A rohlík v obchodě bude stát 5 KčFilozof píše:Tak já bych řekl jedině LPG a CNG to nechat za 10kč litr a benzín dát za 15kč litr a naftu pořádně zdanit na 40kč litr a pak by si lidi rozmysleli jezdit v naftě.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
filtr pevných částic
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sice jsi to myslel ironicky, ale trefil ses. Rohlíky a pečivo obecně je dnes jen kopa chemických sraček. Ale je to společensky přijatelné, protože je to levné. Ale ono s tou levností to není nijak růžové. Vše je z pšenice s kopou chemie. Tichý zabiják. Shoda s naftou zde ale je. Chceme spoustu potravin, chceme je levně. Tak nám je dávají. Konzumní společnost.Filozof píše:proč ne rohlíky jsou stejně nezdravé.....a měli bychom kupovat místní farmářské zboží a ne nějaké zboží z druhé strany republiky nebo světa...
No chápu kam tím míříš ale jinak to nepujde....
Měl jsem zdravotní problémy, roky mě doktoři léčili stylem pokus omyl, jedny léky a nic, tak jiné... až po letech jsem se dostal k jednomu starému pánovi, primář jedné nemocnice. Ten mi žádné léky nedal a udělal vyšetření, šel na jisto. Potvrdilo se to a říká, že vzhledem k předchozím léčbám to už nelze vyléčit. Že mám žít zdravě, nejíst pšenici a komerční pečivo, žádný alkohol atd. Řekl jsem si že dědek je už senilní a vykašlal se na něj. Asi za rok mi bylo už tak blbě, že jsem to zkusil. Ze dne na den jsem vypustil pšenici a veškeré pečivo z krámu. Pečivo jsem si začal péct sám, bez droždí, bez pšenice bez "zlepšujících přípravků" o kterých spotřebitel nemá šanci zjistit co obsahují. Například fosfáty, v pracích prášcích je zakázali a do pečiva se sypat smí ? Po měsíci jsem šel ke své lékařce a neřekl jí nic o této změně. Výsledky krve ? Vše v lajně jako mimino a poslala mě na krev znovu, protože museli udělat chybu. Neudělali. Pokud by pekárny pekly pečivo jako dělám sám, tak by vydělaly mnohem méně peněz, nebo by zdražily a společnost by se bouřila.... Po pár letech se změnou stravy jsem zjistil, že většina potravin lze vyrobit jinak, lépe a zdravějc. Pouhou změnou stravy jsem za rok dokázal víc než doktoři s léky za 7 let.
Automobilový průmysl a ropný je na tom stejně. Lze vyrobit motory na jiná paliva s nízkými emisemi. Budou dražší a ropný průmysl půjde ke dnu. To se majitelům ropných polí, rafinerii a vládám státu žijící z vysokých daní na PHM nebude líbit. Je to začarovaný kruh.
Víme že zplodiny z nafty, i benzínu, nás zabíjí. Víme že chemie kterou sypeme do potravin nás zabíjí. Víme že jsou z toho nemoci a mnoho z nás na něj umře. Někdo v 80-ti letech, někdo v 50-ti a někdo třeba v 10-ti letech. Všichni říkají neudělám nic, nejde to.
JDE TO. Na V8 mám plyn, jednak je to levnější provoz, alea emise jsou cca 8-10 nižší než kdyby tam byl benzín. Na "briketovým" BMW nevyřežu DPF a až bude po něm koupím nový, naftu aditivuju a nejen pro nižší spotřebu. Líp se spaluje, je míň emisí a vše v autě (motor až výfuk). Stejně tak nepodporuju výrobce sračkových potravin. Pokud tohle udělá pouhých 10% spotřebitelů tak to výrobci poznají na tržbách a začnou se přizpůsobovat trhu. Pokud společnost začne využívat LPG a jiná paliva a začně tlačit na politiky, tak oni začnou něco dělat. Jen nesmí každý říct, já nic nezmůžu a kašlu na to, ostatní taky nic nedělají.
Budeme se navzájem zabíjet a ještě z toho platit vysoké daně ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Uz zase s tim zacinate? Dovolil bych si vam navrhnout abyste si zalozili svoje vlastni specialni fnukaci vlakno a tam si spolecne pobreceli nad nespravedlivosti sveta a do jake riti ze to vsechno speje - namisto zasirani snad uplne kazdeho normalniho vlakna tema svyma srackama. Kdyz jdu do vlakna "filtr pevnych castic", jdu tam proto ze me zajima filtr pevnych castic, a ne vase debilni nazory na uprchliky, zabomysi valky typu benzin/nafta, 5er/7er, ze nove modely stoji za hovno a nejlepsi je sehnat si brouka jeste od Hitlera protoze se na nem nema co pokazit... a ted uz i rohliky??? Kurvafix...
Nebyt StarML a nekolika malo dalsich cestnych vyjimek kteri se umi udrzet u tematu a napsat neco co pomuze, jste tady vy akorat k placi. Skoda ze si to neuvedomujete, a ze nejste schopni akceptovat ze ve vlakne se ma resit to co je v nazvu, a ze nechapete ze na reseni tech vasich vyplodu si jednoduse muzete zalozit vlastni vlakno v prislusne sekci, pravdepodobne ale na uplne jinem foru.
Zkuste se nad tim prosim zamyslet.
Nebyt StarML a nekolika malo dalsich cestnych vyjimek kteri se umi udrzet u tematu a napsat neco co pomuze, jste tady vy akorat k placi. Skoda ze si to neuvedomujete, a ze nejste schopni akceptovat ze ve vlakne se ma resit to co je v nazvu, a ze nechapete ze na reseni tech vasich vyplodu si jednoduse muzete zalozit vlastni vlakno v prislusne sekci, pravdepodobne ale na uplne jinem foru.
Zkuste se nad tim prosim zamyslet.
Asi někdo tady neměl dobrej den, co ?MadButcher píše:Uz zase s tim zacinate? Dovolil bych si vam navrhnout abyste si zalozili svoje vlastni specialni fnukaci vlakno a tam si spolecne pobreceli nad nespravedlivosti sveta a do jake riti ze to vsechno speje - namisto zasirani snad uplne kazdeho normalniho vlakna tema svyma srackama. Kdyz jdu do vlakna "filtr pevnych castic", jdu tam proto ze me zajima filtr pevnych castic, a ne vase debilni nazory na uprchliky, zabomysi valky typu benzin/nafta, 5er/7er, ze nove modely stoji za hovno a nejlepsi je sehnat si brouka jeste od Hitlera protoze se na nem nema co pokazit... a ted uz i rohliky??? Kurvafix...
Nebyt StarML a nekolika malo dalsich cestnych vyjimek kteri se umi udrzet u tematu a napsat neco co pomuze, jste tady vy akorat k placi. Skoda ze si to neuvedomujete, a ze nejste schopni akceptovat ze ve vlakne se ma resit to co je v nazvu, a ze nechapete ze na reseni tech vasich vyplodu si jednoduse muzete zalozit vlastni vlakno v prislusne sekci, pravdepodobne ale na uplne jinem foru.
Zkuste se nad tim prosim zamyslet.

Roky čtu na fórech kde brečí paka, která si koupila nafty s DPF a přemýšlí jak to vyřezat, ideálně i s katalyzátory aby ušetřili pár peněz. Nebo jak co očůrat, aby nemuseli koupit nový díl. Přitom je to pouhé nepochopení. Nemám na BMW, jezdím škodovkou. Nemám na modelku, nemám doma modelku. Nemám na koks, dám si perník. Nemám na kurwu, vyperu si sám. Přirovnání je snad nekonečno. Nebudu přihlížet tomu jak se v naší zemičce množí čecháčci a libují si jak ušetřili že něco vyřezali, nebo jinak očůrali

Pokud se mi na společnosti lidí něco nelíbí, tak začnu od sebe. Až to udělám, tak začnu ovlivňovat své okolí. jediná cesta v demokratickém systému jak lze něco změnit. A jelikož toto se týká nafty a DPF...
Jestli má někdo problém s tím, že diskuzní fóra obsahují diskuze, nechť si udělá svůj web a vede si tam monolog. Tam kde je více než jeden člověk, tam budou vždy diskuze, či dohady

Jinak si to Řezníku neber nijak osobně, není to tak myšleno.
Naprostej souhlas. Nejsem zastáncem přehnaného moderování, ale tady bych požádal moda o úklid těch sraček.MadButcher píše:Uz zase s tim zacinate? Dovolil bych si vam navrhnout abyste si zalozili svoje vlastni specialni fnukaci vlakno ....
nápověda se evidentně nesetkala s pochopením. Chytrému napověz, ......

Však by se zastavila rotace země, kdybys ty nepotvrdil cokoliv co bude vyznívat proti měTeddy píše:Naprostej souhlas. Nejsem zastáncem přehnaného moderování, ale tady bych požádal moda o úklid těch sraček.MadButcher píše:Uz zase s tim zacinate? Dovolil bych si vam navrhnout abyste si zalozili svoje vlastni specialni fnukaci vlakno ....
nápověda se evidentně nesetkala s pochopením. Chytrému napověz, ......

Tak mi chytráci napište jak si představujete diskuzní fórum ? Udělejte vzorové otázky a odpovědi. Mě přijde že některé lidi prostě doma třískali a nutili chovat se podle tabulek

Pokud tady všichni budeme hlásat jen to co pár jedinců požaduje, tak DISKUZNÍ fórum pozbylo smyslu.
Velký počet lidí je značně omezených. Koupí si autovrak, pak nemají na servis, problém DPF a katů vyřeší vyřezáním a dál nejsou schopni domyslet následky svého jednání. V životě je mono spojitostí mezi věcmi které se zdají zcela odlišné a přesto nejsou. Třeba až z vás někdo onemocní jinak než chřipkou tak přijde na to, že je pouhým zdrojem peněz v našem zdravotnictví a jeho zdraví je nepodstatné. Potom pochopí že tohle nemusí být jen ve zdravotnictví. Následně mu to otevře oči a uvidí co dřív neviděl. Hlupák vše označuje za sračky a hovna, inteligent zase nechodí na diskuzní fóra kde ztrácí čas s hlupáky. Normální člověk si názor vyslechne, zamyslí se. Může ho to o něco obohatit. Ale lidem, kteří nemají rozum nejde nic poradit, ani naznačit. Ona ta nafta je prostě nejlepší, protože to všichni říkají. Nedávno všichni říkali, že je země placatá jinak by se vylila moře. A všichni tomu poslušně věřili, kdo odporoval byl zabit.
Prosím návod a tabulku k používáni diskuzního fóra, děkuji pěkně.
marmarty: Myslel jsi to dobře ale asi se jim nelíbí že se tady odbočilo od DPF vyslověně a sklouzlo to ke zdravé stravě a tak všeobecně. Pokud bychom se bavili o řepce byl by to taky problém. Třeba si pár lidem otevřel oči a možná pár lidí zachránil po tom co jsi napsal ohledně toho jedovatého odpadu v obchodech.
Ano souhlasím všeobecně měli bychom se držet daného tématu avšak pár vět co zde napsal madmarty nikomu neuškodí.
Pokud by napsal že rozdává DPF filtry zadarmo či za 500kč a jsou origo z BMW tak by jste mu líbali ruce a hojně si pro ně jezdili ...ale jak napsal něco o stravě a trochu uklouzlo téma je ztoho problém.
OK držme se všichni DPF at to není jako jinde kde to skouzlo a např jarax se tam dokázal 20-30stránek dohadovat NAFTA s Benzínem ....to nikdo nechce. Já jsem pravdu taky přihodil ale nic než pár vět.
Zpět k tématu.
.....................................................................................................................
Dle mě DPF filtry bude super business pro všechny v střední a jižní s východní evropou kde se spousty lidí rozhodly filtry odstranit a zjistili že jim auta jezdí líp a mají vyšší výkon s menší spotřebou....dnes si je musí lidi rychle kupovat a těch kvalitních filtrů je velice málo a originál si kupuje vyjimečně málokdo.
takže pokud máte ověřené filtry co vyrabí kvalitně za fajn ceny můžete zde postnout název či firmu. Protože pochybuji že si budete kupovat nové originální ...možná z vrakoviště předražené staré filtry.
V budoucnu se to týká i přímovstřikových benzínů. Protože někdo zjistil že je to super kšeft.
Ano souhlasím všeobecně měli bychom se držet daného tématu avšak pár vět co zde napsal madmarty nikomu neuškodí.
Pokud by napsal že rozdává DPF filtry zadarmo či za 500kč a jsou origo z BMW tak by jste mu líbali ruce a hojně si pro ně jezdili ...ale jak napsal něco o stravě a trochu uklouzlo téma je ztoho problém.
OK držme se všichni DPF at to není jako jinde kde to skouzlo a např jarax se tam dokázal 20-30stránek dohadovat NAFTA s Benzínem ....to nikdo nechce. Já jsem pravdu taky přihodil ale nic než pár vět.

Zpět k tématu.
.....................................................................................................................
Dle mě DPF filtry bude super business pro všechny v střední a jižní s východní evropou kde se spousty lidí rozhodly filtry odstranit a zjistili že jim auta jezdí líp a mají vyšší výkon s menší spotřebou....dnes si je musí lidi rychle kupovat a těch kvalitních filtrů je velice málo a originál si kupuje vyjimečně málokdo.
takže pokud máte ověřené filtry co vyrabí kvalitně za fajn ceny můžete zde postnout název či firmu. Protože pochybuji že si budete kupovat nové originální ...možná z vrakoviště předražené staré filtry.

V budoucnu se to týká i přímovstřikových benzínů. Protože někdo zjistil že je to super kšeft.
Tady ti mj. MadButcher velice slušně napíše, že plevelíš vlákno OT a co uděláš ty? Místo aby sis řekl, že to sem opravdu nepatřilo, tak toho napíšeš ještě 2x tolik. Nenapadá tě kde je chyba?
Je něco, co ti brání založit si v příslušný sekci svý vlákno třeba na téma rohlíků a diskutovat si tam? Napovim ti.... zkus třeba sekci pokec.

Je něco, co ti brání založit si v příslušný sekci svý vlákno třeba na téma rohlíků a diskutovat si tam? Napovim ti.... zkus třeba sekci pokec.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
Jn, to tedy asi je... Čekal jsem cokoliv ale diskuzi o pečivu v tématu o dpf teda fakt ne
A pro ty, kdo by nejraději zdanili naftu atp. připomenu jenom jednu věc na zamyšlení - představte si, kolik by následně stála kamionová doprava nebo výstavba (nejenom) dopravní infrastruktury.
Čekám že tu někdo navrhne, ať se do bagrů začnou dávat benzíňáky nebo elektromotory na baterky

A pro ty, kdo by nejraději zdanili naftu atp. připomenu jenom jednu věc na zamyšlení - představte si, kolik by následně stála kamionová doprava nebo výstavba (nejenom) dopravní infrastruktury.
Čekám že tu někdo navrhne, ať se do bagrů začnou dávat benzíňáky nebo elektromotory na baterky

souhlasím, až na to že si myslím že žhaviče zapalují naftu na konci expazní doby, tzn že už letí častečně zapálená do katu, každopádně funkční žhaviče sou potřeba pro regeneraci.starML píše:Dovolím si do tohoto vlákna vložit trochu teorie. Ale nebudu ji zde vypisovat, protože hodně poznatků je uvedeno v těch 3 článcích, na které odkazuji níže. Zde pouze upozorním na některá důležitá fakta:
- částice sazí se ve filtru zachytávají, protože to je jeho funkce,
- k vyčištění zachycených částic dochází jejich vyhořením, tedy pasivní nebo aktivní regenerací, další možností je mechanické a chemické čištění,
- aby docházelo k pasivní (spontánní) regeneraci filtru je třeba vyšší a dlouhodobé zatížení, kdy při teplotě 450-500 stupňů Celsia již k odhořívání sazí dochází, ale těchto teplot se dosahuje velmi krátce a určitě nevyhoří úplně všechno,
- k důkladnějšímu vyčístění je třeba provést aktivní regeneraci,
- zvýšením teploty výfukových plynů => extra dávky paliva
- snížením teploty potřebné pro zapálení částic => přidání aditiva
Součástí aktivní regenerace je vždy ta regenerace pasivní + něco navíc. Tedy výfukový systém se „předehřívá“ zvýšením zátěže motoru a cíleným zhoršením termodynamické účinnosti. Některé automobily třeba zapnou vyhřívání zadního skla, aktivují se žhavicí svíčky a tím se zvýší zátěž alternátoru a výfukové plyny pak mají vyšší teplotu, nebo se sníží rychlost otáčení ventilátoru chladiče, je vyřazen chladič stlačeného vzduchu intercooler a uzavřen EGR ventil. Následně dochází k dodatečnému vstřikování další dávky paliva na konci expanzní doby. Nafta z této dávky se vzněcuje až na oxidačním katalyzátoru a teprve toto teplo z toho katalyzátoru způsobí tu teplotu 600-700 stupňů, které ty saze v DPF vypálí. Pokud je ten oxidační katalyzátor vypálený nebo neexistuje, tak do DPF vlítne jen špatně spálená nafta, ale k žádnému zvýšení teploty a k regeneraci nedojde.
Jinými slovy pokud je podmínkou spuštění regenerace žádná závada v řídící jednotce motoru, funkční žhavící svíčky a teplota chladící kapaliny nad 80 stupňů, tak to asi má nějaký důvod. A nyní už ty odkazy:
http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti- ... stic-64339
http://www.auto.cz/technika-filtry-pevn ... -dil-93106
http://www.autorevue.cz/filtry-pevnych- ... 3Ftest%3D1
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 29.01.2015 01:00
jinak madmarty má pravdu, cpou se do nás sračky, asi je to blbý řešit v tematu o DPF ale je to tak, taky mám velké zdravotní problémy které jsem změnou stravy o dost zlepšil, ale to sem nepatří, spíš z toho plyne jiná věc, když nebudu jest chemický maso z obchodu, prospěju tím sobě, když ho budu jíst, uškodím sobě, když vykuchám DPF tak neuškodím sobě ale budu škodit jiným, a to je ten rozdíl, většinou si málo kdo muže vybrat jeslti pojede za aute s DPF nebo bez. jenže prostě spousta lídi přesně jak říká madmarty, tvrdí že země je placatá a DPF nezcharanuje životy (protože nemaj dukazy) pár lidí dokonce i tvrdí že auta s DPF sou víc škodlivá než bez DPF, a mysím že kdyby za DPF nemuseli platit, servis DPF by nestal žadny penize, tak by ho měl asi každej.
zajímalo by mě kolik lidí z vás si myslí že katalyzátor u benzína je tam naprd??
jinak zrušit naftu by bylo fajn, ale je to blbost a zrovna u pracovních strojů funguje nafta dobře
- nepoužívá se na krátký provoz, stroj (kamion, bagr) většinou fugnuje celý den
- mají více místa, používají se lepší filtry a DPF,
- neřeší se komfort, přece jen zaměstnavatel neřeši jeslti se bagr bude nebo nebude třepat
- většinou pracují mimo město
- většinou mají i větší učinnost.
jen pro info, strýc má traktor Deutzfahr, je to 6 litr, nafta samozřejmě, váží to kolem 5ti tun a když ten traktor oře tak vezme cca 15 litrů na hodinu,
a ted pro porovnání 535d E60 když pojede po dalnici 250, tak žere kolem 12ti litrů (majitelé doplní), při rychlosti 250km/h to činí za hodinu 30 litrů paliva, což je 2x tolik co ten orající 5tunový traktor s velkým pluhem, to mě docela dostalo, jsem si myslel že ty stroje žerou uplně jiny litry,
zajímalo by mě kolik lidí z vás si myslí že katalyzátor u benzína je tam naprd??
jinak zrušit naftu by bylo fajn, ale je to blbost a zrovna u pracovních strojů funguje nafta dobře
- nepoužívá se na krátký provoz, stroj (kamion, bagr) většinou fugnuje celý den
- mají více místa, používají se lepší filtry a DPF,
- neřeší se komfort, přece jen zaměstnavatel neřeši jeslti se bagr bude nebo nebude třepat
- většinou pracují mimo město
- většinou mají i větší učinnost.
jen pro info, strýc má traktor Deutzfahr, je to 6 litr, nafta samozřejmě, váží to kolem 5ti tun a když ten traktor oře tak vezme cca 15 litrů na hodinu,
a ted pro porovnání 535d E60 když pojede po dalnici 250, tak žere kolem 12ti litrů (majitelé doplní), při rychlosti 250km/h to činí za hodinu 30 litrů paliva, což je 2x tolik co ten orající 5tunový traktor s velkým pluhem, to mě docela dostalo, jsem si myslel že ty stroje žerou uplně jiny litry,
On pětitunový traktor s (asi) trojákem nebo max čtverákem pluhem taky ale neni žádný gigant
Musíš brát v potaz, že má zase převody do pomala, což se taky na finální spotřebě v podstatě podepíše...
A komfort se u strojů taky samozřejmě řeší, nicméně v dnešní době cr motorů i ve stavebnictví tohle problém opravdu nebývá.

A komfort se u strojů taky samozřejmě řeší, nicméně v dnešní době cr motorů i ve stavebnictví tohle problém opravdu nebývá.
jasně, ale ta spotřeba mě stejně překvapila, nejde o to jaky to má převody, nepočítám rychlost nebo tak, spíš jen "dobu práce"
jo komfort se řeší, ale pořád není takovej pracovní stroj nebo takovej neznám jak máš tady třeba 760i kde prostě nemáš šanci poznat jeslti je motor nastartovanej nebo není. odhluční se kabina, udělá se dobrá sedačka se vzduchem a hotovka
taky se není čemu divit, když ten traktor stojí míň než ty auta
, ale traktory sem nemotejte než to bude zase OT 
jo komfort se řeší, ale pořád není takovej pracovní stroj nebo takovej neznám jak máš tady třeba 760i kde prostě nemáš šanci poznat jeslti je motor nastartovanej nebo není. odhluční se kabina, udělá se dobrá sedačka se vzduchem a hotovka

taky se není čemu divit, když ten traktor stojí míň než ty auta


Jenom jedna věc - ano, běžící motor poznáš. Ale hlavně už jenom buďto podle zvuku samotného motoru nebo častěji podle zvuku čerpadel. A důvod? Šetří se místo, aby byl stroj ve finále pokud možno co nejkompaktnější. Nicméně opravdu to už zdaleka nebývá taková tragédie jako před deseti lety
Dnes už je stavební stroj vevntiř takový osobák s páčkama
