Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě BMW e92 rady
To auto se mě líbí, komplet M paket, slušný disky, ze zadu vzhled "M3"cLix píše:A co toto ? http://www.davoplus.cz/autobazar/bmw-rada-3-510.html
Dneska jsem na něj koukal, vypadá pěkně

Je asi pravda, že coupe by mělo smrdět po benzínu, ale mě by v naftě nevadilo. 330i a 335i asi vynechám jak z důvodu nevyužití, tak i nákladů. Ideál by byl 325i nebo 325d/330d.
pokud to má bejt kupéčko tak jedině benzín. Prostě kupéčko a benzín k sobě neodmyslitelně patří.
V kombíku zase klidně naftu.
325i jede dobře a nestojí takovej ranec jako 330i a 335i ikdyž ty jsou zase o kus dál ve výkonu.
S tou přestavbou osobně nemám zkušenosti ale zeptej se jeden kluk/chlap to tady předělával na ještě lepší a výkonější variantu než je 330i asi tak.
I obyč 325i udělá radost a nemusíš nic přestavovat. Prostě kupéčko s naftou je fakt omyl a taky se to blbě prodává ...viz nejedna 330Cd co nešla prodat ani za boha....ale to je takovej další bod proč chtít benzín.
Už jsem ho našel jmenuje se BudVlad
tady má přestavěnou káru
http://www.e90post.com/forums/bpgarage. ... ew&id=7588
a někde byl i post tady na BMWKLUBU, zkus si to dohledat pokud tě ta přestavba zajímá atd...
V kombíku zase klidně naftu.
325i jede dobře a nestojí takovej ranec jako 330i a 335i ikdyž ty jsou zase o kus dál ve výkonu.
S tou přestavbou osobně nemám zkušenosti ale zeptej se jeden kluk/chlap to tady předělával na ještě lepší a výkonější variantu než je 330i asi tak.
I obyč 325i udělá radost a nemusíš nic přestavovat. Prostě kupéčko s naftou je fakt omyl a taky se to blbě prodává ...viz nejedna 330Cd co nešla prodat ani za boha....ale to je takovej další bod proč chtít benzín.
Už jsem ho našel jmenuje se BudVlad
tady má přestavěnou káru

http://www.e90post.com/forums/bpgarage. ... ew&id=7588
a někde byl i post tady na BMWKLUBU, zkus si to dohledat pokud tě ta přestavba zajímá atd...
Ale proti naftě taky nejsi, jak si psal...s 330d mám taky zkušenosti a je to výbornej motor.Filozof píše:když už naftu tak jedině 330d. Jede to krásně a spotřeba je taky pěkná.
Jde krásně za plynem a ten výkon poskytuje i to že není třeba šlapat a dálky se dají v pohodě za moc pěknou spotřebu....jako má koncern.
Zajímá mě jestli někdo máte dlouhodobější zkušenosti s motory 320i 325i 325d a 330d co se týče servisu a spolehlivosti.
Tak na auto jsem se informoval, je po celolaku, bez servisky a má nějaký problémy se startováním, takže 130Tkm to možná mělo tak před 3 rokycLix píše:A co toto ? http://www.davoplus.cz/autobazar/bmw-rada-3-510.html
Dneska jsem na něj koukal, vypadá pěkně

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Vis ty proc, protoze mne vytaceji ty " moudra " konkretne tady - Ještě levnější volba je 325i pár upravama se dostaneš na výkon 330i je tam továrně jen pár uprav.
325i jede dobře a nestojí takovej ranec jako 330i a 335i ikdyž ty jsou zase o kus dál ve výkonu. Bohuzel ani toto nesdilim. Je to 160kW, 190kW a 225kW vyjadreno zrychlenim 0-100 je to 7s, 6,3s a 5s. Neni to kus, je to spis kousek. Vzhledem k vaze auta.
Dal uz jsem to smazal, protoze by to nikam nevedlo. BudVladovy investice do uprav budou na podobne vysi za jakou chce tady pan cele auto...
EDIT: Nejvetsi rozdil benzinaku oproti nafte vidim v tom, ze nafta ma svuj strop pres ktery uz nijak zavratne neleze, kdezto benzin je nenazrany porad. Primy vstrik je na tom zase o neco lepe se spotrebou a o dost hure v servisnich nakladech. Realny rozdil mezi naftou a benzinem je zhruba 1,5l paliva pri normalni jizde. Pokud jsem to dobre spocital pri 20k km za rok je to asi o 10 000Kč vic za palivo. S tim ze te nikdy nepotka turbo, nikdy nebudes resit dpf, jeho cisteni, kuchani a dalsi zverstva, auto bude velmi tiche s peknym zvukem benzinu, nikdy te nejspis nepotkaji trhle rozvody nebo praskly blok, zhaveni, vysokotlake cerpadlo, vstriky cerpadlo a vstriky neplati jaksi u primeho vstriku. Je to kazdeho volba a boj. Bohuzel ale i ty benziny maji obcas problem, takze je to tezka volba. Muj nazor - benzin. Ale to je muj nazor ktery uprednostnuje moje potreby. Nafta bude mit kroutak, turbo pomuze, neni to taky spatne. Ale do kupe pri tom najezdu spis ne. Pokud by jsi jezdil 40k a vic za rok, tam by uz vyhody nafty asi prevladly.
325i jede dobře a nestojí takovej ranec jako 330i a 335i ikdyž ty jsou zase o kus dál ve výkonu. Bohuzel ani toto nesdilim. Je to 160kW, 190kW a 225kW vyjadreno zrychlenim 0-100 je to 7s, 6,3s a 5s. Neni to kus, je to spis kousek. Vzhledem k vaze auta.
Dal uz jsem to smazal, protoze by to nikam nevedlo. BudVladovy investice do uprav budou na podobne vysi za jakou chce tady pan cele auto...
EDIT: Nejvetsi rozdil benzinaku oproti nafte vidim v tom, ze nafta ma svuj strop pres ktery uz nijak zavratne neleze, kdezto benzin je nenazrany porad. Primy vstrik je na tom zase o neco lepe se spotrebou a o dost hure v servisnich nakladech. Realny rozdil mezi naftou a benzinem je zhruba 1,5l paliva pri normalni jizde. Pokud jsem to dobre spocital pri 20k km za rok je to asi o 10 000Kč vic za palivo. S tim ze te nikdy nepotka turbo, nikdy nebudes resit dpf, jeho cisteni, kuchani a dalsi zverstva, auto bude velmi tiche s peknym zvukem benzinu, nikdy te nejspis nepotkaji trhle rozvody nebo praskly blok, zhaveni, vysokotlake cerpadlo, vstriky cerpadlo a vstriky neplati jaksi u primeho vstriku. Je to kazdeho volba a boj. Bohuzel ale i ty benziny maji obcas problem, takze je to tezka volba. Muj nazor - benzin. Ale to je muj nazor ktery uprednostnuje moje potreby. Nafta bude mit kroutak, turbo pomuze, neni to taky spatne. Ale do kupe pri tom najezdu spis ne. Pokud by jsi jezdil 40k a vic za rok, tam by uz vyhody nafty asi prevladly.
Aha tak to je škodaBravo píše:Tak na auto jsem se informoval, je po celolaku, bez servisky a má nějaký problémy se startováním, takže 130Tkm to možná mělo tak před 3 rokycLix píše:A co toto ? http://www.davoplus.cz/autobazar/bmw-rada-3-510.html
Dneska jsem na něj koukal, vypadá pěkně

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=372973matiz píše:Vis ty proc, protoze mne vytaceji ty " moudra " konkretne tady - Ještě levnější volba je 325i pár upravama se dostaneš na výkon 330i je tam továrně jen pár uprav.
..tu pan tvrdi ze ho to vyslo +-900$, 2.5h prace.
tady se rozpoutala válka 
K úpravě 325i na 330i (Opakuju, že se to týká pouze verze N53. U N52 nic takového není ani možné) - když jsem to moje koupil, tak jsem si něco zjišťoval, protože mě nahlodal kolega ... že to musí být jednoduché, když je to jenom softwarově ... výkonu přece není nikdy dost
Teoreticky je to jednoduché - jiné sání (325 má obyčejné, 330 má s proměnnou délkou) a jiný soft v ECU (omezená dávka paliva). Pak ještě pár drobností nesouvisejících s motore.
Praxe je trochu jiná - u nás jsem našel jednu firmu co to nabízí za cca 45tis (reference jsem nenašel). V Německu je pár firem co to dělá, cenově je to od 2tis € nahoru a zdaleka né vždy se jim to podaří. Někomu to přidalo 10 koní, někomu 30, ale nenašel jsem nikoho, komu by to dalo plný deklarovyný výkon. Ani BudVlad to neměl napoprvé, až u druhé firmy se to podařilo (oboje v DE). Tak jsem se na to vykašlal a nechám to tak (ani jsem s žádnou úpravou při nákupu nepočítal). Výkon mě stačí, většinou jezdím sám, takže s prázdným autem a tahá to moc pěkně. Je jediná situace, kdy mě chybí výkon a to, když mě někdo na dálnici v kopci pustí a já chci rychle zmizet. Ale to je spíš o tom, že jsem podcenil situaci a mám tam špatný kvalt.
BudVlad není uplně správný příklad, protože tam má hromadu úprav a to nejen na motoru a celkově to auto s tím co sjelo z linky nemá moc společného.
Matiz: ta narážka s 8L byla na mě? Když to řeknu blbě: já za to nemůžu, že to tak málo žere. Jezdím tak jak mě to vyhovuje a tak aby mě zrovna nezastřelili, když mě změří, ale aby střelili aspoň jednou do vzduchu... Kdybych to měl jenom na zábavu, tak tam mám taky uplně jiné číslo, ale mám to jako univerzál - na denní ježdění a na občasnou zábavu.
Btw. nepsal si tady nedávno náhodou, že jezdíš na spotřebu?
Jinak nafta do kupátka je podle mě zvěrstvo a do kabria uplná prásárna (i to se poslední dobou rozmáhá)

K úpravě 325i na 330i (Opakuju, že se to týká pouze verze N53. U N52 nic takového není ani možné) - když jsem to moje koupil, tak jsem si něco zjišťoval, protože mě nahlodal kolega ... že to musí být jednoduché, když je to jenom softwarově ... výkonu přece není nikdy dost

Teoreticky je to jednoduché - jiné sání (325 má obyčejné, 330 má s proměnnou délkou) a jiný soft v ECU (omezená dávka paliva). Pak ještě pár drobností nesouvisejících s motore.
Praxe je trochu jiná - u nás jsem našel jednu firmu co to nabízí za cca 45tis (reference jsem nenašel). V Německu je pár firem co to dělá, cenově je to od 2tis € nahoru a zdaleka né vždy se jim to podaří. Někomu to přidalo 10 koní, někomu 30, ale nenašel jsem nikoho, komu by to dalo plný deklarovyný výkon. Ani BudVlad to neměl napoprvé, až u druhé firmy se to podařilo (oboje v DE). Tak jsem se na to vykašlal a nechám to tak (ani jsem s žádnou úpravou při nákupu nepočítal). Výkon mě stačí, většinou jezdím sám, takže s prázdným autem a tahá to moc pěkně. Je jediná situace, kdy mě chybí výkon a to, když mě někdo na dálnici v kopci pustí a já chci rychle zmizet. Ale to je spíš o tom, že jsem podcenil situaci a mám tam špatný kvalt.
BudVlad není uplně správný příklad, protože tam má hromadu úprav a to nejen na motoru a celkově to auto s tím co sjelo z linky nemá moc společného.
Matiz: ta narážka s 8L byla na mě? Když to řeknu blbě: já za to nemůžu, že to tak málo žere. Jezdím tak jak mě to vyhovuje a tak aby mě zrovna nezastřelili, když mě změří, ale aby střelili aspoň jednou do vzduchu... Kdybych to měl jenom na zábavu, tak tam mám taky uplně jiné číslo, ale mám to jako univerzál - na denní ježdění a na občasnou zábavu.
Btw. nepsal si tady nedávno náhodou, že jezdíš na spotřebu?
Jinak nafta do kupátka je podle mě zvěrstvo a do kabria uplná prásárna (i to se poslední dobou rozmáhá)
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


325i (ať už předface 2,5 nebo poface 3,0 oboje 160kw) nic nezkazíš..
330d asi taky ne, i když ten zvuk je prostě nedůstojnej... najet do 15-20 tisíc ročně beru benzín, najet víc jak 30 ročně beru naftu asi (nejsem o tom uplně přesvědčen) ..
hlavně nekupuj žádný tragedie dieslový kupé s rádoby předelanou prdelí na M3 a půlmetrový roury .. a pak tě na dálnici zpráská každá druhá oktávka... totální bullshit ..
330d asi taky ne, i když ten zvuk je prostě nedůstojnej... najet do 15-20 tisíc ročně beru benzín, najet víc jak 30 ročně beru naftu asi (nejsem o tom uplně přesvědčen) ..
hlavně nekupuj žádný tragedie dieslový kupé s rádoby předelanou prdelí na M3 a půlmetrový roury .. a pak tě na dálnici zpráská každá druhá oktávka... totální bullshit ..

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
k těm jízdním výkonům (mám 3er e91 330i N53 200kW) - tohle sem před chvílí napsal na AF:
ale stejně bych nikdy mnichovskou atmo R6 nevyměnil za foukanou R4 (a je jedno, esli ze štutgartu nebo wlkohradu)... jo, ale foukaná R6 S55 z mnichova, to by asi šlo...
tožtak nějak, no....pavproch píše:tak mám neska další zážitky z cest po Frankreichu a Reichu (od úterka do fčíl 4000km, z teho neska 1300, právě sem zapad do svýho oblíbenýho ubytka v Pilzni, dám jedno nefiltrované a du spať): dostal sem neskutečný kouř od CLA 45AMG.... :p dynamické zrychlení 8= až 200 - ujel mi o parník, co parník, tanker, možná i dva...opakovaně.... nojono, dvoulitrový větrníky mají neska sílu jaxfiňa ~x(
ale stejně bych nikdy mnichovskou atmo R6 nevyměnil za foukanou R4 (a je jedno, esli ze štutgartu nebo wlkohradu)... jo, ale foukaná R6 S55 z mnichova, to by asi šlo...

jinak tady je dobrej pokec o té upravě a pokud by šlo jen o soft a sání tak se myslím dostane na rozumnou částku. Rozdíl mezi 330i vs 325i je docela velký co jsem koukal.
Třeba bude vědět BudVlad co by stála jen ta uprava výkonu ECU a sání. Stačí se ho jen zeptat. Nemusí upravovat celé auto.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=85636
koupí jen 325i v coupe a pokud časem bude chtít výkon doplatí nějaké prachy a má tam celkem levně výkon když ty motory jsou stejné.
Třeba bude vědět BudVlad co by stála jen ta uprava výkonu ECU a sání. Stačí se ho jen zeptat. Nemusí upravovat celé auto.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=85636
koupí jen 325i v coupe a pokud časem bude chtít výkon doplatí nějaké prachy a má tam celkem levně výkon když ty motory jsou stejné.
ja sa s tou myslienkou pohravam uz rok a pol od kupi mojej 325ky, dokonca som si pisal par mailov aj s p. Mosselmanovou z http://mosselmanturbo.com/remapping-car ... e90-218hp/
dokazu ti vsetko poslat
a spravis si to aj sam
podla nich, ceny:
- performance package N53 stage 2.1 (hardware + software) 1579,-Euro incl. 21%taxes
- iMoss 192,-Euro incl. 21%taxes
- shipping to Bratislava with TNT 45,00 Euro incl. 21%taxes
na facebook fanpage maju vela ohlasov a tuto upravu robia bezne https://www.facebook.com/MosselmanTurboSystems .. treba si to tam prejst skoda ze su hodne daleko. Viac by som vsak veril uprave priamo na dany motor.. tak ako to mal budvlad od ds motorsport.. nie takemuto vsesoftveru na kazdu 325ku
ja som menil vsetky vstrekovace, sviecky, cievky, a aj HPFP cerpadlo
takze keby bolo auto v poriadku uz som mohol mat za tie prachy upravu.. a aj tak mam stale nie perfektny volnobeh (chcelo by to vycistit zanesene sanie) a momentalne mam aj take jemne trhanie (respektive jemne vynechavanie) pri udrziavani konstantnej rychlosti okolo 1500-2000 otacok na lubobolny prevodovy stupen.
PS k tej spotrebe len tolko http://imgupload.sk/viewer.php?file=w95 ... r3ceh6.jpg ked sa chce da sa na 3l benzine s klasickym automatom a xdrive jazdit za 6l
dokazu ti vsetko poslat


- performance package N53 stage 2.1 (hardware + software) 1579,-Euro incl. 21%taxes
- iMoss 192,-Euro incl. 21%taxes
- shipping to Bratislava with TNT 45,00 Euro incl. 21%taxes
na facebook fanpage maju vela ohlasov a tuto upravu robia bezne https://www.facebook.com/MosselmanTurboSystems .. treba si to tam prejst skoda ze su hodne daleko. Viac by som vsak veril uprave priamo na dany motor.. tak ako to mal budvlad od ds motorsport.. nie takemuto vsesoftveru na kazdu 325ku
ja som menil vsetky vstrekovace, sviecky, cievky, a aj HPFP cerpadlo

PS k tej spotrebe len tolko http://imgupload.sk/viewer.php?file=w95 ... r3ceh6.jpg ked sa chce da sa na 3l benzine s klasickym automatom a xdrive jazdit za 6l

Já jsem se rozhodl pro 325i protože jsem si spočítal, že většinu věcí za ktere se platí navíc u 330i budu měnit (výfuk, brzdy, diferenciál). Dnes bych to asi nedělal. I ta přestavba je dost drahá a je otázka jestli se to vyplatí. Záleží na tom co kdo od auta očekává. Výkon není všechno. Jízdní vlastnosti pro mě znamenají víc a proto bych nikdy nechtěl turbo.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
lack nebo lag?BudVlad píše:To zásadně má. Turbo lack a turbo pull. Kromě toho větší váha na přední nápravě.xyron píše:Absence nebo přítomnost turba nemá s jízdníma vlastnostma nic společného...

)jasan, rozumíme si...

v tuto chvíli píšu +1 z celého srce.... je ale možné, že příští služebák už bude větrník mít (bo bez něj to už nebude možné)... zdůrazňuju to slovo služebák!BudVlad píše:Jízdní vlastnosti pro mě znamenají víc a proto bych nikdy nechtěl turbo.
zapoměls na AT....vita11 píše: Jinak nafta do kupátka je podle mě zvěrstvo a do kabria uplná prásárna (i to se poslední dobou rozmáhá)
