Ahoj, díky špatnému termostatu se mi zaplnil DPF a bohužel i kvůli tomu mi hlásí v řj motoru chybu čidla tlaku .. Pro to aby regenerace mohla proběhnout tak je potřeba nemít žádnou chybu v řj motoru a teď se ptám co s tím ? Případně nějaký oblbovák toho čidla existuje ? Myslím si že už to určitě někdo řešil.. Díky moc
Kdysi jsem četl, že pokud se jednou filtr zanese, tak už tomu nepomůže ani vynucená regenerace (maximálně problém jen o kousek oddálí). Být tebou šel bych na ten filtr chemickou cestou. Jsou i firmy co to dělají, ale prostředky se dají sehnat a udělat se to dá i doma v garáži. Firmy garantují prostupnost až 98% nového filtru.
Ono odpověď je na to co se ptáš. Jen to nechceš slyšet. A tak vymýšlíš .....
Pokud jsi si jist, že je čidlo správné a filtr opravdu zacpaný ..... tak oblbovák čidla vyrob. Předpokládám, že je tam klasické čidlo, které funguje na principu změny odporu, to znamená, že potřebuješ připojit potenciomet správného rozsahu a ten pak vhodně naladit, aby dával hodnoty jako neucpané DPF. Přes on-line čtení hodnot v DIS nebo ISTA/D by to mělo jít nějak naladit. Pokud si dopředu zjistíš jaký odpor má správně čidlo mít, tak o to bude potom ladění potenciometru jednodužší. Nicméně pokud tam připojíš potenciometr špatného rozsahu a nebo nastavíš na velmi malou hodnotu, tak můžeš odpálit vstupy v ŘJ. Chce to dopředu vědět co tam má být a pak to tam připojit. Ale tím jenom oblbneš RJ, že tam nebude chyba na tomto čidle, to že ti to dovolí správně udělat regeneraci ti nezaručím (když si bude RJ myslet, že je filtr dostatečně průchozí, tak regeneraci nemusí povolit, nebo provede jen krátkou ..... ).
Nic nevymýšlím klidně filtr ven vyndám ale teď se raději ještě ptám
Opět se ptám jestli už někdo to čidlo dokázal oblbnout a né abych to já sám zkoušel a něco okolo mohl pokazit ... To čidlo tlaku je dle mého logické díky zanešení toho filtru .. A proto ho hlásí a já díky tomu nemůžu spustit regeneraci filtru, protože musí být řj motoru bez chyb
Regenerace se dá opakovat takže v tom také nevidím problém
IlikeU píše:vykuchat dpf, a v jednotce ho vypnout a je klid. Policení kontroli bych se opravdu nebál :DDD
Všeho dočasu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
IlikeU píše:sami máme DPFka venku a nikdy pri policejni kontrole nelezli pod auto, nesundali kryt pod motorem aby zjistili zda tam DPF je ci ne.
Ono se nic sundavat nemusí, stačí když uviděj očouzenou koncovku výfuku a pak tě můžou poslat na STK Myslím si že nebude trvat dlouho a takové věci začnou dost často kontrolovat....
Navíc kdybych ti na křižovatce náhodou nedal přednost a ty bys to do mě napálil tak by asi nebyl problém celou vinu hodit na tebe, neboť nemáš podle zákona auto způsobilé k provozu a tak na silnici nemáš co dělat....
A ted to řekl někdo uplne na plnou hubu. Je to proste risk hlavne v pripade nehody. Pojistovna totiž muze lehce odmitnout plnit i když je auto pojistene, protože je zásahem provozovatele nezpusobile k provozu. A ja jsem ti sice nedal prednost, ale to auto nemá na ceste co delat... Kazdeho volba.
zase bych to tak nezlehčoval...už dávno neplatí, že když jedu po hlavní jako prase a ty mi tam vjedeš z vedlejší, tak automaticky tvoje vina...už se to dělí - ok, měl jsem přednost, ale neměl jsem jet jako bezmozek...a počítám, že to bude stejný, asi to skončí u soudu, ale neřekl bych, že je to tak jednoznačné...pokud někoho autem trefím a mám v háji brzdy - jasan špatný technický stav auta, ale pokud někoho trefím a mám v háji dpf (nebo je pryč), tak to asi není to stejné...ale nechci jít na tenký led - všichni víme, že pojišťovny jsou schopny všeho, asi záleží, jak člověk bude kopat....
Ne čistili to v Německu www.advanpure.cz auto mám v Kosmonosích v IHR. Filtr poslali do D, mají na to nějakou spešl metodu. Dnes to testovali už v autě, regenerace probíhá normálně při teplotě kolem 600 stupňů. Ještě musíme vyměnit žhavící svíčku na 5 válci a chybu hlásí pomocné čerpadlo na dochlazení turba. Tak že prkotiny. Každé tři měsíce budeme motor diagnostikovat a kontrolovat funkci DPF. Auto má najeto 230 000km filtr byl hodně zaplněný a už v něm nebylo dost místa aby se spustila regenerace a došlo ke shoření sazí. Prostě v BMW výměna za 45 000,--Zdá se že vše funguje normálně jak má. Budu pravidelně informovat jak test probíhá. Více se dovíš na uvedených stránkách nebo přímo v IHR Technika.