Caute uz dlho si lamem hlavu , nad dunenim v aute , pri akceleraci pri ucitych rychlostiach to prestane napr v duni ked akcelerujem od 90do 130, v rychlosti 5 duni to v kabine zda sa mi ze od predu , mozu to byt silentbloky motora ?? Alebo dvojhmota ? Ked vypnem motor tak klepne , hardyna sa pozerala vyzera byt ok ,
Hardynu , pozeral mechanik ze vyzera dobre nikde nenasiel trhlinu ako moze byt guma stvrdnuta uz , kardan to lozisko ulozenia ?? Ten zotrvak to nemoze byt?
Uchycení výfuku nebo něčeho podobného? V záběru se motor se vším co je k němu přišroubované nezanedbatelně zkroutí v silentblokách, pak se něco může dotýkat karosérie nebo čehokoliv vespod.
Hmm nie nie , vyfuk by som zbadal , este rozmyslam nad silentami motora, ale vyzeraju byt vo velmi dobrej kondicii na volnobehu motor ani nemikne, ale kde je miesto spolujazdca tak pri nohac citim jemne vybracie pri akceleracii , ktovie ci hardy staci skontrolovat len vizualne bez vybratia
Na volnoběh se vyvážený motor ani nehne ikdyby tam stál jen tak položený. V záběru se o silentbloky opírá celou svou silou. Přesně takovou silou, jakou otáčí kardankou.
Manzelcina e83 taky tak zkurvene duni. Nekde neco vibruje a pres vyfuk to rezonuje. Dela to jen pri lehkym plynu mezi cca 1500 a 1800 ot/min. Kdyz jsem za vlnovcem povolil vyfuk, tak 90% zmizelo. Delal jsem silenblok prevodovky a ulozeni vyfuku. Nepomohlo. Ulozeni motoru vypada OK.
Dela to i pri stani na miste na neutral (jen lehounce, ale je to tam). Chci jeste hodit do hajzlu remenici, jestli se neco zmeni. Pak nevim.
Drzim palce pri hledani. Me to uz nebavi.
No pekne , ale skusim , vyradovacou metodou , vymenim najprv spodny silent motora , potom pojde hardy spojka a nakoniec , lozisko kardanu , ak nepomoze bude to dvojhmotny zotrvacnik robitc