Snad teda nenatrefim na neco co ma najeto milion km. Ale myslim ze minimalne na sedackach pujde poznat jestli to ma 200 nebo 600tis za sebou. Premyslim nad dovozem, bohuzel se Nemecky nedomluvim ale resim to s jednim zdejsim clenem. Zatim nic moc neni ani v nemecku. A kdyz se neco najde tak je to do par hodin prodane.
Njn, to mas jako s taxikama dneska. Auto ma najezd jako krava, behem par let, ale protoze je lak celou dobu pod folii, tak po sundani folie lak vypada jako novy. Stocit km je minimalni problem.
Proste opatrnost Ale ani vysoky najezd km nemusi byt u takoveho auta problem, neni to kolik, ale jak ma najeto. Pretezovani dvoulitr na kratke trasy na tom bude hur, nez v klidu jezdeni trilitr na dalnici atp... (bavime se o nemecku, dalnice u nas autum zrovna neprospivaji)
Tady jde zejmena ale o tu cenu, ktera se proste opira o ty kilometry a zrovna ty jsou podezdrele. Vybavou vypada fajn, ne ze ne, ale byl bych proste obezretny.
kurevtor píše:joshuax: podle mě zbytečná úvaha. Proč by měla výbava auta korelovat s tím kolik se s tím má najet? 164 tisíc km za 12 let mi nepřijde jako nic nenormálního, spíš naopak. Moje matka jezdí svým autem každý pracovní den a najede za rok 3000 km
A určitě si na to tvoje matka koupila vybavenou pětici. Navíc to auto teda musí vypadat, když jezdí 5 dnů v týdnu a přesto najezdí za rok jen 3 tis. km. To je cca 10km za den.
nemá E60, ale o to nejde (rozhodně nejezdí nějakýma plečkama), šlo mi o ty kilometry.... ano, souhlasím s tím, že člověk by měl být obezřetný, zároveň ale tady na fóru vidim jak se nustále někdo podivuje u bazarových aut, že auto má průměrně 10-15 tisíc km za rok. Ano, někdy je to víc než jasné, že to je stočený... ale ne vždy. Proto jsem dával příklad kolik najezdí moje matka, že i takový lidi jsou. A třeba děda si v devadesátkách koupil novou Felicii a za dvacet let nejezdil 12 tisíc km Já zase několik let po sobě najezdil 10-15 tisíc za rok se svou Audi (diesel!). Pak když jsem koupil bramboráka tak sem s ní najel 200km za rok.
Zkrátka ten nájezd je jen číslo, je lepší to vůbec neřešit a řešit stav auta... Navíc souhlasím s JayFaderem, jezdím často tágama a hodně čumim po tom kolik mají nalítáno... třeba sem jel 2 roky starým merglem W212 a měl 790 tisíc. Tohle pak skončí v českejch áčkách s nájezdem 179 tisíc, po nekuřákovi z německa
Neresit km je cesta do pekla.... Podle skutecnych km se na aute dela dost zasadnich oprav ! Pokud mi nekdo stoci kolimetry s tim, ze tim padem neni potreba jese delat to ci tohle, pak hazarduje s mym zdravim... Musi byt opravdu prijemne, kdyz se ti na dalnici rozleti rozvody, protoze nekdo chtel vydelat vice penez... (ano u tehle konkretni 2004rky to neni ten pripad)
Proste od kilometru se bere vsechno, to ze ma nekdo hezky interier muze byt jenom o hezkem interieru, ale o celkovem stavu vozu, to nemusi vypovidat zhola nic... Treba jenom ze v tom jezdila 50ti kilova manazerka, co mela na volantu mekoucky potah... A jedina interierova vada muze byt rozviklane zpetne zrcatko, kdyz si v kazdodennich kolonach malovala ksicht...
Souhlasim s tebou a přidam další. Na autě se všechno postupně opotřebovává. Něco nahlodá zub času (třeba plasty, hadice, těsnění apod.) a něco se opotřebuje jízdou. Třeba ložiska, rychlostka atd.
Nebo mi snad někdo chce namluvit, že když bude vybírat mezi dvěma auty, obě auta budou podle toho co zjistil a mohl zjistit v naprosto stejném stavu, budou za stejné peníze, ale jedno bude mít najeto 100 tis. a druhé 300 tis., tak si vezme to s těmi 300 tis.?
Žádné auto v cenové relaci kolem 300k a stáří kolem 10let nebude bez investic,ten kdo si myslí že najde pětkové bmw do kterého nebude muset dát ani korunu tak je blázen.Pokud se ti to auto líbí výbavou a vzhledem a máš na něj tak na nějaký km bych se vykašlal.Ano,čím více km tím větší opotřebení,ale kdo ti zaručí že u auta se 100tis.km byl pravidelně měněn olej,co když dotyční jel na LL (longlife) a olej měnil až když to na něj hvízdlo..hmm...a co když o druhý auto který má 200tis.km se staral člověk kterého motorismus baví a není to pro něj jenom sluha,měnil olej po 10tis.km a pravidelně servisoval vše co bylo potřeba.
Kilometry jsou nic neříkající hodnota dokud člověk nevidí konkrétní auto a vlastní oči.Stejně tak je nesmysl když taky někdo píše že za 12let starý auto by těch 280tis.Kč nedal.
Prostě to chce vidět pak je možno dělat závěry.Mě osobně se ta 5er líbí,najděte mi podobnou pětku s podobnou výbavou se SMG za podobné peníze v Čr,asi jich podobných moc nebude co
Zdar kolegove. Ja osobne bych to za tuhle cenu nekoupil,uz jen z toho duvodu ze tech prevodovek moc neni a proto kazda porucha bude stat raketu,to bud manual nebo plny automat. Jak zde nektri pisou ta cena je za takoveho polozebraka docela velka,ja jsem cekal pul roku nez se mi naskytla ta moje 61 tak jak jsem chtel. Chel jsem origo m patek z venku i zevnitr xdrive,automat a combi. Kupoval jsem ji od soukromnika a stala me 230 tisic,je to rok 9.2007,puvodne za ni chtel 320,ale po prohlidce v bmw jsme se vzhledem k par problemum ktere se tam ukazali dostali na tuto cenu. Je lepsi si pockat nez si pak drbat hlavu a cpat tisice za veci ktere chces a nejsou tam. Jak rikam origo je origo. Drzim palce a preju dobrej vyber.
treba byt opatrny ale nerealne nie je nic, na svojej 325ke najazdim do 12tis rocne, jazdim obcas aj ine auta, foter na 2.0tdci focuse najazdi posledne roky maximalne 5000 uz sa tesim na predaj a vysvetlovania, lebo ten jeho focus z 12/2005 prave dosiahol 100000km
vybava s najazdom nema absolutne nic to je najvacsi nezmyse, niekto si auto bez ziadnej vybavy nevie predstavit a niekomu je aj tempomat, dvojzonovka a dalsie veci uplna zbytocnost
Jakýho položebráka, co byste tam ještě chtěli? Kromě vnějšího M-paketu to má všechno potřebný vč. šíbru, head-up, AS, DD, sicny větrací/lámací, PDC, aspoň že Hi-Fi a podvozek extra. Akorát cena je nadstřelená o ten Mpaket.
Pavel 528 píše:Sice neznam,ale natoze to ma v podstate jen pekny sedacky,jinak nic-tedy ani Mpaket a jeste to ma tuhle prevodovku a je to predface,tak cena je uplne mimo....
každej nepotřebuje auto našlapaný elektronikou.. Mně osobně by provětrávaný komforty stačili (i když sportovní sicny jsou lepší) Ve finále se tam stejně ta výbava jen válí pokud to neni něco vyloženě exkluzivního co se dá využít. V praxi použiju parkovačky než vyjedu od baráku, zapnu výhřev pod prdel nebo otevřu střešní, vzadu zatáhnu roletku a s head up displejem valim do práce.... Z práce mi stačí střešní a/nebo klima. Věta jinak nic, ani Mpaket nebudu komentovat ... Jakoby se po netu válelo tuny paketových e60 který to měly v základu
Jinak můj poznatek je že na 180 tis. km. jsou ty sedačky pěkně odřený.... Viděli jste někdy vůbec bago se 180 tis. km? Kámoš měl sedmu, nalítáno na tacho 400 tis. a sedačky začínaly vypadat takle nějak.....
job316 píše:Zdar kolegove. Ja osobne bych to za tuhle cenu nekoupil,uz jen z toho duvodu ze tech prevodovek moc neni a proto kazda porucha bude stat raketu,to bud manual nebo plny automat. Jak zde nektri pisou ta cena je za takoveho polozebraka docela velka,ja jsem cekal pul roku nez se mi naskytla ta moje 61 tak jak jsem chtel. Chel jsem origo m patek z venku i zevnitr xdrive,automat a combi. Kupoval jsem ji od soukromnika a stala me 230 tisic,je to rok 9.2007,puvodne za ni chtel 320,ale po prohlidce v bmw jsme se vzhledem k par problemum ktere se tam ukazali dostali na tuto cenu. Je lepsi si pockat nez si pak drbat hlavu a cpat tisice za veci ktere chces a nejsou tam. Jak rikam origo je origo. Drzim palce a preju dobrej vyber.
prej položebráka co máš ve své E61 ve výbavě navíc oproti tomu položebrákovi?
Pavel 528 píše:Sice neznam,ale natoze to ma v podstate jen pekny sedacky,jinak nic-tedy ani Mpaket a jeste to ma tuhle prevodovku a je to predface,tak cena je uplne mimo....
každej nepotřebuje auto našlapaný elektronikou.. Mně osobně by provětrávaný komforty stačili (i když sportovní sicny jsou lepší) Ve finále se tam stejně ta výbava jen válí pokud to neni něco vyloženě exkluzivního co se dá využít. V praxi použiju parkovačky než vyjedu od baráku, zapnu výhřev pod prdel nebo otevřu střešní, vzadu zatáhnu roletku a s head up displejem valim do práce.... Z práce mi stačí střešní a/nebo klima. Věta jinak nic, ani Mpaket nebudu komentovat ... Jakoby se po netu válelo tuny paketových e60 který to měly v základu
Jinak můj poznatek je že na 180 tis. km. jsou ty sedačky pěkně odřený.... Viděli jste někdy vůbec bago se 180 tis. km? Kámoš měl sedmu, nalítáno na tacho 400 tis. a sedačky začínaly vypadat takle nějak.....
Vybava neni spatna,ale TRI zasadni veci,kvuli ktere je to neprodejne jsou: prevodovka,cena a Mbalik,protoze E60 bez Mbaliku je z venku totalni hnus...tot muj nazor
Nejsem odporník přes ojetiny, ale řidičova sedačka bortící se bočnicí sedáku a odřením podle mě svědčí minimálně o 300tkm. Auto už by asi mělo mít za sebou velkej servis, nebo ho to čeká. Vzhledem k raritní převodovce bych se na to vykašlal, E60 byly, jsou a chvíli ještě budou...
Pavel 528 píše:Vybava neni spatna,ale TRI zasadni veci,kvuli ktere je to neprodejne jsou: prevodovka,cena a Mbalik,protoze E60 bez Mbaliku je z venku totalni hnus...tot muj nazor
Nemám Mpacket, ale zase pěknou barvu kterou tu ,,hnus" nedělá.
Tak uz mam koupeno. 530i v manualu z Nemecka po prvnim majiteli, takze maximalni spokojenost. Byl jsem aj v te Praze se na na tu e60 divat, vypadala dobre, vybava paradni ale v CR uz asi treti nebo ctvrty majitel..
nejakú dobu sa hľadám peknú e60 530i 190kw, ale teraz som si všimol túto 550i http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list Je to síce trochu cez moj rozpočet, ale nejako do nej nemožem odtrhnúť oči Boli ste sa na ňu už niekto pozrieť?
Čo si o nej celkovo myslíte, niesú už tie km trochu moc? Je mi jasné že každá druhá 5er má podobne, ale predsa, čo prevodovka po 350tis km? Čo iné potenciálne prúsery?
Za každý názor budem rád
//edit
A ešte jedna otázka, je tu na fóre niekto z Brna kto robí prednákupne obhladky, alebo ako to nazvať , prípadne. má autoservis, kde sa to dá pozrieť ?