Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
535d Rozvody
Trochu mě ty fotky děsí, konstrukce je u motoru M57N2 podobná, jako u mého M57N, ale doufám, že tam se ještě na kvalitě materiálu tolik nešetřilo
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Tak já jsem dnes dokončil výměnu rozvodů.. Mám jeden poznatek..tedy aspon z mého mot který má 260 a drobné...Řetěz čerpadlo vačky...je prakticky úplně ok...zatím co kratší řetěz klika čerpadlo ..je k.o.
Ted ještě ale jedna věc...počítal bych s tím že bude řetěz vytahaný stejnoměrně..jenže ono to tak neni..!! V některých článcích je prakticky beze změny.. po třech či čtyřech ..zase v oku vůle 2mm... po dalších 3 až 5 6 článcích vůle skoro 3,5 mm..Je opotřeben nestejnoměrně.. respektive z celé délky řetězu je 4 až 5 mist s abnormálním opotřebením.. pak nějaké místa s polovičním.. pak je řetěz bez vůle...!!!??
Příjde mi to na chybu při kalení.....jinak si to neumím vysvětlit..Navíc ještě ještě když je abnormální vůle v daném oku řetězu..tak na vnější straně je vůle 3mm a vnitřní jen 2mm...fakt to nechápu...
Ted ještě ale jedna věc...počítal bych s tím že bude řetěz vytahaný stejnoměrně..jenže ono to tak neni..!! V některých článcích je prakticky beze změny.. po třech či čtyřech ..zase v oku vůle 2mm... po dalších 3 až 5 6 článcích vůle skoro 3,5 mm..Je opotřeben nestejnoměrně.. respektive z celé délky řetězu je 4 až 5 mist s abnormálním opotřebením.. pak nějaké místa s polovičním.. pak je řetěz bez vůle...!!!??
Příjde mi to na chybu při kalení.....jinak si to neumím vysvětlit..Navíc ještě ještě když je abnormální vůle v daném oku řetězu..tak na vnější straně je vůle 3mm a vnitřní jen 2mm...fakt to nechápu...
to je normalni. přesně takhle se opotřebí řetěz i u M57, N47, N57 atd. vždy jeden članek v piči, pak dva ři dobrý a pak zase, pak deset dobrejch... a je jedno jestli to je 2008 nebo 2013... všechny stejně na sračku. dělal jsem jich desitky od 320d e90 až po 740d f01 5gt ani f11 a e60 a 70 ani nepočitam... dokonce i e65 730d.. abych nevynechal...
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Snejk píše:160kw na rozvody zatím prakticky ne. ty jen zadřený na klice nebo propalenej pist.. jinak rozvod se tam obecně da považovat za kvalitní. stejně jako m47. tam sem potkal i rozpulenou kliku ale rozvod v haji ne.
A ty vůle na řetězech jsou znatelné...čí ne... takže každá e 39 po stočení má už 400 néli víc a zatím to jezdí..teda já žadnou neviděl se škublým rozvodem
Re: 535d Rozvody
MHS: kolik tě to vyšlo? take mě to čeká.