Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
525i E60 M-paket - Co na to říkáte?
Ahoj klubáci,
nebyl jste se někdo podívat na tomto BMW? Na fotkách vypadá docela slušně. Mám to do Jablonce celkem daleko, tak abych nejel zbytečně.
Předem děkuji za Vaše reakce.
Odkaz na inzerát:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
nebyl jste se někdo podívat na tomto BMW? Na fotkách vypadá docela slušně. Mám to do Jablonce celkem daleko, tak abych nejel zbytečně.
Předem děkuji za Vaše reakce.
Odkaz na inzerát:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
- Přílohy
-
- 57ae2f7534e95c7140e60100.jpg (131.15 KiB) Zobrazeno 2270 x
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, docela socka teda. Urcite za ty penize sezenes lepsi.
Tohle je levnejsi, ale z vybavy tam moc vypsano nema.
https://auto.bazos.cz/inzerat/64006353/ ... 0i-e60.php
Tohle je taky zajimave, ale otazka je, proc ten swap a proc ta M5tka mela tak socialni vybavu jako manualni klimu ci mensi radio atd. Ale jinak zase designove zajimava moznost mit ne Mpacket, ale Mkastli
https://www.sbazar.cz/pgondis/detail/18 ... 0kw-rv2005
Tohle je levnejsi, ale z vybavy tam moc vypsano nema.
https://auto.bazos.cz/inzerat/64006353/ ... 0i-e60.php
Tohle je taky zajimave, ale otazka je, proc ten swap a proc ta M5tka mela tak socialni vybavu jako manualni klimu ci mensi radio atd. Ale jinak zase designove zajimava moznost mit ne Mpacket, ale Mkastli

https://www.sbazar.cz/pgondis/detail/18 ... 0kw-rv2005
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Joshuax píše:Hmm, docela socka teda. Urcite za ty penize sezenes lepsi.
Tohle je levnejsi, ale z vybavy tam moc vypsano nema.
https://auto.bazos.cz/inzerat/64006353/ ... 0i-e60.php
Tohle je taky zajimave, ale otazka je, proc ten swap a proc ta M5tka mela tak socialni vybavu jako manualni klimu ci mensi radio atd. Ale jinak zase designove zajimava moznost mit ne Mpacket, ale Mkastli
https://www.sbazar.cz/pgondis/detail/18 ... 0kw-rv2005
Ta první 530i za 160tKč nevypadá špatně, ale ten nájezd km je už vyšší. Ale přesto díky
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
235tis. km na 3litr je vcelku ucházející. Realnej menší nájezd už dnes snad ani neajdeš. Leda poslední kusy '08,'09..
Ta přestavba může být docela pěkná když se dotáhne. To by znamenalo, že má rozšířené nápravy a podvozek EDC jako?
Škoda, že uvnitř je ta soc.klima, sám se na to v autě nemůžu dívat.
A hlavně by mě zajímalo jak se dá nachipovat M54 na 270koní.. ?
Ta přestavba může být docela pěkná když se dotáhne. To by znamenalo, že má rozšířené nápravy a podvozek EDC jako?
Škoda, že uvnitř je ta soc.klima, sám se na to v autě nemůžu dívat.

Non m5 kola,non m5 brzdy,non m5 zrcatka, m paket predek,v zadnim narazniku "pletivo",uvnitr komforty a sporak,to se casto nevidi
.Myslim ze majitem propada beznadeji a snazi se prodat za kazdou cenu,ono na slovo M5 mlady Pepici slysej
To mi chcete jako namluvit ze borec koupil holou kastli a zastavel do toho trilitr s 270ps? Vcelku by me zajimal ten rozhovor s tim borcem,nechcete se nekdo dozvedet nejaky detaily?Ze bych podobnym zpusobem poladil svoji n62,koni neni nikdy dost



To mi chcete jako namluvit ze borec koupil holou kastli a zastavel do toho trilitr s 270ps? Vcelku by me zajimal ten rozhovor s tim borcem,nechcete se nekdo dozvedet nejaky detaily?Ze bych podobnym zpusobem poladil svoji n62,koni neni nikdy dost


E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
jenom to ne ...ta M5 je bastl jako prase z M5 tam nevidím nic ...vubec nic ... asi se špatně díval. Ani za kilo bych to nechtěl ...
Pochopil bych člověka co koupil M5 se špatným motorem a dokázal motor hodit do garáže a dát tam 3litr a jezdit ale to by byla komplet M5ka se vším všudy jen motor jinej ...toto je opravdu paskvil co nemá s M5 nic společného.
Jinak opravdu pěknou e60ku s výbavou pokud už to musí bejt nekoupíš za 2kila ... ale spíše 250-300.
Furt nechápu koupit co nejlevnější e60ku ...všichní ví jakej to má užasnej servis kterej tě přijde klidně na 50k ale i 80k jen na uvítanou ...
Raději bych sáhl po e39 za kilo a kilo bych dal bokem na servis. Než mít naškudlených 200k a pak v očích smrt aby se něco nepodělalo...
Pochopil bych člověka co koupil M5 se špatným motorem a dokázal motor hodit do garáže a dát tam 3litr a jezdit ale to by byla komplet M5ka se vším všudy jen motor jinej ...toto je opravdu paskvil co nemá s M5 nic společného.
Jinak opravdu pěknou e60ku s výbavou pokud už to musí bejt nekoupíš za 2kila ... ale spíše 250-300.
Furt nechápu koupit co nejlevnější e60ku ...všichní ví jakej to má užasnej servis kterej tě přijde klidně na 50k ale i 80k jen na uvítanou ...
Raději bych sáhl po e39 za kilo a kilo bych dal bokem na servis. Než mít naškudlených 200k a pak v očích smrt aby se něco nepodělalo...

všem děkuji za Vaše názory.
Ještě jsem koukal, že jedna 530i a ještě k tomu v LPG stojí v nějakém bazaru v Praze. Zná jí někdo? Vypadá slušně, jen mám strach z toho automatu. Co si o ní myslíte? Viděl jí někdo? Názory? Díky moc
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
Ještě jsem koukal, že jedna 530i a ještě k tomu v LPG stojí v nějakém bazaru v Praze. Zná jí někdo? Vypadá slušně, jen mám strach z toho automatu. Co si o ní myslíte? Viděl jí někdo? Názory? Díky moc
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
- Přílohy
-
- 565eed1e540191552e560100.jpg (93.08 KiB) Zobrazeno 1191 x
Dodelavane xenony, holota, dovoz z Italie, 170 najeto? Realita bude uplne jinde. Nezlob se na me, ale chtit 10 roku stare auto, co bude mit najeto rocne 17000?
E60 si nikdo nekoupi aby s ni jezdil tak malo, uz to lidi pochopte! Vsechny maji najezd 300-400 tis! A ty co nemaji se neprodavaji v bazaru nebo v inzerci ale znamym!
Hornete ty jsi presne ten typ zajemce, ktery hledi jenom na kilometry a pak nakonec koupi mrdku, holotu a navic stocenou ze 350 na 160000.
Mam 535d, vybavenou, najeto uz dost, ale auto porad dostava vse o co si rekne a kdyz by se neco mohlo vysrat, radsi to preventivne vymenim. Hrozim se toho, az to budu prodavat, kdy kazdy jouda nas tim mavne rukou a rekne, ze to ma hodne najeto, ze to nechce.
BMW dela vybava, hole BMW je uplne jine svezeni nez vybavene. Hole BMW je srovnatelne s octavkou nebo superbem. Jenom navic muzes machrovat, ze mam BMW woe!
Poradim ti akorat. Jestli uz mermomoci chces holou e60 do 200, vyber si z inzeratu nejakou lasku, vem si sebou mechanika, poradne to prolezte, zajed s tim na diag., kde ti reknou kolikrat byli resetovane jednotlive servisy, at priblizne vis, kolik to ma realne najeto a hlavne priprav si minimalne 50000 na potrebny servis! Pokud na to nemas, ser na to.
E60 si nikdo nekoupi aby s ni jezdil tak malo, uz to lidi pochopte! Vsechny maji najezd 300-400 tis! A ty co nemaji se neprodavaji v bazaru nebo v inzerci ale znamym!
Hornete ty jsi presne ten typ zajemce, ktery hledi jenom na kilometry a pak nakonec koupi mrdku, holotu a navic stocenou ze 350 na 160000.
Mam 535d, vybavenou, najeto uz dost, ale auto porad dostava vse o co si rekne a kdyz by se neco mohlo vysrat, radsi to preventivne vymenim. Hrozim se toho, az to budu prodavat, kdy kazdy jouda nas tim mavne rukou a rekne, ze to ma hodne najeto, ze to nechce.
BMW dela vybava, hole BMW je uplne jine svezeni nez vybavene. Hole BMW je srovnatelne s octavkou nebo superbem. Jenom navic muzes machrovat, ze mam BMW woe!
Poradim ti akorat. Jestli uz mermomoci chces holou e60 do 200, vyber si z inzeratu nejakou lasku, vem si sebou mechanika, poradne to prolezte, zajed s tim na diag., kde ti reknou kolikrat byli resetovane jednotlive servisy, at priblizne vis, kolik to ma realne najeto a hlavne priprav si minimalne 50000 na potrebny servis! Pokud na to nemas, ser na to.
Amen
Souhlas s Filozofem ze s timhle.rozpoctem bych sel radsi do pekne e39 anebo kdyz uz e60 tak jedine hledat v AT,D a hlavne,hlavne nekoukat na najezd ale na technicky stav a vybavu.Hledat u nas e60 do 200k je asi blbost,az na vyjimky ktery se v inzerci treba ani neobjevi to budou vesmes vsechno kaše.

Souhlas s Filozofem ze s timhle.rozpoctem bych sel radsi do pekne e39 anebo kdyz uz e60 tak jedine hledat v AT,D a hlavne,hlavne nekoukat na najezd ale na technicky stav a vybavu.Hledat u nas e60 do 200k je asi blbost,az na vyjimky ktery se v inzerci treba ani neobjevi to budou vesmes vsechno kaše.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ale da se narazit i na sedesatku za 200, ne ze ne, ale ta sance je holt mensi. Asi nema smysl resit dovoz, to proste nekdo chce na kseft o tom aute nikdo nic nevi, kdyz je na tom xenon a zaroven na palubce stelovani vysky svetel, tak co si o tom ma clovek myslet...
Musis si to dovezt sam, nebo koupit auto s ceskym puvodem, ale za to si nekdo necha zaplatit... pod 200 je to proste spis past, je dobre koukat aspon po aute, ktere neni dovozene cerstve, ale ktere tu nekdo uz nejakou dobu mel a ty potrebne veci uz treba i udelal.
Ja jsem to vzal tak, ze jsem vedel, ze at koupim za 150, nebo za 200, bude to to same, stejna past. Pak je dobre aspon teda koukat na vybavu, zkontrolovat jestli je vsechno vicemene funkcni a holt byt smireny s tim, ze do toho behem dalsiho roku 100k navic prijde, aby to bylo v pouzitelnem stavu.
Za rok co mam E61cku jsem uz opravoval DPF, EGR, odlucovac, klapky sani, ccc, svazky patych dveri, nivo, panoramu, diversity zesilovac, baterii, zablokovany okruh v lichtmodulu, rozdrbany VO v CAS i LMA (velke diky airbornovi) a urcite jsem na par veci jeste zapomel. A to do toho fakt nemotam bezne veci podlehajici opotrebeni ci servisnim intervalum (dobre, krom toho odlucovace).
A uz vubec nemluvim o tom, ze dalsi veci na me porad v diagnostice sviti, ale nastesti nebrani beznemu a bezpecnemu provozu, takze je trochu ignoruju
Nejhorsi je, ze stejne problemy clovek muze resit klidne u toho auta za 250 - 300k, takze bych se zameril hodne na to, aby to budto uz bylo udelano, nebo aby to tim pokud mozno netrpelo.
Tzn idealne benzin, manual a poface s CIC... Ale to neco stoji....200k je spis utopie...
Kilometry ber s rezervou, slusne udrzovane auto a 300k na tachaci, to neni nic spatneho. Auto na 17tkach balonech bude mit prevdepodobne podvozek v lepsim stavu, nez kdyz tam budou super cool low profile 19tky.
Kola taky dost ovlivnuji cenu, urcite zasadne i vzhled, ale muj osobni pohled na vec je takovy, ze to auto nemam na rezani zatacek, ale jako rodinny kombik, takze pohodli pro me ma vyssi prioritu, nez hezky fotky ze srazu... A co naplat, hnusny balony lakaj mene, nez vymazleny low profily
Musis si to dovezt sam, nebo koupit auto s ceskym puvodem, ale za to si nekdo necha zaplatit... pod 200 je to proste spis past, je dobre koukat aspon po aute, ktere neni dovozene cerstve, ale ktere tu nekdo uz nejakou dobu mel a ty potrebne veci uz treba i udelal.
Ja jsem to vzal tak, ze jsem vedel, ze at koupim za 150, nebo za 200, bude to to same, stejna past. Pak je dobre aspon teda koukat na vybavu, zkontrolovat jestli je vsechno vicemene funkcni a holt byt smireny s tim, ze do toho behem dalsiho roku 100k navic prijde, aby to bylo v pouzitelnem stavu.
Za rok co mam E61cku jsem uz opravoval DPF, EGR, odlucovac, klapky sani, ccc, svazky patych dveri, nivo, panoramu, diversity zesilovac, baterii, zablokovany okruh v lichtmodulu, rozdrbany VO v CAS i LMA (velke diky airbornovi) a urcite jsem na par veci jeste zapomel. A to do toho fakt nemotam bezne veci podlehajici opotrebeni ci servisnim intervalum (dobre, krom toho odlucovace).
A uz vubec nemluvim o tom, ze dalsi veci na me porad v diagnostice sviti, ale nastesti nebrani beznemu a bezpecnemu provozu, takze je trochu ignoruju

Nejhorsi je, ze stejne problemy clovek muze resit klidne u toho auta za 250 - 300k, takze bych se zameril hodne na to, aby to budto uz bylo udelano, nebo aby to tim pokud mozno netrpelo.
Tzn idealne benzin, manual a poface s CIC... Ale to neco stoji....200k je spis utopie...
Kilometry ber s rezervou, slusne udrzovane auto a 300k na tachaci, to neni nic spatneho. Auto na 17tkach balonech bude mit prevdepodobne podvozek v lepsim stavu, nez kdyz tam budou super cool low profile 19tky.
Kola taky dost ovlivnuji cenu, urcite zasadne i vzhled, ale muj osobni pohled na vec je takovy, ze to auto nemam na rezani zatacek, ale jako rodinny kombik, takze pohodli pro me ma vyssi prioritu, nez hezky fotky ze srazu... A co naplat, hnusny balony lakaj mene, nez vymazleny low profily

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Momentalne mam moznost koupit zajimave auto, a mozna bych pustil svoji e60. M54 3.0i, sedan, super stav. Najeto poctivych a garantovanych 167 tis, krasnej a neznicenej hnedej interier, komfortni sedacky.. Vice info bych ti sdelil. Kupoval jsem ji pred pul rokem za 300 tis. Nechal bych ji za 250 tis.
Kdyztak pisni SZ.
Kdyztak pisni SZ.