Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Po vymene motoru nejde natocit 535d e61

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
podolak2
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Přerov

#1 Příspěvek od podolak2 »

Prosim o jakoukoli radu... Po vymene motoru auto toci a nechce chytit ani neskytne... Pokud striknu trochu start spreje do sani tak auto zaskobrta pekne ale jinak nic... Stale jen toci a nepise zadnou chybu... Baterie je nabita v zaloze druha v nadrzi pulka... Pokud se odpoji jednotka sepnou se cerpadla ale pokud jo zase zapojim cerpadla nejedou a auto nechce nastartovat... Co to muze byt??? Ma se jeste nejak ta jednotka sparovat s motorem??? (Jednotka je puvodni stala) jen motor je komplet prehozeny. Diky
Fllastr
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Plzeň

#2 Příspěvek od Fllastr »

V první řadě bych se snažil auto diagnostikovat kvalitní diagnostikou. Pak se zaměřit na zapojení vysokotlakého čerpadla, vstřiků, čidla tlaku na railu, snímač vačky a kliky. Podávací čerpadlo na naftu musí běžet hned se zaplím klíčkem. Motor jsi měnit komplet to znamená, že vysokotlaké čerpadlo, vstřiky, čidla nejsou původní? Jaky je výkon motoru 210kw nebo 200kw?
podolak2
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Přerov

#3 Příspěvek od podolak2 »

Uplne kompletni motor se vsim...jen se zapojily.konektory.... 200kw 2004...motor taky 200kw
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#4 Příspěvek od horan »

Jsou zapsane vstriky? Ten motor byl urcite funkcni, nebo si ho koupil nekde na palete?
podolak2
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Přerov

#5 Příspěvek od podolak2 »

horan píše:Jsou zapsane vstriky? Ten motor byl urcite funkcni, nebo si ho koupil nekde na palete?
.


Jak zapsane vstriky??? Jinak jeste dodam ze puvodni motor taky nesel nastartovat pred vymenou...tocil a nic...(nasal olej a rozjebal se ...jeden valec nemel tlak apodobne ale nechytl ani jeden valec pri zkiusce proto jsme dali rovnou druhy motor na ktery mam i zaruku)
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#6 Příspěvek od horan »

Kazdy vstrikovac ma cislo, ktery se musi pri vymene zapsat do RJ. Pokud i ten stary byl uplne mrtvy, tak bych se zameril na to proc. Zjistit tlak nafty......
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Začal bych diagnostikou, zápisem IMA kódů vstřiků a zjistit, jestli tam není třeba tampering chyba, pak by stačilo spárovat jednotku motoru a imobilizéru (třeba s tím předtím někdo točil do vybití baterky).
Fllastr
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: stř 20.08.2014 00:00
Bydliště: Plzeň

#8 Příspěvek od Fllastr »

Bez IMA kodu by měl motor alespoň naskočit. Možná nepravidelně, ale běžel by. Psal jsi, že po zaplem klíčku neběží podávací čerpadlo. Až po odpojení jednotky. Proto nešel nastartovat i původní motor. Imobilizer to může být take. Zkus ještě jinou diagnostiku .
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#9 Příspěvek od horan »

Fllastr: netvrdim, ze u bmw to nejde, ale mercedes bez zapsanych kodu ani netukl.
Ovsem aspon by jely ty cerpadla.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#10 Příspěvek od Teddy »

Diagnostika je základ. Ty jsi na ní ještě nebyl?? Musíš zjistit, proč nejedou čerpadla. To je základ. Původní motor taky nešel natočit, takže pravděpodobně nešly ani s předtím.

Teprve až pojedou pumpy, se dá přemýšlet co dál. Teď to je věštění z koule. :wink:
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#11 Příspěvek od airbone »

ak ten motor niekde stal hodeny naboku niekolko mesiacov, tak sa necuduj.
Odmeraj tlaky na valcoch a budu takmer nulove.... Treba dat dolu hlavu a zabrusit ventily, resp rovno poslat hlavu na repas. Ked to je takto jebnute niekde niekolko mesiacov, stuhne v tom olej a ventily netesnia. Ja som tiez takto kupoval motor (530d 160kw) a ked sa nahodil do auta, tak nenatocil ani nahodou, tlaky boli minimalne 1-3 (myslim ze ma mat cez 30). Dala sa dolu hlava a poslala na strojove zabruseenie + odtlakovanie apd.... Potom motor bezal ako hodinky....
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Snejk »

spis se v zakladu podivejte kolik ma při startu to auto otáček. pokud nic tak ste neprehodili nebo nekde zaseli ten snimaci krouzek pro cidlo na kliku co je vzadu a nijak tam nedrzi. v tom pripade vas ceka sundavacka převodovky...
podolak2
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Přerov

#13 Příspěvek od podolak2 »

Pise zo tohle na pc...zitra bude diag
podolak2
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Přerov

#14 Příspěvek od podolak2 »

Takze delali se 3 ruzne diag jedna bmw a zadna se nemuze spojit s motorem...proste nelze se spojit s rj motoru.... Takze dokaze to nejaky machr pres bmw rozjet??? Dochazi nam uz napady....auto toci prvni tocky zaskobrta ale pak jen toci a toci a kouri naftu z vyfuku jinak nic.... Nevim uz...
Odpovědět