Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
DPF
Kolik to stalo? jak dlouho to trvalo? Jo a jak se ti projevovali priznaky? mám 250t a přes diag. me ho borec měril a rikal ze ho mám v dobrem stavu. Můžeš klidně i do sz psatFJR píše:Výměna filtru v BMW by stála s prací 45000,--. Ale proč ho měnit nebo odstranit když je jen plný popela a není děravý. Proto jsem ho nechal vyčistit v IHR.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 361
- Registrován: pon 21.07.2003 00:00
- Bydliště: BMW diagnostika Pardubice, modely E a F od 1988-2015 výpis chyb,živá data,kódování atd. tel722923332
Tady máš na N47 http://bmautodily.eshop-zdarma.cz/index ... ct&id=2644mawis píše:A máš nějakej odkaz, kontakt nebo tak něco na ten filtr za tyto ceny? Našel jsem jen na motor M47, ale na můj N47 asi ještě druhovýroba není.
FJR: Na 530xd jsme nechali odstranit filtr a taky je to pohoda. Za 3tis před 3mi lety auto jezdí potom o litr usporněji.
530xda touring jezdí po praze kolem 9,5litru /100km předtím to bylo skoro 11l. Je možné že to bylo už hodně zaneseným filtrem ale koukám hodně lidí jezdí po praze s 3litrem kolem 10litru nafty.
Jinak to vyčištění je defakto na dalších 200tis km počítám. To je nastavenej interval kdy se má filtr měnit za nový.
Předpokládám že ten kdo jezdí krátké trasy má filtr hned špinavej a častěji se spouští regenerace a zase naopak kdo jezdí více dálky vydrží mu déle ...
Stejně nechápu logiku fitr se zanese a regenerace se spustí a do ovzduší vypustí nehoráznej bordel ....takže to je vlastně k ničemu
Ideální by bylo se naučit fitr čistit sám důkladně nebo kdyby to stálo 1,5-2tis bylo by to adekvátní....hledat konkurenci zda se tím někdo nezabývá třeba v polsku je možné všechno ...
530xda touring jezdí po praze kolem 9,5litru /100km předtím to bylo skoro 11l. Je možné že to bylo už hodně zaneseným filtrem ale koukám hodně lidí jezdí po praze s 3litrem kolem 10litru nafty.
Jinak to vyčištění je defakto na dalších 200tis km počítám. To je nastavenej interval kdy se má filtr měnit za nový.
Předpokládám že ten kdo jezdí krátké trasy má filtr hned špinavej a častěji se spouští regenerace a zase naopak kdo jezdí více dálky vydrží mu déle ...
Stejně nechápu logiku fitr se zanese a regenerace se spustí a do ovzduší vypustí nehoráznej bordel ....takže to je vlastně k ničemu

Ideální by bylo se naučit fitr čistit sám důkladně nebo kdyby to stálo 1,5-2tis bylo by to adekvátní....hledat konkurenci zda se tím někdo nezabývá třeba v polsku je možné všechno ...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 149
- Registrován: pon 29.11.2010 01:00
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
no a klasicky, na E83 tam je proste pustoSTYDLY píše:Tady máš na N47 http://bmautodily.eshop-zdarma.cz/index ... ct&id=2644mawis píše:A máš nějakej odkaz, kontakt nebo tak něco na ten filtr za tyto ceny? Našel jsem jen na motor M47, ale na můj N47 asi ještě druhovýroba není.
