Ahoj lidi, vetsinu casu jezdim se svym Bmw 530 xd e61 automat klidnou jizdou. Rozjezdy v pohode bez problemu ale kdyz dojedu ke kruhaci, chci se rychle rozjet jelikoz mi tam blbec v momente vleti, seslapnu plyn, motor vyleti do otacek, coz trva vterinu az dve a pak auto vystreli. Ony ty jedna az dve vteriny jsou docela dlouha doba, jak je to u Vas nebo je nekde nejaka chyba?
Diky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pomala reakce plynoveho pedalu
to je u automatu normalni, taky jsem s tim na zacatku u svy E61 bojoval a tezce si zvykal. nicmene pokud predjizdim nebo potřebuji z nějakého důvoud zrychlit, tak si přepnu během vteřinky přepnu na režim DS, kdy je záběr motoru a otáčkové rozpětí mnohem svižnější a sportovnější.
(ale třeba nám někdo řekne, že je to jinak)
(ale třeba nám někdo řekne, že je to jinak)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
- Bydliště: Brno - Starý Lískovec
mám to stejný na své E39 530d. Rozjezdy super, krasně řadí, ale když prostě jedu klidně na 5ku třeba na šestnáctistech otáčkách a chci někoho předjet v režimu D, dupnu pedál až na podlahu a trvá tak 1,5 - 2 vteřiny než to podřadí a začne to táhnout. Když ale dám režim S odezva plynu je rychlejší asi o třičtvrtě vteřiny. Nejlepším způsobem, jak zrychlovat např. když se za někým honím je dát si tam M a házet si tam ty kvalty sám, odezva je téměř nulová, každopádně u nafťáku je to podřazovaní uplně jedno , protože já mám max krouťák na nějakejch 1800otáčkách, takže pro mě M nejlepší volba při agresivní rychlé jízdě, protože mi to nepodřazuje a tím nezvyšuje odezvu 
