Sehnal jsem jeden kousek tady
http://www.autojedlicka.cz/ Oficiální dovozce ho nemá - ve flašce č. 3 je nějaká ropná příměs, takže si musejí vyřídit licenci importéra ropných produktů.
Možná u těch jedličků ještě budou mít, jinak je cena přátelská (mají za cca 1030 Kč, něco přihodili za poštu) - jinak na eBay to angláni dávají za 40 liber (nepošlou do ČR), Rakušáci za 80-90€ bez poštovného. Výhodou je, že se nemusí demontovat turbo, jen se člověk potřebuje dostat "dolů", takže odpojit ten kus, co vede k DPF. Pak už jen zaslepit tím kartonem, nastříkat, nechat hodinu - občas pohýbat ramínkem naklápění lopatek, vypláchnout, hotovo. Jo, taky nalít jednu flašku toho sajrajtu č. 3 do palivového filtru.Nejsem mechanik...ale kdoví, jestli není nakonec jednodušší to turbo celé vyndat, doma si ho v pohodě vyčistit a vrátit zpátky (samozřejmě před sundáním ramínka k actuatoru je třeba sakra dobře změřit, jak to bylo sešroubováno, pokud zrovna nemáte doma tohle
http://www.youtube.com/watch?v=YgQXyAvyvNQ).
EDIT:
Tak jsem absolvoval cestu 1500 km. Trochu jsem se bál, ale auto jelo naprosto v pohodě, tempomat 140 v Rakousku, 150 u nás. Celková průměrná spotřeba 5,3 k našim hranicím, 5,5 když jsem u nás pak zrychlil (pššššt). Výkon OK.
Takže ví bůh. Každopádně výplach a čistění tomu turbu rozhodně neublíží. Druhá věc je - actuator (regulátor) je spojen s turbem prostřednictvím pohyblivého dílu se 2 "klouby". Ty se můžou sekat, takže máte závadu "4CD - Regulátor plnícího tlaku" a žádnou jinou. Existuje na to opravárenská sada - 11 65 7 823 724 odpovídá motoru N47 2,0D 130 kW z výroby kolem 5/2008, stojí kolem 400 Kč. Vyčistíme turbo, nahodíme tenhle opravárenský bazmek a uvidíme
