Zdarec. Není tady náhodou někdo kdo řešil,nebo zná někoho kdo řešil změnu velikosti brzd ??? Mám E60 545i a chci posílit brzdy,rád bych tam dal 4 nejlépe 6ti pístové třmeny a průměr kotouče na předek min. 380mm. Přemýšlím i o předních brzdách z F10 M5,ale kdyby se našla levnější varianta,byl bych rád. Jinak odpovědi typu dej tam origo ty jsou nej,nebo lepší kotouče a desky mi moc nepomůže,už jsem rozhodnutý pro větší brzdy
otázka taky proč ty větší brzdy chceš, na bežné cestě je to nevyužitelný, brzdit to bude prakticky furt stejně co se týče ostrosti, jen nebudou tak vadnout,
co M5 E60 brzdy?
Právě jde o to vadnutí,jezdím občas ostřeji a po pár sešlápnutích vlastně nebrzdím . O brzdách z M5 E60 už jsem taky přemýšlel,průměry a tloušťka kotoučů by mi i vyhovovala,ale ty třmeny se mi nějak vzhledově moc nelíbí,spíš hledám něco ve stylu brembo brzdičů.
JaraX píše:otázka taky proč ty větší brzdy chceš, na bežné cestě je to nevyužitelný, brzdit to bude prakticky furt stejně co se týče ostrosti, jen nebudou tak vadnout,
co M5 E60 brzdy?
jsou dvoupístove jako 535d ale kotouč má větší
Jinak si kup carbonceramic brzdy
a co ta máš ted za brzdy? sou brzdy co vadnou s ohřevem a naopak brzdy co brzdí lip až zahřáté, nechce se mi věřit že bys s 545i v provozu dal nějak zabrat brzdám, okruh je jasnej, nebo nějaká vrchářská trať, ale jinak si myslím že je serie ok, jen to chce mít dobré kotouče a desky a taky vyměněnou brzdovku.
Brzdy jsou tam sériové. Kotouče už jsou asi celkem zvlněné,při brždění z velké rychlosti se začne třepat celé auto,skoro nebrzdí a háže to s ním ze strany na stranu,už jsem to tak koupil...
Ne,je tam origo BMW,je to vyražené na kotoučích,auto je kupované z Rakouska,takže mělo i dobrý servis. Právě proto přemýšlím nad těma M5 F10 nebo M4 brzdama s více písty na třmenu.
Kravina. Staci dat kvalitni desky a kotouce. Idealne kotouce EBC bsd a desky zluty desky a nemas nejmensi problem. Jak je na tom brzdova kapalina??? Nebo pak uz ti zbyva dat dozadu padak. Nechapu myslenky nad nejakejma x pistkovejma trmenama a kotoucem vetsi nez kolo na klasickou seriovku.
Kadli,chápu tvoje rozhořčení,ale když mě ty brzdy nechali skoro ve štychu,tak už se radši poohlížím po nějaké alternativě,která bude 100% fungovat a nezvadne po pár sešlápnutích. Neříkám že ty EBC v kombinaci s těma deskama nefungují,ale nikde jsem nevyčetl úplně kladné recenze,vždy to bylo tak na půl... Ale jestli máš nějaký odkaz kde sehnat,rád na to kuknu
Brzdovka je měněna,to už se právě taky zkoušelo. Jediné co se nedělalo,že se nepřevážily kola,ale to by mělo max vliv na to třepání při brždění,ale ne na vadnutí. Jinak když koupím brembo třmeny,počítám z výrobou nějakých redukcí.
Zdarec, mam na 545i vpredu Zimmermanny vzadu orig ATE kotouce vpredu desky HAWK Performance vzadu zatim ATE. Predtim bylo vse Ate asi orig. Kotouce dost zvlneny. Potom co jsem dal Zimmermany tak vibrace temer zmizely pak o kus pozdeji jsem dal hawk desky + novou brzdovku a vibrace jsou uplne pryc a brzdi to vic nez dobre a kdyz jsou zahraty tak jeste o kus lip. Ale nikdy jsem nezazil ze by vadly. Nad M brake kitem jsem premyslel ale je to nesmysl. Nedas pak na auto podle me ani 17ky zimni a to by me stvalo.
Ted jsou na bazosi na prodej M5 F10 predni brzdy za 30t, coz je zajimave, redukce na radialni uchyceni brzdicu je za par korun, takhle velky kotouce dokazou pohltit hodne tepla a kdyz zvolis nejake lepsi desky a brzdovku, budes spokojeny i po nekolikanasobnem brzdeni z 200km/h. Nevyhoda jsou minimalne 19" i na zimu a to jeste jen nektere.
Jsem právě pročítal diskuze,a ty Zimmermanny prý rády praskají mezi tím děrováním,proto jsem je nějak neřešil. Jinak M brzdy mi nevadí že jsou větší,v zimě nejezdím a letní mám 19".
Kazdy vrtany kotouce ti budou praskat kolem der, proto se na zavodaky pouzivaji budto drazkovane, nebo hole.. Ale pokud s tim nebudes jezdit porad jako prase, praskat ti to nebude
Meda: A ty jsi už nějak řešil ty brzdy z F10 ? Myslím tím,že víš že musí být minimálně 19" kola. Já jsem se právě díval přímo na bmw.cz do katalogu,a tam je na nové BMW F10 M5 nejmenší kolo 19,a když chceš keramické kotouče,tak potřebuješ minimálně 20 kola. Mě by právě spíš zajímalo,jestli se mě do těch mých kol ty brzdy vlezou,a další věc je co brzdový válec,může zůstat originál ???
Ja resim porad nejaky brzdy Ty z F10 jsem jeden cas chtel taky, nakonec jsem skoncil u Brembo GT sestipist sady 380mm a ty jsem ted taky poslal dal a sel do GT ctyrpist sady 360mm, protoze potrebuju obout 18" kvuli slickum, ktery v 19" stoji nesmysl.
Co se tyka hlavniho brzdoveho valce-koukni se do nejakeho katalogu jako je treba Elit jaky ma F10. E60 ma 27/22mm.