Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ventilátor E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
koubik
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: stř 23.05.2007 00:00
Bydliště: West Thurrock,England

#21 Příspěvek od koubik »

omlouvam se ale pridam se k tematu zacalo mi piskat z topeni https://drive.google.com/open?id=0B9qc-1Sm51GOVTVoNktoN3BFMlE&authuser=0

omlouvam se za kvalitu ahrano mobilem. frkvence toho piskani je 3kHz+ mam podezdreni na ventilator ale chci mit vetsi jistotu
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#22 Příspěvek od wehrwolf »

koubik píše:omlouvam se ale pridam se k tematu zacalo mi piskat z topeni https://drive.google.com/open?id=0B9qc-1Sm51GOVTVoNktoN3BFMlE&authuser=0

omlouvam se za kvalitu ahrano mobilem. frkvence toho piskani je 3kHz+ mam podezdreni na ventilator ale chci mit vetsi jistotu


Zdar,to je ventilátor,ložiska jedou na sucho a mají snahu se "kousnout".Shoď kanály k topení v mot. prostoru a mázni to,jak výše prvně psal kolega.Ložiska jsou obyvkle z obou stran ještě těsněna plstěnými kroužky,ty olej nasají a pískání přestane.
Kortys
Registrovaný
Příspěvky: 241
Registrován: ned 21.03.2010 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Kortys »

Dostanu se k mim stejně u X5 e53?
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#24 Příspěvek od wehrwolf »

Kortys: jukni na netu na na nějaké schéma řezu vozem nebo tak něco,opravdu nevím,nikdy jsem v reálu u x 5 pohled z prostoru motoru neviděl.
Kortys
Registrovaný
Příspěvky: 241
Registrován: ned 21.03.2010 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Kortys »

Jasně, napsal jsem to sem jestli již to někdo dělal a poradi mi jak nejjednodušeji se dostanu k těm ložiskům.
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#26 Příspěvek od wehrwolf »

Pokud je tohle ono,tak teoreticky se k tomu dostaneš.U L a P filtrů vzduchu shodíš plastová kolena a do "díry" směrem dovnitř strčíš ruku a nahmatáš oběžná kola ventilátorů,teda pokud je to de facto shodné s e 39.Sorry za vysvětlení ,hodné spíš negra.
Přílohy
motor-bmw-x5-e53-3-0d-192cp-m20b25-km-putini-2002-636e91cc900905a210-0-0-0-0-0.jpg
motor-bmw-x5-e53-3-0d-192cp-m20b25-km-putini-2002-636e91cc900905a210-0-0-0-0-0.jpg (36.36 KiB) Zobrazeno 1222 x
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#27 Příspěvek od wehrwolf »

Před tím vytáhneš kryty a pouzdro kabinového filtru(zeleně),potom kolena (fialově).Kolena mají bajonet uzávěr a odjistí se pohybem "dovnitř"tj. pravá z pohledu ze předu do leva,levá do prava.
Přílohy
BMW X5.jpg
BMW X5.jpg (75.41 KiB) Zobrazeno 1220 x
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#28 Příspěvek od Lucifer »

Obrázek
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#29 Příspěvek od wehrwolf »

Jestli je to tedy ono,tak pozor na to,pokud to budeš dělat venku v zimě,ty plasty rády praskají.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#30 Příspěvek od Lucifer »

X5 má naprosto odlišný torpédo, nejsou tam 2 filtry musela by celá protipožárka dolů pod tím filtr a mraky plastů a možná by se dalo na větrák dostat. Ale rychlejší bude palubka dá se větrák vyndat a vyčistit, než jen částečně namazat
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#31 Příspěvek od wehrwolf »

Lucifer:
ty vole,tak z toho by mě asi omejvali :-D,jinak všechna čest,kdo umí,umí
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#32 Příspěvek od wehrwolf »

Lucifer píše:X5 má naprosto odlišný torpédo, nejsou tam 2 filtry musela by celá protipožárka dolů pod tím filtr a mraky plastů a možná by se dalo na větrák dostat. Ale rychlejší bude palubka dá se větrák vyndat a vyčistit, než jen částečně namazat


Co to je za fotka?? našl jsem ji náhodou na nějakým rumunským fóru a tam,že je to prý x 5?
wehrwolf
Registrovaný
Příspěvky: 170
Registrován: sob 26.04.2014 00:00

#33 Příspěvek od wehrwolf »

adresa té fotky: http://www.pieseauto.ro/poze/motor-bmw- ... -0-0-0.jpg

pochopitelně z praxe neznám,snažímse pomoct
Kortys
Registrovaný
Příspěvky: 241
Registrován: ned 21.03.2010 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Kortys »

To není doto X5 e53.
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#35 Příspěvek od WizarDEAD »

Na te fotce je e39..
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#36 Příspěvek od Perunwit »

to modré auto je podle mě E46
Kortys
Registrovaný
Příspěvky: 241
Registrován: ned 21.03.2010 01:00
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Kortys »

Tak jsem na to dnes koukal a u X5 se tam s mazivem bez rozebrání palubky asi nedá dostat.
jaradaf
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: sob 19.07.2008 00:00
Bydliště: zlinsko

#38 Příspěvek od jaradaf »

Hojas mám problémy s pískáním ventilace při vyšší rychlosti kolem 160km/h mě začne pískat ventilace ale když prepnu na vnitřní okruh tak to prestane, zřejmě klapka vnitřního okruhu řešil to někdo????
Jo a je to na e39 r.v.2002
Předem dík Jara.
Odpovědět