Zdar, chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s chipem na 130kW, 66 000km. Něco jsem zde pročetl, ale diskuze se vždy zvrhne jinym směrem a nic moc užitečnýho jsem se nedozvěděl. Případně zkušenosti s danou firmou.
Doteď lituju, že jsem nevzal 330d . Jenže když už bych chtěl zvýšit výkon, tak opravdu tam, kde bych měl jistotu.
s mojema autama jsem byl v dieselpower a spokojenost ( e46 330d ) a dvakrát v brně v powerchip ( e91 330d + e61 530d ) + xx známích s 530d 330d vw a podobně a powerchip zatim OK
_milan_ píše:s mojema autama jsem byl v dieselpower a spokojenost ( e46 330d ) a dvakrát v brně v powerchip ( e91 330d + e61 530d ) + xx známích s 530d 330d vw a podobně a powerchip zatim OK
No pro mě by bylo nejlepší tak to Brno jsem od UH. Ta Praha je mě jedno jestli pojedu na Prahu 4 nebo 8, pokud má http://www.bmwchiptuning.cz/chiptuning-bmw-e46 nebo http://www.mereni-vykonu.cz/ na ně jsem četl dobré reference v e46 Camp perfomance sice ten narůst se mě zdá šílený 130kW 350Nm na 159kW a 420Nm idealní by bylo tech 145 + -
_milan_ píše:s mojema autama jsem byl v dieselpower a spokojenost ( e46 330d ) a dvakrát v brně v powerchip ( e91 330d + e61 530d ) + xx známích s 530d 330d vw a podobně a powerchip zatim OK
No pro mě by bylo nejlepší tak to Brno jsem od UH. Ta Praha je mě jedno jestli pojedu na Prahu 4 nebo 8, pokud má http://www.bmwchiptuning.cz/chiptuning-bmw-e46 nebo http://www.mereni-vykonu.cz/ na ně jsem četl dobré reference v e46 Camp perfomance sice ten narůst se mě zdá šílený 130kW 350Nm na 159kW a 420Nm idealní by bylo tech 145 + -
_milan_ píše:s mojema autama jsem byl v dieselpower a spokojenost ( e46 330d ) a dvakrát v brně v powerchip ( e91 330d + e61 530d ) + xx známích s 530d 330d vw a podobně a powerchip zatim OK
No pro mě by bylo nejlepší tak to Brno jsem od UH. Ta Praha je mě jedno jestli pojedu na Prahu 4 nebo 8, pokud má http://www.bmwchiptuning.cz/chiptuning-bmw-e46 nebo http://www.mereni-vykonu.cz/ na ně jsem četl dobré reference v e46 Camp perfomance sice ten narůst se mě zdá šílený 130kW 350Nm na 159kW a 420Nm idealní by bylo tech 145 + -
akorád by mě zajímaly ty tabulky s udávaným výkonem před a po... dva tejny motory nemusejí mít stejný výkon hned po výrobě , natož v ojetým bmw... takže spíš odbrzdit aby se vidělo v jaké je auto vůbec kondici... ty tabulky miluju
Marek-WAR píše:Cetl jsem na fóru ze právě Camp perfomance dela jen auto před úpravou brzda a pokud není v dobré kondici tak to neděla nebo až po souhlasu majitele.
jasně to je jedna věc , ale stejně ikdyž je v dobré formě , mužou ti změřit např to tvoje se 130kw ti změří třeba v origu 134kw nebo 120kw a stále muže byt v dobré formě.. potom mě zajímá jak docílí právě přesně těch tabulkových hodnot...
No já teď začal jezdit téměř denně do Mostu, cesta tam něco přes 40km, takže 80km celkově. Tipuju, že těch 20tkm za ten rok najezdim no. Slyšel jsem kladný recenze na Dieselpower, ale na stránkách jsem nenašel BMW, příjde mi, že se specializujou spíš na koncerny.
Zajímalo by mě, jestli jste někdo po chipu najel hodně km bez nějakých vážných závad.
Kevlar píše:No já teď začal jezdit téměř denně do Mostu, cesta tam něco přes 40km, takže 80km celkově. Tipuju, že těch 20tkm za ten rok najezdim no. Slyšel jsem kladný recenze na Dieselpower, ale na stránkách jsem nenašel BMW, příjde mi, že se specializujou spíš na koncerny.
Zajímalo by mě, jestli jste někdo po chipu najel hodně km bez nějakých vážných závad.
co jsem měl e91 330d s čipem jsem najezdil za ten rok 50000km a žádné závady které by byly zapříčiněny čipem se nekonaly... to samí před pár rokama e46 330d rok s čipem a kromě předních ramen nic
Nemyslím si že by ten čip měl autu nějak ubližovat
Do čipu bych se u tohohle motoru nepouštěl, hlavně pokud nemáš měněný rozvody. Už tak je riziko, že se to potká i při sériovém výkonu. Čipem to jen urychlíš.
Rades píše:Do čipu bych se u tohohle motoru nepouštěl, hlavně pokud nemáš měněný rozvody. Už tak je riziko, že se to potká i při sériovém výkonu. Čipem to jen urychlíš.