Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 325i e90: nepravidlný zátah po nastartovaní při rozjezdu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#21 Příspěvek od xyron »

Tak jsem měl pravdu.. 8)
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#22 Příspěvek od BudVlad »

Muj manuál doporučuje Super Plus OČ 98. „Čerpejte pouze tento benzin, abyste dosahli jmenovitých hodnot jízdních výkonů“ (strana 123).
Obrázek
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od xyron »

Jsem tě musel trochu popíchnout budvlade... :-) ... :D Neber to osobně... :wink:
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#24 Příspěvek od vita11 Moderátor »

xyron: a pod tím vším mám poznáku 335i minimálně N95 :D

budvlad: přesně to tam mám taky, jenom německy a místo OČ je ROZ (Research-Oktanzahl) :) a hned pod tím je "Můžete také tankovat: Superbenzin bezolovnatý 95 ROZ"
a "Minimální kvalita: Normalbenzin bezolovnatý 91 ROZ" "Netankovat benzin, pod uvedenou minimální kvalitu, jinak může vzniknout poškození motoru"
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#25 Příspěvek od BudVlad »

xyron píše:Jsem tě musel trochu popíchnout budvlade... :-) ... :D Neber to osobně... :wink:
Osobně to neberu, ale doufám že se mi vždy podaří sehnat lepší benzin než 95 o 91 ani nemluvě.
Obrázek
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#26 Příspěvek od xyron »

Ještě by jsi mohl dopadnout hůř a lejt do toho naftičku :lol:
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

#27 Příspěvek od vita11 Moderátor »

jako Rychlý Saze? :smich2:
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
BudVlad
Registrovaný
Příspěvky: 1206
Registrován: pon 22.10.2007 00:00
Bydliště: Budějce

#28 Příspěvek od BudVlad »

Nafta?

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#29 Příspěvek od pavproch »

tak originál BMW český návod k e91 N53 je velmi vágní, zakazuje pouze E85 a flexifuel....

Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#30 Příspěvek od pavproch »

BudVlad píše:Nafta?
u zadnice
taktak :wink:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#31 Příspěvek od pavproch »

PS: ale musel sem se pro ten návod vrátit do práce.... :oops: :twisted:

(kura, jaxa ta nemoc menuje, má to něco společnýho s porculánem nebo sklem či čím.... :lol: anebo věkem... :twisted: )
Mischel
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: sob 27.04.2013 00:00
Bydliště: u Brna

#32 Příspěvek od Mischel »

pavproch píše:PS: ale musel sem se pro ten návod vrátit do práce.... :oops: :twisted:

(kura, jaxa ta nemoc menuje, má to něco společnýho s porculánem nebo sklem či čím.... :lol: anebo věkem... :twisted: )
Věkem to určitě nebude, mam s tím taky problémy a to mě je 25 :roll: :D
zacjetoholoket
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: úte 04.01.2011 01:00

#33 Příspěvek od zacjetoholoket »

pavproch píše:nepravidlený zátah u neprohřátého motoru pozoruju taky (N53B30 200kW) - po nastartování studeného (nevytápěná garáž) ujedu cca 500m a najíždím na hlavní - jedna, dva tři, na půl plynu+ točím enem do 3000-3500 toček, bo studené a při tomto studeném rozjezdu cítím výrazné dvojité zhoupnutí (pokles) v tahu okolo 2300 a 2700 otáček.... jen ale při prvním rozjezdu, při druhém a dalších už je to OK
U N52B25 pozoruju stejný houpání po studeným startu, ale po pár set metrech je to ok. Dá se to nějak vyřešit (resp. má smysl to řešit)?

Jak poznám, že by se měla vyměnit DISA klapka? :)
Odpovědět