Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 540i - vibrace

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#21 Příspěvek od Angelos »

Dělá to i na jiných kolech?
the-rock
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#22 Příspěvek od the-rock »

Díky za reakce klucí..
Jiný kola jsem ještě nezkoušel - vím o této metodě zkusit jiné kola, problém ale je, že tady kde bydlím není nikdo z česka a snad nikdo nemá e39..a náhradní kola nemám, ale zkusím to s někým nějak domluvit, třeba na NZ je taky nějaký BMWklub..
Kamarád co měl e34 říkal, že by to prý mohla způsobovat i hardyspojka..myslíte že i toto je v možnosti? Dneska zvednu auto na hever a mrknu se tam, jestli náhodou kardan nemá nějakou vůli, třeba čepy, a taky zkusím jestli nemám "osmice" na kolách..fakt mě to trapí, mám náhernou 540i jako novou, i s S EDC a vše funguje na výbornou - i VANOSY nechrčí jako diesel, protože o auto bylo řádně postatáno..

Díky moc klubáci
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#23 Příspěvek od Angelos »

Hardy spojku jsem měnil, měl jsem jí už docela zničenou a vibrovalo to hlavně při 60 km/h a bylo to vyloženě cejtit, že to jde od kardanu.

Tak jestli nemáš nikoho na půjčení kol, tak bych vyzkoušel třeba i jiný pneuservis a ne jenom vyvážit, ale kouknout, jak se chová běhoun, jestli neni prasklej kord, nebo pneu oskákaná.
Elektro
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#24 Příspěvek od Elektro »

Fx píše:Ještě je otázka, jestli správně předepli středové uložení kardanu (to, v kterém je ložisko).
Ahoj a jak by se mělo nastavovat uložení kardanu ? Chystám se na výměnu kloubu před diferákem,ale jak tady čtu o vyvažování tak se mi do toho moc nechce.Díky
the-rock
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: ned 29.08.2010 00:00

#25 Příspěvek od the-rock »

Caute klubaci,

Dlouho jsem se neozval, protoze jsem mel mazla v servisu - v pondeli do prace pianko, ale pak auto zacalo doslova jumpovat a nemelo silu, netahlo, nejelo..dead..mel jsem podezreni na automat nebo na cerpadlo, ale nene..nemel jsem sakra benzin i kdyz jsem mel okolo 15l na palubce..bylo spatne cidlo v nadrzi a hadicky k cerpadlu byly ponicene, takze uz dobry..

..ale k vibracim..prehodil jsem predni kola za zadni, zatim, jakekoli vibrace volantu zmizely, ale auto se jeste malinko chveje, takze si myslim ze momentalne jedno ze zadnich kol je spatne - tohle musim poresit..jinak hardyspojku mam jak novou, takze odtud vitr nevane, myslim ze to jsou ty zadni origo 17"..zkusim ten pneuservis a i ty litaky zmerit..

Diky a peknej den bmw-ckari
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#26 Příspěvek od ACDC »

Měří - ukazuje to v podstatě o kolik víc/míň je vstřik otevřen aby udržel úhlovou rychlost klikovky. Čili jak musí dohánět/ubírat ...
Odpovědět