Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
filtr pevných částic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 464
- Registrován: ned 18.08.2013 00:00
Zdenda530d píše:Ono možná ta rakovina je pozitivnější než reálná budoucnost... smuténka
Může říct jen ten kdo se nedočkal ani jedné možnosti. Teprve až pozná jednu, nebo obě, bude moct hodnotit. Když se budoucnost stává realitou a nelíbí se nám, máme možnost ji změnit což u rakoviny zrovna říct nejde. Spousta lidí řekne, že božská Kája se vyléčil, ale doktor řekne že tomu tak není, že bude remise (bo jak tomu říkají) a jde jen o to kdy bude zpět ve větší síle. Je to jen boj o čas. Kája má už věk, život si užil, ale spousta dalších mladých, s životem před sebou, nemá možnost získat takovou péči jako božský Kája.
Takové malé rouhání, ten příspěvek na který reaguju

Kdysi kluci říkali, když kouřili a chlastali, že tělo má jít do hrobu zhuntované a podobné silácké řeči. Dnes ti stejný kluci přestávají kouřit, platí si drahé odvykačky, začínají jíst biopotraviny a snaží se sportovat, hubnout, protože se jim tam ještě nechce a nechtějí dál tělo huntovat.
Kdyby se nechaly staré dobré motory, dali se jim pořádné katy, nemusely dneska bejt xkrát přeplňované motory do sekaček a k nim mrtí ekosnah zmírnit dopad na životní prostřední. Ale každej Pepa musel mít TDI, jezdit za 4litry a jeho stará za 3,5litru, no tak máme co jsme chtěli

Joshuax píše:Jo, vymontovat a nechat vycistit firmu suchou cestou horkym vzduchem... Pokud mas namysli takove ty vsemozne vodicky, ktere do toho nalejes a nechas 24 hodin odstat, tak v tom vidim akorat cestu, jak ten filtr znicit...
Někde jsem viděl čistění nějakým tekutým plynem, prostříkávají to velký ventilátor to někam odsává. Bohužel víc tam vidět nebylo, kromě spousty sebechvály a ceny cca 8-10tis Kč.
DPF mi zatím slouží dobře, ale se někdy regeneruje docela často. Po delší svižnější jízdě je na čas klid, ale jednou to přijde. Z mých předchozích vyjádření je patrné že vyřezávání se konat nebude, nový asi nebude mít význam vzhledem k nájezdu auta, ale rozumné čistění mě bude zajímat. Co člověk to zkušenost.
Kdyby někdo nějakou osobní zkušenost. Protokoly z čistíren jsou krasné, ale jak reálné?? Zkušenost tedy myslím typu, nechal jsem vyčistit tam a tam, tak a tak, najel jsem dalších 10-50-100tis km a ok, nebo neok

- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No absolvoval jsem to cca pred rokem. Zatim ok, ale v jakem je filtr suktecne stavu, to nikdo nevi, dovnitr proste nikdo nevidi a hodnota zpetneho tlaku neni zrovna idealni ukazatel. Nerekne to nic o zpusobu zaneseni, pouze o celkove pruchodnosti. Tak jako tak, filtr byl ucpany totalne, preci jenom pres prasklou hadicku k cidlo zpetneho tlaku to zrovna spravne informace nedostavalo, takze se vubec neregenerovalo... Letos vsak vsechno uplne v pohode, zatim stale jezdim
Filtr jsem po svareni po vycisteni nezvazil, takze to nemam ani s cim porovnat, i kdybych ho z auta demontoval.

E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Joshuax píše:Jo, vymontovat a nechat vycistit firmu suchou cestou horkym vzduchem... Pokud mas namysli takove ty vsemozne vodicky, ktere do toho nalejes a nechas 24 hodin odstat, tak v tom vidim akorat cestu, jak ten filtr znicit...
Myslel jsem prave nejakou tu vodicku....
Zajimal by me od nekoho z praxe co pouzil za vodicku, jak dobre to bylo vycisteno a jak dlouho to vydrzelo.....
Muze byt i postup jineho efektivniho cisteni ale takovy, co clovek neposila do nejake firny,ktera za to nauctuje 10 tycek.... Diky

lukas535d píše:Joshuax píše:Jo, vymontovat a nechat vycistit firmu suchou cestou horkym vzduchem... Pokud mas namysli takove ty vsemozne vodicky, ktere do toho nalejes a nechas 24 hodin odstat, tak v tom vidim akorat cestu, jak ten filtr znicit...
Myslel jsem prave nejakou tu vodicku....
Zajimal by me od nekoho z praxe co pouzil za vodicku, jak dobre to bylo vycisteno a jak dlouho to vydrzelo.....
Muze byt i postup jineho efektivniho cisteni ale takovy, co clovek neposila do nejake firny,ktera za to nauctuje 10 tycek.... Diky
Pokud si představím že DPF je vlastně velmi jemné sítko s dlouhými cestičkami

Takové pokusy bych rozhodně nedělal. Šel bych cestou přirozenou pro DPF, tedy vypálit. Kdyby to ale zvládl každej lojza, nebo já, tak jsou profi regenerace na každém rohu, ale ony nejsou. Nebylo by špatné zjistit zda se vyrábí regeneráty DPF tak že se vyčistí, nebo jdou na kompletní recyklaci, oddělit drahé kovy atd., znovu vyrobit celý DPF ? Neví někdo o tom něco?
Filozof píše:kdyby DPF filtry stáli 5 litrů asi by tato diskuze nebyla tak výživná. Prostě chtějí za něj ranec ...je to místo kde se vydělává na lidech a člověk přemýšlí zda si udělá generálku celého podvozku a ještě něco navrch nebo si koupí jednu mrchu dpf....
Jestli to ono taky nebude tímto:
Aktuální burzovní cena Kč/gram ze dne 12. 09. 2016:
Pt - platina 814,43 Kč
Pd - paladium 517,78 Kč
Rh - rhodium 580,81 Kč
Pokud by někdo výrobu těchto DPF dotoval, tak dojde zase ke zkurwení trhu v určité oblasti, jako to ráda dělá EU. Mimo to, pokud někdo zadotuje výrobu, ale kovy obsažené budou mí stále stejnou cenu, nebude výhodné kupovat no DPF a rovnou je prodávat do výkupu ? Tedy rovnou zakázat výkup a zpracování těchto drahých kovů. Dostaneme se do takového kolotoče ze kterého nás dostane snad jen ruka nějakého totalitního vůdce

Nejde kalkulovat cenu produktu jen podle obsažených prvků a jejich množství, musím v tom být veškeré náklady, lidské zdroje, energetické zdroje, daňová zátěž a vše další co tam obsažené je, ale neuvádím to

Dostaneme se jen k tomu, že DPF a nafta jako taková má být tam kde má být. A díky neustále se zvyšujícím emisním normám, neustále se "zlepšujícímu" spalování v benzínových motorech se dostaneme za pár let tam kde jsme dnes s DPF.
Abych si dovolil říct, že někdo na někom vydělává, měl bych mít možnost znát reálné výrobní náklady produktu a porovnat s prodejní cenou, abych vůbec mohl říct že na tom vydělávají. Logicky to nebudou prodávat pod cenou, ale že to byl kdovíjaký byznys pro výrobce aut ?
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
lukas535d: Prave ze nenajde... Nikdo ti nedokaze rict, jak to cisteni uvnitr toho filtru dopadlo. To by se muselo zjistit jedine nejakym hodne presnym rentgenem, aby dokazal odlisit vlastni telo filtru od zaneseni a to pred a po cisteni. Proto ti rikam, kup si co chces, protoze kdyz ti tu napisu prvni produkt, ktery na me googl vyplazi a reknu, ze s nim mam super zkusenosti, ze uz to 3 roky jezdi naprosto v pohode a filtr je jako novy, tak ty mi budto overis, protoze chces, nebo neuveris, protoze jsem to chvaleni moc prehnal... Ale jestli ti davam relevantni informace, to z toho doporuceni stejne nezjistis... Bude to max na urovni laickeho nazoru nekoho, komu bylo 10k za vycisteni DPF na dalsich 100 000km (10 haleru na kilometr) moc...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i