Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW E46 Compakt 1.6 nebo 1.8?nebo 320D?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
325ti je správná volba 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Aby BMW mělo správný zvuk a sametový běh, potřebuje 6 nebo více válců.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Je lepší než Octavia I TDI, ale s 325ti se to srovnávat nedá.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Je mnoho hledisek na auto - pohodlí, spolehlivost, výbava, jízdní výkony, náklady na palivo, pořizovací cena, servisní náklady, ...
Jiné auto je na nákup a do školky pro děti, jiné na každotýdenní výlety do Brém a zpět
Za mě hlasuju za 325ti + LPG, ale pokud je to plánováno na 2-3k km ročně, nebude to ekonomicky nejvýhodnější, i když spolehlivostí a provozními náklady to předčí i TDI.
Jiné auto je na nákup a do školky pro děti, jiné na každotýdenní výlety do Brém a zpět

Za mě hlasuju za 325ti + LPG, ale pokud je to plánováno na 2-3k km ročně, nebude to ekonomicky nejvýhodnější, i když spolehlivostí a provozními náklady to předčí i TDI.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Koupě BMW E46 Compakt 1.6 nebo 1.8?nebo 320D?
Dovolim si vytáhout jedno postarší téma.
Vypadá to, že si konečně zas pořídím nějakej povoz s vrtulí na kapotě a moje rozhodnutí inklinuje v podstatě pouze ke Compactu 325ti. Nechejme stranou vzhled, je kontroverzní, ale přišel jsem mu na chuť.
Může mi někdo přiblížit, po čem mám jít, když se pojedu na nějakej povoz podívat? Jde mi hlavně o typické bolesti, kde konkrétně bývají problémy s karoserií/korozí. Případně mechanická specifika, která je dobré si pohlídat. Mechaniku si opravim, ale do karosařiny se mi úplně nechce, byť jsem schopnej si jí nějak udělat taky.
Má to být auto na denní ježdění do práce, což u mě znamená nájezd max 15 000 km ročně a trasy vetšinou do 20 km.
Další varianta, která příchází do úvahy je E36 323ti, ale tam je potenciálních problémů s kastlí až moc na můj vkus ...
Díky.
P.S. hledal jsem kde různě po fóru, ale nic konkrétního jsem nenašel.
Vypadá to, že si konečně zas pořídím nějakej povoz s vrtulí na kapotě a moje rozhodnutí inklinuje v podstatě pouze ke Compactu 325ti. Nechejme stranou vzhled, je kontroverzní, ale přišel jsem mu na chuť.
Může mi někdo přiblížit, po čem mám jít, když se pojedu na nějakej povoz podívat? Jde mi hlavně o typické bolesti, kde konkrétně bývají problémy s karoserií/korozí. Případně mechanická specifika, která je dobré si pohlídat. Mechaniku si opravim, ale do karosařiny se mi úplně nechce, byť jsem schopnej si jí nějak udělat taky.
Má to být auto na denní ježdění do práce, což u mě znamená nájezd max 15 000 km ročně a trasy vetšinou do 20 km.
Další varianta, která příchází do úvahy je E36 323ti, ale tam je potenciálních problémů s kastlí až moc na můj vkus ...
Díky.
P.S. hledal jsem kde různě po fóru, ale nic konkrétního jsem nenašel.