste k tomu nacionalismus a spoustu ruznych idiotskych fobii - tak to bezte do ... sakra tohle je forum o autech!
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
@Dyx: OK, B100 nepatří diskuse o DPF
Fčíl k tomu překrucování faktů:
Uveď prosím JEDINÝ konkrétní důkaz pro své spekulativní, zavádějící a účelové tvrzení, že samotný DPF je výsledkem/následkem tlaku "farmamafie"...
Takový dle mého názoru nemůžeš ani najít, neboť DPF jsou v používání v automobilech už od osmdesátých let minulého století, kdy obsah slova nano(technologie) byl znám nemnoha teoretickým vědátorům.
A obecná poznámka: každý Tvůj výrok, kterými nás tady zásobuješ má imho jen dva smysly:
a) záměrně provokovat
b) záměrně překrucovat fakta, resp. vybírat si jen údaje, které se Ti hodí do Tvého (imho silně deformovaného) pohledu na svět
Jinak k tématu DPF - imho celé je to způsobeno tím, že dýzl v osobáku je jeden velký historický omyl, který nikdy neměl vůbec nastat.
@ostatní: zcele záměrně se vyhýbám diskusi o množství/škodlivosti toho, co vychází z DPF, protože o tom vím kulové. Jen mi má selská logika našeptává, že dyž už se teda na dýzl něco takového vyvinulo už v 70-tých a 80-tých letech 20.století, kdy ti zasraní zelení byli naprosto okrajovou extremistickou komunitou téměř bez vlivu, tak s těma dýzlama fakt něco není z principu v pořádku.
Fčíl k tomu překrucování faktů:
Uveď prosím JEDINÝ konkrétní důkaz pro své spekulativní, zavádějící a účelové tvrzení, že samotný DPF je výsledkem/následkem tlaku "farmamafie"...
Takový dle mého názoru nemůžeš ani najít, neboť DPF jsou v používání v automobilech už od osmdesátých let minulého století, kdy obsah slova nano(technologie) byl znám nemnoha teoretickým vědátorům.
A obecná poznámka: každý Tvůj výrok, kterými nás tady zásobuješ má imho jen dva smysly:
a) záměrně provokovat
b) záměrně překrucovat fakta, resp. vybírat si jen údaje, které se Ti hodí do Tvého (imho silně deformovaného) pohledu na svět
Jinak k tématu DPF - imho celé je to způsobeno tím, že dýzl v osobáku je jeden velký historický omyl, který nikdy neměl vůbec nastat.
@ostatní: zcele záměrně se vyhýbám diskusi o množství/škodlivosti toho, co vychází z DPF, protože o tom vím kulové. Jen mi má selská logika našeptává, že dyž už se teda na dýzl něco takového vyvinulo už v 70-tých a 80-tých letech 20.století, kdy ti zasraní zelení byli naprosto okrajovou extremistickou komunitou téměř bez vlivu, tak s těma dýzlama fakt něco není z principu v pořádku.
Asi jako byl kdysi zazracnej a pokrokovej material azbest. Delaly se z toho i vodovodni trubky. Az casem se ukazalo co je to za svinstvo.
Taky se muzeme dozit toho, ze se bude narizovat odstraneni DPF u vsech aut a bude se omezovat maximalni tlak na liste aby ty saze byly vetsi a organizmus je snaze zachytil.
Taky se muzeme dozit toho, ze se bude narizovat odstraneni DPF u vsech aut a bude se omezovat maximalni tlak na liste aby ty saze byly vetsi a organizmus je snaze zachytil.
A nebo se toho dočkat nemusíme, což je ta pravděpodobnější varianta. Co je jisté, tak se brzy dočkáme DPF i u zážehových motorůTeddy píše:Taky se muzeme dozit toho, ze se bude narizovat odstraneni DPF u vsech aut a bude se omezovat maximalni tlak na liste aby ty saze byly vetsi a organizmus je snaze zachytil.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
K rft v pneumatikách... je to naprostá zbytečnost (chápej; totální hovadinopíčovina) a akorát věc, kterou si "někteří" prosadili. Kdyby se mi 3x do týdne na dálnici rozletěla pneumatika tak bych to sem asi nepsal...
Ano jsem z těch, kteří když vědí, že se jedou projet "pro radost" tak zkontroluje základní systémy vozidla (a k nim tlak v pneu patří), když vím, že pojedu více jak 250km v tahu tak si taky zkontroluju tlak, mimo jiné.
Občas se pohybuji v rychlostech nad 200km/h, v autech sportovních i limuzínách a pak třeba i těch na nákupy, a světe div se? Žádné destrukce pneu se nekonají.
Jestli by nestálo za zamyšlení namontovat tenzometrická čidla na tělesa brzdičů aby se předcházelo haváriím, když brzdič z ničehož nic praskne (samozřejmě to zavést povinně pro všechna nová vozidla) nebo dát obdobné čidla na ráfky kol, přece jen se každou chvíli může disk rozpadnout!!!!! A taky čidlo, který pozná, že se mi chce lulat a upozorní mě abych zastavil a vychcal se mimo sedačku.

Ano jsem z těch, kteří když vědí, že se jedou projet "pro radost" tak zkontroluje základní systémy vozidla (a k nim tlak v pneu patří), když vím, že pojedu více jak 250km v tahu tak si taky zkontroluju tlak, mimo jiné.
Občas se pohybuji v rychlostech nad 200km/h, v autech sportovních i limuzínách a pak třeba i těch na nákupy, a světe div se? Žádné destrukce pneu se nekonají.
Jestli by nestálo za zamyšlení namontovat tenzometrická čidla na tělesa brzdičů aby se předcházelo haváriím, když brzdič z ničehož nic praskne (samozřejmě to zavést povinně pro všechna nová vozidla) nebo dát obdobné čidla na ráfky kol, přece jen se každou chvíli může disk rozpadnout!!!!! A taky čidlo, který pozná, že se mi chce lulat a upozorní mě abych zastavil a vychcal se mimo sedačku.



Tehdy taky mainstream mluvil jako ty. Vedeli o tom kulovy. Jen slepe duverovali nejakym informacim. Az cas ukaze jak to bude.Vlasta píše:A nebo se toho dočkat nemusíme, což je ta pravděpodobnější varianta. Co je jisté, tak se brzy dočkáme DPF i u zážehových motorůTeddy píše:Taky se muzeme dozit toho, ze se bude narizovat odstraneni DPF u vsech aut a bude se omezovat maximalni tlak na liste aby ty saze byly vetsi a organizmus je snaze zachytil.

https://www.youtube.com/watch?v=a5ksahOptWs
Zajimava cast od 11te minuty.
Zajimava cast od 11te minuty.
Budu reagovat jen namatkove:pavproch píše:@Dyx: OK, B100 nepatří diskuse o DPF
@ostatní: zcele záměrně se vyhýbám diskusi o množství/škodlivosti toho, co vychází z DPF, protože o tom vím kulové. Jen mi má selská logika našeptává, že dyž už se teda na dýzl něco takového vyvinulo už v 70-tých a 80-tých letech 20.století, kdy ti zasraní zelení byli naprosto okrajovou extremistickou komunitou téměř bez vlivu, tak s těma dýzlama fakt něco není z principu v pořádku.
https://de.wikipedia.org/wiki/Dieselrußpartikelfilter
zacatek citatu "...Do osobnich automobilu se v Evrope dostal DPF v roce 2000 a sice ve vozidlech Peugeot 406 Peugeot 607 a Citroen C5..." konec citatu
Selska logika urcite dobra a zapotrebi, informace si zjistit a overit ovsem presto neuskodi.
Nikdo nikde nerikal ze se studie o nanocasticich provadely v 70-80 letech, nejak sis to cele popletl.....
Sorry ale blby kecy o provokovani si nech do hospody, nemam zapotrebi vubec kohokoliv provokovat, pokud tebe provokuje neco co je v rozporu s tvym "deformovanym" nazorem a dosavadnimi znalostmi to je pouze tvuj problem (vypujcil jsem tvuj vlastni vyraz "deformovany" nazor tak se doufam neurazis

Alespon ze mas opravdovy smysl pro humor: Na jednu stranu jsi si naprosto jisty ze vsechno prekrucuji, zaroven ale sam priznavas ze o DPF vis kulovy

P.S. Mozna je tato moje reakce na posledni prizpevek pavproch prilis OT a nemel jsem vubec reagovat a radeji jeho zpravu ignorovat.......
Podle mě je to vždycky o penězích u auta za milion a víc v záruce to majitel neřeší,ale starý paštiky za 200000 tak už majitelé kopou když mají dát 40tis.za nějaký filtr,který vlastně ani nepotřebujou a vždycky se najde někdo kdo jim to potvrdí že je to zbytečnost.Sám jsem přešel na benzín a lituju ty ubožáky ve smradlavých dýmovnicích,který doma beztak topí petkama a bordelem,ale bohužel to dýcháme všichni.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Opět si zcela účelově vybíráš jen to, co se ti hodí do krámu.Dyx píše:Budu reagovat jen namatkove:
https://de.wikipedia.org/wiki/Dieselrußpartikelfilter
zacatek citatu "...Do osobnich automobilu se v Evrope dostal DPF v roce 2000 a sice ve vozidlech Peugeot 406 Peugeot 607 a Citroen C5..." konec citatu.......
Takže znovu opakuji: účelově překrucuješ fakta, aby si mohl tvrdit ty svoje hovadiny.Particulate filters have been in use on non-road machines since 1980, and in automobiles since 1985.
Howgh
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Tím si ale tak nějak potvrdil, že jouda jsi ty!
pod pojmem non - road machines si vybavím prostě vše co se nepohybuje po běžných komunikacích, takže nějaké stacionární motory, centrály, atp... s autama to nemá moc společného... přitom píšeš že: "v automobilech jsou DPF od osmdesátých let minulého století."
Nějak tomu nerozumím...
Takže si chlapče buď dost mimo, nebo neumíš číst, nebo neumíš ani základy angličtiny a nebo na něčem dost frčíš. Si další jedinec, který je schopen do jednoho tématu během 3-4 příspěvků popřít vlastní slova a ještě to pak vyzdvihnout.
Ale uklidním tě, zdaleka nejsi sám.
pod pojmem non - road machines si vybavím prostě vše co se nepohybuje po běžných komunikacích, takže nějaké stacionární motory, centrály, atp... s autama to nemá moc společného... přitom píšeš že: "v automobilech jsou DPF od osmdesátých let minulého století."
Nějak tomu nerozumím...
Takže si chlapče buď dost mimo, nebo neumíš číst, nebo neumíš ani základy angličtiny a nebo na něčem dost frčíš. Si další jedinec, který je schopen do jednoho tématu během 3-4 příspěvků popřít vlastní slova a ještě to pak vyzdvihnout.
Ale uklidním tě, zdaleka nejsi sám.
Možná by sis ten citát měl přečíst až do konce, než začneš někoho napadat!Zdenda530d píše:Tím si ale tak nějak potvrdil, že jouda jsi ty!
pod pojmem non - road machines si vybavím prostě vše co se nepohybuje po běžných komunikacích, takže nějaké stacionární motory, centrály, atp... s autama to nemá moc společného... přitom píšeš že: "v automobilech jsou DPF od osmdesátých let minulého století."
Nějak tomu nerozumím...
Takže si chlapče buď dost mimo, nebo neumíš číst, nebo neumíš ani základy angličtiny a nebo na něčem dost frčíš. Si další jedinec, který je schopen do jednoho tématu během 3-4 příspěvků popřít vlastní slova a ještě to pak vyzdvihnout.
Ale uklidním tě, zdaleka nejsi sám.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
To už nějaké opodstatnění má, jelikož tam probíhá poměrně jednoduchá chemická reakce.
To haarosh: v těch osmdesátkách to byl jen exportní pokus od Mercedesu pro trh USA, od kterého se pak upustilo a to na dost dlouhou dobu (a to ještě ani zdaleka nebyl DPF jak jej známe dnes), takže jestli se dá považovat ten zlomek promile aut za používání DPF u automobilů tak teda jo... Sorry
To haarosh: v těch osmdesátkách to byl jen exportní pokus od Mercedesu pro trh USA, od kterého se pak upustilo a to na dost dlouhou dobu (a to ještě ani zdaleka nebyl DPF jak jej známe dnes), takže jestli se dá považovat ten zlomek promile aut za používání DPF u automobilů tak teda jo... Sorry