
Taky jsem byl kdysi ve věku, kdy jsem chtěl stavět biturba a podobné finanční nesmysly, ale naštěstí jsem na to nikdy nenašetřil prachy

Až to postaví dojedeš mu udělat emise, jó ?_milan_ píše:pánové , o stk pomlčme , vše stále jde a funguje, jinak pokud Darkstar96 sežene celej motor m57306d4 takže první 3,5d 200kw s litinovým blokem , tak ho samozřejmě do auta nějak narve.. nutnost je mít motor i s řj... pak následuje předělání svazku auta na kabliky zakončené konektorem pro řj pro novější řj dde7 pokud se mýlím tak sorry prostě pro řj motoru 535d... jak nastartuje tak už jen pořádnou spojkovou sadu a manuál almaru a muže jezdit... v DE jezdi e46 s motorem 3,5d s manuál převodovkou... mechanicky problem nebude a elektornicky to taky jde... ( do e46 330d 135kw 306d1 jsme rvali novější m57306d2 čili řj stejna jako 306d4 3,5d 200kw , práce vyměna motoru den a pak pár týdnů u specialisty , který už bohužel není mezi námi... ) auto jezdí bez problemu , 330xd 135kw - ted je z toho 330xd 150kw + chip 190kw hrabou všecky 4
) bych se té přestavby tolik nebál...
samozřejměmadmarty píše:Až to postaví dojedeš mu udělat emise, jó ?_milan_ píše:pánové , o stk pomlčme , vše stále jde a funguje, jinak pokud Darkstar96 sežene celej motor m57306d4 takže první 3,5d 200kw s litinovým blokem , tak ho samozřejmě do auta nějak narve.. nutnost je mít motor i s řj... pak následuje předělání svazku auta na kabliky zakončené konektorem pro řj pro novější řj dde7 pokud se mýlím tak sorry prostě pro řj motoru 535d... jak nastartuje tak už jen pořádnou spojkovou sadu a manuál almaru a muže jezdit... v DE jezdi e46 s motorem 3,5d s manuál převodovkou... mechanicky problem nebude a elektornicky to taky jde... ( do e46 330d 135kw 306d1 jsme rvali novější m57306d2 čili řj stejna jako 306d4 3,5d 200kw , práce vyměna motoru den a pak pár týdnů u specialisty , který už bohužel není mezi námi... ) auto jezdí bez problemu , 330xd 135kw - ted je z toho 330xd 150kw + chip 190kw hrabou všecky 4
) bych se té přestavby tolik nebál...
Jsem zvědavej
Mě dělají problémy jen proto, že mám jiný sání, FIPKo. Před týdnem měli na emisích kontrolu, odchytla zákazníky jedoucí z emisí a lezla jim do auta. Policajty prý sebou páni kontrolóři neměli, tak nevím jakým právem komukoliv chtěli lézt do auta, napojovat ŘJ a očumovat motorový prostor, poslal bych je do pitche. A nedejbóže dát do benzínu ethanol, aby lambda ohlásila "chybu", ani se ty emise nepokušej udělat. Po smazání paměti chyb, nyní mají chvilku výjimku na pár měsíců, ti emise taky neudělají, protože je paměť prostě vymazaná. Takže po smazání chyb se bude muset jezdit, i když třeba bez STK, aby se něco najelo a šly udělat emise. To je tak když kokoti z Brusele, kteří neví jak vypadá jakýkoliv pracovní nástroj, chtějí řídit i otáčení planety a vydat na to tuny doporučení, příkazů, zákazů a norem.
_milan_ píše:samozřejměmadmarty píše:Až to postaví dojedeš mu udělat emise, jó ?_milan_ píše:pánové , o stk pomlčme , vše stále jde a funguje, jinak pokud Darkstar96 sežene celej motor m57306d4 takže první 3,5d 200kw s litinovým blokem , tak ho samozřejmě do auta nějak narve.. nutnost je mít motor i s řj... pak následuje předělání svazku auta na kabliky zakončené konektorem pro řj pro novější řj dde7 pokud se mýlím tak sorry prostě pro řj motoru 535d... jak nastartuje tak už jen pořádnou spojkovou sadu a manuál almaru a muže jezdit... v DE jezdi e46 s motorem 3,5d s manuál převodovkou... mechanicky problem nebude a elektornicky to taky jde... ( do e46 330d 135kw 306d1 jsme rvali novější m57306d2 čili řj stejna jako 306d4 3,5d 200kw , práce vyměna motoru den a pak pár týdnů u specialisty , který už bohužel není mezi námi... ) auto jezdí bez problemu , 330xd 135kw - ted je z toho 330xd 150kw + chip 190kw hrabou všecky 4
) bych se té přestavby tolik nebál...
Jsem zvědavej
Mě dělají problémy jen proto, že mám jiný sání, FIPKo. Před týdnem měli na emisích kontrolu, odchytla zákazníky jedoucí z emisí a lezla jim do auta. Policajty prý sebou páni kontrolóři neměli, tak nevím jakým právem komukoliv chtěli lézt do auta, napojovat ŘJ a očumovat motorový prostor, poslal bych je do pitche. A nedejbóže dát do benzínu ethanol, aby lambda ohlásila "chybu", ani se ty emise nepokušej udělat. Po smazání paměti chyb, nyní mají chvilku výjimku na pár měsíců, ti emise taky neudělají, protože je paměť prostě vymazaná. Takže po smazání chyb se bude muset jezdit, i když třeba bez STK, aby se něco najelo a šly udělat emise. To je tak když kokoti z Brusele, kteří neví jak vypadá jakýkoliv pracovní nástroj, chtějí řídit i otáčení planety a vydat na to tuny doporučení, příkazů, zákazů a norem.a naplač
![]()
Vlastní zkušenost v letošním roce ? Jelikož se ty emisní kontroly skutečně kontrolují, tedy zda tam nepodvádějí (něco ošulit jde, něco už nejde) tak část provozovatelů emisi buď skončí, nebo dostanou flastry že to už znovu neudělají. Pravidlo, či standard vždy utváří většina, ne menšina. Pokud jedna ze sta provozoven emisí tohle udělá, nelze se na to spoléhat před přestavbou auta která bude značně nákladná. I kdyby to nějaký odvážlivec dnes emisně udělal, tak za dva roky už to udělat nemusí. V autě nasypáno spousta peněz a co s ním potom ?Teddy píše:Toto bohužel není pravda - vlastní zkušenost.madmarty píše: Legalizace bude problém. Emise dnes už neuděláš, ten kdo si to lajzne končí, při emisích je napojena ŘJ, jakákoliv změna v SW je důvod pro vyhození od emisíJe to online.
Současný stav byl mezikrok. Dle všeho budou policajti schopný kontrolovat mobilně, stejně jako už umí změřit propustnost folií na sklech, tak budou umět měřit emise a zjistit vykuchání DPF. Mnoho lidí tvrdí, že absence DPF nejde na emisích poznat, ale zajímavé že v DE to lze. U nás jen na emisích neměřili všechny druhy zplodin ve výfukových plynech. Staré auto, možná i od pohledu, či od poslechu, jakkoliv upravené, bude pěkné lákadlo k provedení takové kontroly. STK i mobilní, by měly v budoucnu umět i srovnat SW v ŘJ s SW v nějaké databázi dle kontrolních součtů. Tedy nebudou hledat co je jinak, ale zda je něco jinak. Kdy to bude v provozu, to uvidíme.TANN3R píše:STK je zatím pořád bez problémů, uvidíme co se stane po 1.7. Stejně, sice se bude vše víc hlídat, ale co se emisí týká, jde jen o readiness kódy, které může mít ok i auto s upraveným sw, dokonce i odstraněným dpf. Takže zas to nějak půjde..
Takže i folie nejsou neřešitelný problém nakonec? To by jsi mě potěšilhoran píše: Folie![]()