Můžou zadní kotouče způsobit dost silné kopání do volantu při brdění v rychlostech kolem 100km/h? Přední se nezdají zkroucené a co jsem zažil zkroucené přední kotouče na jiném autě, bylo to myslím takové ostřejší a zřetelnější již od mírného přibrždování.
To jsou buď brzdy, ale to je jemné vibrování pokud to je zkroucené a nebo to jsou čepy...já jsem měl vymlácené čepy a při brzdění mi to opravdu cloumalo s volantem.....
Díky všem za reakci. S autem je to složitější v tom, že dva roky stálo bez STK. Předtím to prý nekopalo a ramena a čepy byly nové před 4 roky a nemají téměř nic najeto. Během zprovozňování se auto x-krát zvedalo, ale jediný zásah do brzd byla výměna obložení ruční brzdy. Jeden zadní kotouč byl přirezlý a musel jsem na něj párkrát přes dřevo bouchnout než odskočil, proto ten dotaz na zadní kotouče. Na kontrolu přední nápravy jsem se už objednal, protože sám jsem žádnou vůli nenašel a dneska se podívám ještě na zadní kotouče. Už mě to uvedení do provozu stálo víc než jsem čekal, tak bych nerad dal 4tis. za přední brzdy zbytečně.
Mě to kopalo u 7er, přední kotouče měli drážky a nevypadaly pěkně, dal jsem nové origo a skoro se to nezměnilo. Nakonec jsem vyměnil i zadní kotouče a je klid, takže podle mě to můžou způsobovat i zadní kotouče, také jsem si vždy myslel že to může dělat jen předek
Takže zadní kotouče vypadají taky ok. Podezřelý mi teď připadá pravý přední rameno, protože je cca o 5 až 10 milimetrů vzadějc než levé vzhledem k zadnímu kolu a objímce zadního silentbloku předního ramene. Uvidím, co mi řeknou v pátek v servisu.