Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e36 m52b20 cukání a chcípání

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
matheasek
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: sob 25.01.2014 01:00

#1 Příspěvek od matheasek »

Zdravim chlapy, zase řeším problém. Za studena šlape motor jak hodinky, ohřeje se, motor cukne ( teda spíš kopne ) ale jedeme dál ( nicméně od spodu do cca 2000 ot se jakoby motor dusí. Dále přjedu k semaforu, vyřadim a chcípnu, zase nastartuju a jedu dál :-(

To samé jsem řešil u e39 523i, udělal jsem svíčky, čidlo na vačku a vše přestalo.

Otázka zní, zda Vás napadají ještě jiné možnosti, čidlo jsem sehnal za litr ale dál to může bejt váha vzduchu, volnoběžný ventil ( ale to by nedělalo i za jízdy ten cukanec ne? ) a tak dále, a než to kupovat všechno tak si radši vyslechnu ještě nějaké rady, připraveny jsou svíce a čekám na čidlo vačky :-) vyměním, vyčistím volnoběžný ventil a klapku a dám info, jelikož pokud to nepomůže, tak je to na Vás pánové mi poradit :-/ díky
SvitaE36
Registrovaný
Příspěvky: 158
Registrován: sob 29.12.2012 01:00
Bydliště: Pelhřimov

#2 Příspěvek od SvitaE36 »

Zajel bych s tím na diagnostiku.

Mě něco podobného na m50b25 dělalo čidlo ot.klikove hřídele.

Začalo to skubat,nechtělo to do otáček..chcípnul jsem to,znovu nastartoval a zase to pár km jelo normálně.Za studena to neudělalo nikdy,pouze až když se motor ohřál :)
matheasek
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: sob 25.01.2014 01:00

#3 Příspěvek od matheasek »

to je přesně ono šéfe :-) přesný popis v jedné větě :-)
matheasek
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: sob 25.01.2014 01:00

#4 Příspěvek od matheasek »

vyměním čidlo a když to nepřestane, jedeme na diagnostiku :-)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#5 Příspěvek od Foldas »

bude to jedno z čidel buď klika nebo váčka
Odpovědět