Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vyber e60/e90
Ahoj,
chci se vratit mezi BMW ridice. Vim, ze je toho tady spousta a spoustu jsem toho i nacet, zajima me pouze vas nazor na motor, ktery preferovat pri mem zpusobu jezdeni:
- pres tyden 2-3 popojizdky po Praze
- vikend temer pravidelne bud z Prahy na jih nebo na sever (dalnice)
- 1x rok dovca - ca 3.000km
celkove najezdim ca 18-20tis. rocne.
V minulosti jsem mel 325ix, motor N52, auto jsem prodaval, protoze jsem ho vlastnil v dobe, kdy stal benzin 38kč a mě se trošku změnila situace životní, takže jsem jezdil po městě, což v zimě představovalo natankovat plnou za 2.5tis a za 400km jet tankovat znova.
Potom jsem měl 118d, motor M47 nachipovan. S tím jsem byl spokojen, co se spotřeby týče, kvalita jízdy a jízdní výkon nebyl taková hitparáda.
Momentalně zvažuju bud x30d, x25d nebo to same v benzinu, urcite pouze zadokolku. Zajímá mě tedy Váš názor, který motor se vam zda nejvyhodnejsi? Jsem bohuzel v rozpolozeni, ze se bojim drahych oprav, ale zaroven nechci, aby me auto sezralo!:-)
diky za nazory
chci se vratit mezi BMW ridice. Vim, ze je toho tady spousta a spoustu jsem toho i nacet, zajima me pouze vas nazor na motor, ktery preferovat pri mem zpusobu jezdeni:
- pres tyden 2-3 popojizdky po Praze
- vikend temer pravidelne bud z Prahy na jih nebo na sever (dalnice)
- 1x rok dovca - ca 3.000km
celkove najezdim ca 18-20tis. rocne.
V minulosti jsem mel 325ix, motor N52, auto jsem prodaval, protoze jsem ho vlastnil v dobe, kdy stal benzin 38kč a mě se trošku změnila situace životní, takže jsem jezdil po městě, což v zimě představovalo natankovat plnou za 2.5tis a za 400km jet tankovat znova.
Potom jsem měl 118d, motor M47 nachipovan. S tím jsem byl spokojen, co se spotřeby týče, kvalita jízdy a jízdní výkon nebyl taková hitparáda.
Momentalně zvažuju bud x30d, x25d nebo to same v benzinu, urcite pouze zadokolku. Zajímá mě tedy Váš názor, který motor se vam zda nejvyhodnejsi? Jsem bohuzel v rozpolozeni, ze se bojim drahych oprav, ale zaroven nechci, aby me auto sezralo!:-)
diky za nazory
Taky zalezit jestli chces jezdit do Nemecka. Tento rok bude zavedena modra plaketa a vsechny diesly (a nektere primovstriky benziny) pod Euro 6 nebudou smet do center Nemeckych mest.
Takze v tuto chvili si koupit diesel s Euro 5 a nizsi vlastne znamena dobrovolne jit do toho, ze clovek ma auto, ktere bude mit zakaz na zapad od nas.
Takze v tuto chvili si koupit diesel s Euro 5 a nizsi vlastne znamena dobrovolne jit do toho, ze clovek ma auto, ktere bude mit zakaz na zapad od nas.
skoda105s píše:Taky zalezit jestli chces jezdit do Nemecka. Tento rok bude zavedena modra plaketa a vsechny diesly (a nektere primovstriky benziny) pod Euro 6 nebudou smet do center Nemeckych mest.
Takze v tuto chvili si koupit diesel s Euro 5 a nizsi vlastne znamena dobrovolne jit do toho, ze clovek ma auto, ktere bude mit zakaz na zapad od nas.
předpokladám, že ani staré benziny (M54) neplní tuto normu... do Němec zas tak často nejezdím...
blackwhit píše:skoda105s píše:Taky zalezit jestli chces jezdit do Nemecka. Tento rok bude zavedena modra plaketa a vsechny diesly (a nektere primovstriky benziny) pod Euro 6 nebudou smet do center Nemeckych mest.
Takze v tuto chvili si koupit diesel s Euro 5 a nizsi vlastne znamena dobrovolne jit do toho, ze clovek ma auto, ktere bude mit zakaz na zapad od nas.
předpokladám, že ani staré benziny (M54) neplní tuto normu... do Němec zas tak často nejezdím...
Vsechny neprimovstrikove benziny, ktere maji ted zelenou, budou mit i modrou plaketu. Tj. i M54 dostane modrou.
To je prave ten paradox, ze u benzinu staci Euro 1 na modrou. Takze i benziny z 90tych let splnuji.
skoda105s píše:Taky zalezit jestli chces jezdit do Nemecka. Tento rok bude zavedena modra plaketa a vsechny diesly (a nektere primovstriky benziny) pod Euro 6 nebudou smet do center Nemeckych mest.
Takze v tuto chvili si koupit diesel s Euro 5 a nizsi vlastne znamena dobrovolne jit do toho, ze clovek ma auto, ktere bude mit zakaz na zapad od nas.
A nevztahuje se toto nařízení jenom na obyvatele trvale žijící v DE? Poněvadž pokud vím, tak emisní zóny mají v Nemeckých městech už nějakou dobu, ale když jsem byl loni v Mnichově v Bmw se svou e34 tds, tak žádný problém nebyl.
Totic píše:Tak kdo má taky čuchat tu smradlavou naftu v ulicích, čpavek chcánků z biosložky? Já bych volil N52 v LPG a bude to ekonomičtější než dehet. Ale zas diesel ten krouťák.. z toho je dnešní mládež úpně odvařená.
nejsem uz uplne mladez!


zase na druhou stranu, nechci po Praze jezdit za 15...