Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E46 320i vs 330i rozdĂ­l

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Rony
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 14.05.2014 00:00

#1 Příspěvek od Rony »

Zdravím, kámoš si koupil E46 330i a svezl mě, mám E46 320i 110kw a pocit, který mi ta jízda dala nebyl až tak velký. Prostě v tom není až takový rozdíl v tom výkonu. Je to možné? Sice mám na své E46 sportovní filtr a Eisenmann výfuk (závodní), ale to moc na výkonu nepřidává.
Macek_One
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: pát 08.07.2011 00:00

#2 Příspěvek od Macek_One »

Zdravím kamarád si koupil E46 330i a svezl mě, ja mam E46 320i 110KW a pocitově mezi auty nebil velký rozdíl, prostě výkonový rozdíl, jak je to možné sice mam na své sportovní filtr a eisenmann výfuk ale to moc výkonu nepřidává nebo?

Neměl jsem co dělat :lol:
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4007
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#3 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

:D:D

Jinak k tématu - mezi nimi je velký výkonový rozdíl, zřejmě nebude na straně 330i něco v pořádku.
Rony
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 14.05.2014 00:00

#4 Příspěvek od Rony »

:D :D Ježiš co to :D No jak říkám, koupil E46 ve velmi dobrým stavu s naj. 180000 km, doloženými ser. knížkou, dovoz z Německa. Vážně tam není takový rozdíl. Nechápal jsem.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#5 Příspěvek od Tompo »

Pokud ty km cca sedí tak motor volá po přetěsnění Vanosu... To znát je!!!
Rony
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 14.05.2014 00:00

#6 Příspěvek od Rony »

Tompo píše:Pokud ty km cca sedí tak motor volá po přetěsnění Vanosu... To znát je!!!
Hned po koupi byl na diagnostice a dělal se test vanosu, to znamená časování a těsnost, vše bylo v pořádku.
Flashback
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: stř 16.10.2013 00:00

#7 Příspěvek od Flashback »

Ta 330i musela bejt v prdeli (svíčky, filtr, DISA ventil, komprese,...) nebo tě majitel svezl špatně, možná s cihlou pod pedálem, a nebo kecáš :D

Zvlášť když máš ještě tu starší/slabou 320i s motorem M52, tak rozdíl mezi 110kW a 170kW je naprosto zásadní.
Rony
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 14.05.2014 00:00

#8 Příspěvek od Rony »

Tvl já nwm, to auto má v naprostým pořádku, prostě jsem se z tý jízdy vůbec nějak neposral no :D. Sice je to 60kw, ale taky je to o 200kg těžší, to je ale jedno. Jinak diagnostika mu chyby nenašla, takže svíčky, cívky, disa je taky ok. Jinak nevím, proč bych si měl vymýšlet, jen to tak trochu tahá jak nafta, ale jinak nic převratnýho. Nechal mě v tom projet, takže jsem řídil a šlapal mu na krk.
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#9 Příspěvek od fizzer »

3,45 vs 2,93 bude myslím ta odpověď...

A jinak jo, 330i je ludra líná, pocitově dvojnásob.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#10 Příspěvek od Tompo »

Jako sorry, ale napsat, že svíčky jsou OK, když diag nic nepíše... Takový věci automaticky měnit když koupíš takový auto... Chvíli po sobě jsem jel v 320Ci 110kW s udělaným Vanosem a následně 330i po kompletním ponákupním servise (svíce, filtry, řemeny, kladky, Vanos). Ten rozdíl je prostě zásadní!!!
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#11 Příspěvek od paca »

taky bych z 330i nedělal nějakou "modlu" :wink: bohužel m54 zabíjí el. plyn, který dělá auto vcelku "tupé" na odezvu plynu :wink:

tady je nějaký sprint e36 320i vs e90 330i
http://www.youtube.com/watch?v=xA6MAmL6ECk
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#12 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Co mě povozili v E46 330ci tak mě připadlo, že co E36 323i akceleruje na 2ku tady to dovede tlačit 3kou. :) Nevím teď kterej model má být těžší o 200kg (?). Jinak je fakt, že třeba zkušenost v E60 je ten M54B30 laděnej asi do komfortu a nějaký extra tah mi s tou lodí zas nepřipadá no.. Ale zajímavý, že předjede skoro každýho na koho si ukážete :twisted:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#13 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

hodne dela KO DISA ventil, nez jsem ho opravil, prislo mi to mdly, po oprave ti 4 ukrajinci vystoupili :lol:
“Ability is what you're capable of doing.”
Rony
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 14.05.2014 00:00

#14 Příspěvek od Rony »

Totic píše:Co mě povozili v E46 330ci tak mě připadlo, že co E36 323i akceleruje na 2ku tady to dovede tlačit 3kou. :) Nevím teď kterej model má být těžší o 200kg (?). Jinak je fakt, že třeba zkušenost v E60 je ten M54B30 laděnej asi do komfortu a nějaký extra tah mi s tou lodí zas nepřipadá no.. Ale zajímavý, že předjede skoro každýho na koho si ukážete :twisted:
No tak zase, mě to tak nepřipadalo, že by to nějak hrozně tlačilo, samo o sobě to sílu má, ale je to strašně tupý. Taky předjedu každýho na koho si ukážu, protože lidi všude jezdí 50 a takoví lidi předjedeš čímkoli.
Thomeeno23
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: stř 13.05.2009 00:00
Bydliště: JC
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Thomeeno23 »

co jsem se povozil v 330ci s diferakem z automatu (tuším 3,45) tak mne to docela zklamalo. projev auta velice blízko naftě.. Jo, rve to do sedadel jako kráva ale během chvilky je to na maximálce a musí se zas řadit... Pro mne nic moc. Neužiju si ten průběh krouťáku a síly 6válu a to nemluvě o dávkování plynu. Jinak videjko celkem zvláštní nepřijde mi že by dvoulitr měl dát tak zabrat 330i... Je taky možný že ta 320 byla top a 330 bůhvíjak
Uživatelský avatar
rejdy
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: sob 05.05.2012 00:00

#16 Příspěvek od rejdy »

sice časy E36 320i, ale předpokládám,že mezi 36 a 46 u 110kw verze nějak zásadní rozdíly nebudou...

http://www.zeperfs.com/duel568-93.htm

pokud je 330i zdravá, musí to bejt rozdíl jako blázen...
WITT
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: stř 09.05.2007 00:00
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od WITT »

Když jsem to četl poprvé, tak jsem se smál, když podruhé, tak jsem usoudil, že to snad nemyslí vážně...

Jel jsem v 320i 110 KW, 330i, 520i a i 530i a nedá se to vůbec srovnat.

ten 2.0i 110kw je prostě totálně línej, jede trošku slušně až ta M54.

Nechápu jak můžeš napsat, že to není zas až takovej rozdíl.

Na sprintu by jsi zůstal s tou 110kw o 50 metrů vzadu.. ta 3.0i se kterou jsi jel byla asi úplně v háji, neznamená to, že když ti diagnostika nic nehlásí, tak že tomu nic neni ..
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od xyron »

Jak rika Witt.... taky mi pripada ze jste tu spadli z visne... nakonec z toho vyjde ze jak ta 320i jede stejne i 316i a BMW muze zrusit zbytecny motorovy rady.... :lol: :lol: :roll:
Uživatelský avatar
paca
Registrovaný
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#19 Příspěvek od paca »

tak u m54 je nešťastné že se jim "kroutí" blok motoru (odtud pramení i to "žraní" oleje) , který není ocelový jak u m52, proto najít 330i která bude dosahovat zrychlení z 0-100km/h jak když vyjela z linky bude dost obtížné :wink: co jsem viděl tak většina ojetých 330i se nedostane pod sedm sekund a proto je i většinou na sprintu předjede e36 328i :wink:
fizzer
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: matka měst

#20 Příspěvek od fizzer »

Hanz píše:hodne dela KO DISA ventil, nez jsem ho opravil, prislo mi to mdly, po oprave ti 4 ukrajinci vystoupili :lol:
Já vyměnil KO DISU a nezměnilo se vůbec nic. Totéž repas vanosu, žádný zázraky se nekonaly...
Odpovědět