Muj dnesni skvely poznatek: E61 LCI, rok 2008, do konce 2015 servisovana pouze v autorizacich. Letos v kvetnu vymeneny pate dvere na zaruku, zacinaly reznout. Uz pred tim neslo ostrikovani zadniho okna, o neco pozdeji vymeneny motorek ostrikovani a zase to behalo. Jak zacaly mrazy, najednou nestrikala voda z trysky, ale tekla pod spojlerem.
Dnes mi v servisu (neautorizovany) sundali spojler ze se na to kouknou, a zjistili ze v kabelech se nekdo uz hrabal, a to tak ze prasacky. 2 kabelove svazky a hadicka k trysce ostrikovace tak kratke ze se nevesly do drazek a jsou skriple mezi plechovymi vystupky a spojlerem. Svazky a hadicka slepeny k sobe na obou stranach izolackou, takze hadicka se vytahnout neda. Hadicka jde do trysky nasadit, ale pri nasazovani spojleru zpatky na misto se zase vytahne protoze je kratka.
Super prace, kluci autorizovany

Uz vim proc mi FM ztraci stanice tam kde vsechna ostatni auta nemaji nejmensi problem.
No a tak ted to teda jeste opravit, ze....