Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě E61 je to auto pro bohaté?
když je ACC v haji tak u většiny aut nejde žadny tempomat, kodovat se musí, navíc se musí specialně seřizovat, spíše mě fascinuje kdo by vyměnil radar za X tisic korun a nenechal toto udělat, spíš v tom bude nějakej jinej vyjeb. kupovat v německu auto s takovyma problema tak to celkem na jistotu bude mít spostu dalších problému, není to nahodou vychodnak?
Připadá mi to, že jsi našel auto za super peníze a hledáš důvody proč to koupit. Možná i před problémy zavíráš oči.
Věř Jaraxovi. I mě to přijde jako tutová kasička.
Kdyby v tom byla nějaká banalita, tak to ten majitel nechá za pár korun udělat a neprodává to tak levně. Mnohem pravděpodobnější je, že to nějak zbastlil, aby to na první pohled laik nepoznal a doufá, že na trefí na někoho, kdo mu ty pohádky uvěří.
Koupíš past, nasypeš do ní 150 a pořád to nebude ono. Přitom kdyby sis ke stávajícímu rozpočtu přidal těch 150, tak máš třeba top voňavku.
Věř Jaraxovi. I mě to přijde jako tutová kasička.
Kdyby v tom byla nějaká banalita, tak to ten majitel nechá za pár korun udělat a neprodává to tak levně. Mnohem pravděpodobnější je, že to nějak zbastlil, aby to na první pohled laik nepoznal a doufá, že na trefí na někoho, kdo mu ty pohádky uvěří.
Koupíš past, nasypeš do ní 150 a pořád to nebude ono. Přitom kdyby sis ke stávajícímu rozpočtu přidal těch 150, tak máš třeba top voňavku.
ale ten ACC uz tam je ale taky si rikam kdyz to prodava tak proc nedal to okno a nakodovani taky dohromady.
Ta cena neni spatna ale neni ani extra nizka v kontextu jinych aut co jsou na mobile.de ve stejne vybave.
Nejel bych tam zase sam ale s nekym kdo bmw zna a nebylo by to jeho prvni auto...
ale taky to vidim spise blbe...
Ta cena neni spatna ale neni ani extra nizka v kontextu jinych aut co jsou na mobile.de ve stejne vybave.
Nejel bych tam zase sam ale s nekym kdo bmw zna a nebylo by to jeho prvni auto...
ale taky to vidim spise blbe...
nefunčkní stahovačka na autě za statisíce v německu?
to je sakra podezřelé,
a to ACC taky, prodejce mele nesmysly o kameře, a kdyby někdo byt koupil někde za 10k starej radar, tak to přece necha nakodovat, ještě jsem neviděl člověka co by na opravu koupil věci, namontoval je do auta a nerozjel to kodovanim, takže bud to ACC je prostě špatny a nikdo nic nevyměnil a melou nesmysly, nebo je to cely nějaky podezřely, klidně tam zajedte.
Ja už jsem z DE něco aut dovezl a ted je jedno jeslti to je E60 nebo E65 ale už nejedu na auto kde nejde stahovačka nebo třeba sviti bag, na takovym autě jsem vždy našel minimalně dalších 25 zavad a byla to zbytečná cesta.
Nedavno jsme byli na nějaké Individual E65 za 300k, z fotek super, výbava super, jediny minus, bylo u vychodnaka v Berlině, na autě jsem našel 29 zavad v celkové ceně cca 250k do servisu do topstavu, takže asi tak
to je sakra podezřelé,
a to ACC taky, prodejce mele nesmysly o kameře, a kdyby někdo byt koupil někde za 10k starej radar, tak to přece necha nakodovat, ještě jsem neviděl člověka co by na opravu koupil věci, namontoval je do auta a nerozjel to kodovanim, takže bud to ACC je prostě špatny a nikdo nic nevyměnil a melou nesmysly, nebo je to cely nějaky podezřely, klidně tam zajedte.
Ja už jsem z DE něco aut dovezl a ted je jedno jeslti to je E60 nebo E65 ale už nejedu na auto kde nejde stahovačka nebo třeba sviti bag, na takovym autě jsem vždy našel minimalně dalších 25 zavad a byla to zbytečná cesta.
Nedavno jsme byli na nějaké Individual E65 za 300k, z fotek super, výbava super, jediny minus, bylo u vychodnaka v Berlině, na autě jsem našel 29 zavad v celkové ceně cca 250k do servisu do topstavu, takže asi tak
JaraX mě opraví pokud se pletu, ale pokud se mění radar na adaptivní tempomat tak se dělá i geometrie, ne? Resp. není to klasická geometrie, ale musí se to nějak kalibrovat a zkoušet při simulaci jízdy (tím asi bylo myšleno to "naprogramování"). To asi bude u BMW velmi laciné, žerhinos píše:a musi se naprogramovat kdyz se vymeni?

každopádně to na mě působí tak, že auto bylo ťuklý nebo zbořený na předek, vodsral to i radar a majitel pak jen koupil díl s tím, že blbcovi kterej to přijede koupit navykládá, že to stačí "jen zapojit" apod. Připadá mi to jako vojeb, ale nerad bych někomu křivdil.
Vracím se k tématu reznoucích pátých dveří. Nakonec jsem se řídil informací vyčtenou kdysi tady na klubu (možná to psal Teddy), že je úspěšně reklamoval v Inveltu v Praze, a zastavil jsem se při jedné cestě do Prahy ve Stodůlkách. Reklamační technik si auto hned nafotil a říkal, že v rozích pod oknem je to fakt dost načaté (bublinky pod lakem), a že to pošle k dalšímu posouzení - ne do Mnichova, ale do Nových Butovic do BMW Group Česká republika. Žádal si k ofocení servisku, tu jsem tehdy neměl s sebou, stačilo mu jí ale následně poslat oskenovanou e-mailem. Podotýkám, že auto je vyrobené 10/2006 a najeto má 292 tisíc km - v autorizáku bylo servisované do 225 tisíc km, poté už jen v běžném autoservisu, ale pečlivě a se všemi záznamy v servisce. Reklamační technik se netvářil, že by to měl být problém a že by reklamace mohla být neúspěšná, říkal jen, že se uvidí, že někdy dostanou pokyn dveře jen opravit a někdy je dán souhlas s výměnou za nové. Po cca 6 týdnech mi volali z Inveltu, že jim schválili dát mi tam fungl nové 5. dveře, že už je objednali a dávají je do lakovny a až budou v barvě, tak mám přivézt auto a prohodí se to. Teď jsem krátce po výměně, měl jsem trochu obavy z toho laku (díl lakovali bez auta, barva jen podle VINu), ale vypadá to i na venkovním světle hodně dobře, uvidím ještě, až bude svítit slunce, ale zatím jsem naprosto spokojený. Takže tenhle reklamační proces skutečně funguje, aspoň teda přes Invelt v PrazeTomas_Hartge píše:Ahoj.Jirke píše:No a ja mam uz puchyre videt na trech mistech pod oknem... kazdopadne budu informovat, mam moznost to resit jak v HK, tak v Praze, tak v Liberci v CarTecu... Uvidíme.
Tak jak jsi nakonec dopadl s opravou shnilých pátých dveří?
T.
