Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E46 320i vs 330i rozdĂl
Já prostě nevím, jestli jsi v tom třílitru seděl, říkám, že to tahá, ale že bych se z toho posral oproti mýmu, tak to ne. Jak už je tady psáno, hliníkový bloky trpí, takže neexistuje třílitr, který dá papírově 6,5s na 100km/h. Ten třílitr v háji nebyl, je po prvním majiteli z Německa, měl ho starší dědek, kterej asi jezdil do Kauflandu a zpátky domů. Motor běží jako hodiny, mám E46 2 roky a něco o ní trochu vím. Nevím, jakej obsah máš ty, ale nevidim v tom nějakej zásadní rozdíl.WITT píše:Když jsem to četl poprvé, tak jsem se smál, když podruhé, tak jsem usoudil, že to snad nemyslí vážně...
Jel jsem v 320i 110 KW, 330i, 520i a i 530i a nedá se to vůbec srovnat.
ten 2.0i 110kw je prostě totálně línej, jede trošku slušně až ta M54.
Nechápu jak můžeš napsat, že to není zas až takovej rozdíl.
Na sprintu by jsi zůstal s tou 110kw o 50 metrů vzadu.. ta 3.0i se kterou jsi jel byla asi úplně v háji, neznamená to, že když ti diagnostika nic nehlásí, tak že tomu nic neni ..
Ještě když jsem byl majitelem E46 320i,rok a půl zpět-devětosma rok, bez klimy ale v bezva stavu, najeto 98 tis,pokukoval jsem po 330i a jednu jsem na inzerát s trojnásobkem km oproti mojí, projížděl a byl jsem ,,docela zklamanej,,a nejenom že to byla vrána a hned po příchodu k autu bylo rozhodnuto (NE)-po projetí,jen jsem chtěl vidět rozdíl jsem si říkal že jsem asi čekal od toho moc ale pořád jsem se ujištoval,,vnitřně,,že to není možný a že ta modla jela slušně,do chvíle než vystupil švagr (seděl vzadu) a při nekoupi a odjezdu se svým 320i na které každej říkal ,,nejhorší šestivál,,mi povídal to nějak nejelo oproti dvoulitru co ?.
Ale abych byl upřímnej když jsem skoro před deseti lety kupoval kousek od Basileje právě tu E46 320i ,velice živě si pamatuju na první projíždku ,skoro neschopnost bez cuknutí přeřadit na dvojku a agilitu (lenost) jako kdybych měl zataženou ručku ,která byla pocitově způsobená nezapomenutelným zážitkem když jsem si poučel v raném mládí od kamaráda E30 325 i a posléze jsem za 200 euro nebo marek už ani nevím, koupil od německého bazaristy ,známého 320i E 30 kterej mi to dával jako opovrhované zboží,tehdy bez not obratem ruky šla za 15 tis-dnes si říkám to jsem byl debil když vzpomenu jak jsem s 90 kW zahřál gumy na suchém asfaltu -20 metru čáry a do zatáčky na lepících gumách jsem poprvé myslel že jsem vyzul gumu na zadní ose .Tak jsem si říkal o dvě generace novější auto s motorem 110 kw musí bejt raketa,opak byl pravdou-důležité je že jsem to nikdy nepřiznal až ted
A takto to bylo asi u mně i s tou přehnanou a vymodlenou 330 i s výkonem jako z ,,pohádky,,ale pořád bych jí vzal ale v 1A top stavu s nájezdem max.100 tis

Ale abych byl upřímnej když jsem skoro před deseti lety kupoval kousek od Basileje právě tu E46 320i ,velice živě si pamatuju na první projíždku ,skoro neschopnost bez cuknutí přeřadit na dvojku a agilitu (lenost) jako kdybych měl zataženou ručku ,která byla pocitově způsobená nezapomenutelným zážitkem když jsem si poučel v raném mládí od kamaráda E30 325 i a posléze jsem za 200 euro nebo marek už ani nevím, koupil od německého bazaristy ,známého 320i E 30 kterej mi to dával jako opovrhované zboží,tehdy bez not obratem ruky šla za 15 tis-dnes si říkám to jsem byl debil když vzpomenu jak jsem s 90 kW zahřál gumy na suchém asfaltu -20 metru čáry a do zatáčky na lepících gumách jsem poprvé myslel že jsem vyzul gumu na zadní ose .Tak jsem si říkal o dvě generace novější auto s motorem 110 kw musí bejt raketa,opak byl pravdou-důležité je že jsem to nikdy nepřiznal až ted

A takto to bylo asi u mně i s tou přehnanou a vymodlenou 330 i s výkonem jako z ,,pohádky,,ale pořád bych jí vzal ale v 1A top stavu s nájezdem max.100 tis


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Rony: Vždy měl auto dědek, důchodce, který jezdil jenom kolem komínu a auto je teda v TOP stavu. Vůbec nemůžeš auto hodnotit podle tohohle.. Takový menší popojíždění jak říkás do kauflandu je pro to auto horší, než kdyby s tím někdo jezdil dálky, takže to může bejt v háji tak jako tak, nic to neznamená..
Poznám, kdy je auto v pořádku, jelikož můj kámoš jezdí po Plzni, tak byl na diagnostice v Inveltu, a závady žádné neměl, nechal tam za diagnostiku kolem 1000 Kč jen za vyčtení závad a technik, který diagnostiku prováděl se až divil, že diagnostika ukázala závadu, že má nějak špatně seřízené přední světlo a že se nedovírá kufr. Jinak já nevim, pro mě to rozdíl nebyl. V čem jezdíš ty?WITT píše:Rony: Vždy měl auto dědek, důchodce, který jezdil jenom kolem komínu a auto je teda v TOP stavu. Vůbec nemůžeš auto hodnotit podle tohohle.. Takový menší popojíždění jak říkás do kauflandu je pro to auto horší, než kdyby s tím někdo jezdil dálky, takže to může bejt v háji tak jako tak, nic to neznamená..
No kdybych měl čtyřválce, jako jsi měl ty, což do BMW nepatříWITT píše:Ty se pořád obhajuješ tím, že na diagnostice nic nebylo ..
Ne všechno ti diag. ukáže.. já mám momentálně 530i, tak klidně můžeš přiject, sprinty s tím nejezdím, ale když přijedeš, tak dáme, a pokud budeš míň jak 20 metrů zamnou, tak si to auto můžeš vzít


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 340
- Registrován: stř 09.05.2007 00:00
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Rony: No ty jsi chytrák, proč by jako 4 válec do BMW nepatřil?
Rozhodně bych si radši zase koupil IS, než totalně línej a mrtvej 2.0i 110 KW - je všeobecně známo, že ten motor je prostě nanic, jediný plus co to má je zvuk 6 válce , nic víc. Tady haníš 4 válce a takový ISo by tě potrápilo.
Neříkám, že 3.0i je raketa, sám bych radši víc výkonu, ale oproti tvému "tupému" 2.0i to raketa je.
Prostě si přiznej, že máš motor k prdu a natře tě kdejaký silnější TDI..
Kup si 330i a budeš spokojenej, takhle budeš pořád jen psát, že ti to špatně nejede, že konkuruješ větším kubatůrám, ale píšeš to jen pro svůj klid, protože sám bys radši silnější..
Až si dáš sprint s 3.0i která je v pořádku a bude na tebe v cíli čekat a kouřit cigáro než se tam doplazíš, tak pochopíš..
Rozhodně bych si radši zase koupil IS, než totalně línej a mrtvej 2.0i 110 KW - je všeobecně známo, že ten motor je prostě nanic, jediný plus co to má je zvuk 6 válce , nic víc. Tady haníš 4 válce a takový ISo by tě potrápilo.
Neříkám, že 3.0i je raketa, sám bych radši víc výkonu, ale oproti tvému "tupému" 2.0i to raketa je.
Prostě si přiznej, že máš motor k prdu a natře tě kdejaký silnější TDI..
Kup si 330i a budeš spokojenej, takhle budeš pořád jen psát, že ti to špatně nejede, že konkuruješ větším kubatůrám, ale píšeš to jen pro svůj klid, protože sám bys radši silnější..
Až si dáš sprint s 3.0i která je v pořádku a bude na tebe v cíli čekat a kouřit cigáro než se tam doplazíš, tak pochopíš..
WITT píše:Rony: No ty jsi chytrák, proč by jako 4 válec do BMW nepatřil?
Rozhodně bych si radši zase koupil IS, než totalně línej a mrtvej 2.0i 110 KW - je všeobecně známo, že ten motor je prostě nanic, jediný plus co to má je zvuk 6 válce , nic víc. Tady haníš 4 válce a takový ISo by tě potrápilo.
Neříkám, že 3.0i je raketa, sám bych radši víc výkonu, ale oproti tvému "tupému" 2.0i to raketa je.
Prostě si přiznej, že máš motor k prdu a natře tě kdejaký silnější TDI..
Kup si 330i a budeš spokojenej, takhle budeš pořád jen psát, že ti to špatně nejede, že konkuruješ větším kubatůrám, ale píšeš to jen pro svůj klid, protože sám bys radši silnější..
Až si dáš sprint s 3.0i která je v pořádku a bude na tebe v cíli čekat a kouřit cigáro než se tam doplazíš, tak pochopíš..
Kadla, Kadla, Kadla

https://www.youtube.com/watch?v=lgAUEsJ12d8
Jelikož má táta 745i, tak vím, co jak má jet. Jenže když tady tupci přesedlají ze čtyřválce, což je motor z pračky, kterej do BMW nepatří, tak pro ně 330i bude raketa, jen jsem chtěl sdělit svůj názor. Když je pro vás třílitr modla, proč si ho nekoupí každej? Kdyby dával ten motor zážitek co se týče emocí, tak by ho měl každej, jenže si lidi koupí raději naftu.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Za to nafta je velmi o emocích - jako např. smrad, rachtání, vibrace a turbo-lag.Rony píše:.. Když je pro vás třílitr modla, proč si ho nekoupí každej? Kdyby dával ten motor zážitek co se týče emocí, tak by ho měl každej, jenže si lidi koupí raději naftu.

Hlavně, že mimo evropu panujou zas úplně jiný poměry.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Pro me je nejpovedenejsi benzinova E46 328i. Kdyz sem ji prodal a koupil 330i, byl sem akorat sklamanej.. Jede trochu lip, ale furt to neni nic moc. Ma porad malo N.m, e46 je proste hodne tezke auto na svou velikost. Nikdy sem si nemyslel, ze neco takoveho napisu, ale to auto proste nejlepe funguje s 30d a manualem. Lehce upravena 135kw, nebo i seriova 150kw jede v realu lip nez 330i.
Po tech statisicich najetych kilometrech maji proste ty atmosfery mensi vykon a tabulkovym hodnotam vykonu a zrychleni se vetsinou ani nepriblizi (ani po pretesneni vanosu).
Po tech statisicich najetych kilometrech maji proste ty atmosfery mensi vykon a tabulkovym hodnotam vykonu a zrychleni se vetsinou ani nepriblizi (ani po pretesneni vanosu).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 90
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Měl jsem teda jen E36 2.5i a pak následně nejaký VW 2.0FSI a potom 330i .
Jako musím teda říct, že na papíře ten výkon vypadá líp než pocitově.
Ale dost to klame tělem, když se bude člověk dívat na budíky nebo si změří čas, tak zjistí, že to rychlé je..
Nafta naproti tomu dává pocit rychlosti záběrem turba ale s louhýma benzín kvaltama se to měřit nemůže.
Jako musím teda říct, že na papíře ten výkon vypadá líp než pocitově.
Ale dost to klame tělem, když se bude člověk dívat na budíky nebo si změří čas, tak zjistí, že to rychlé je..
Nafta naproti tomu dává pocit rychlosti záběrem turba ale s louhýma benzín kvaltama se to měřit nemůže.