Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ztráta klíče e91 2006
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jestli se ti zdá 3500 Kč moc, tak ti nepomůže ani svěcená voda. Vyhodit 500 Kč za kus plastu, v kterém není žádná elektronika a není ani co programovat, aby auto mohlo nastartovat, nemluvě o dálkovém ovládání, to bys udělal. Pak bys zjistil, že je to na houno a stejně bys šel koupit nový klíč. Nebyl bys první ani poslední, kdo chtěl ušetřit a nakonec zaplatil o dost víc.
Jinak Fx tyhle klíče nedělá (zatím), protože není taková poptávka (zatím). Pokud máš možnost ten klíč koupit za 3500 Kč, tak to udělej. Je to výborná cena. Naposledy když jsem řešil takový klíč pro E92 s Comfort Access, tak originál v BMW vycházel na 5500 Kč.
Jinak Fx tyhle klíče nedělá (zatím), protože není taková poptávka (zatím). Pokud máš možnost ten klíč koupit za 3500 Kč, tak to udělej. Je to výborná cena. Naposledy když jsem řešil takový klíč pro E92 s Comfort Access, tak originál v BMW vycházel na 5500 Kč.
JirkaH píše:díky za info..
já měl kdysi mazdu a duplikát klíč byl za 800 Kč. Poroto mi ta cena nesedí... ale budiž.
Jinak k čemu mi je ten plastová planžeta bez futrálu??? Je to kopie, kter slouží jako podklad k výrobě duplikátu?
Futrál na ten plastovej klíč je v odkládací přihrádce, do něj strčíš ten plastovej a můžeš to použít normálně do slotu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sice trošku pozdě, ale také otázka k tématu. Má smysl si na okna nechat pískovat/leptat VIN kvůli ochraně před odcizením, nebo je to blbost a naopak to napomáhá tomu, že někdo si může podle VIN nakódovat nový klíč a nerušeně odjet? Přeci jen, normálně VIN vidět není...
Jde mi o klíč do slotu pro E90 r.v. 2009. Díky..
Jde mi o klíč do slotu pro E90 r.v. 2009. Díky..
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Větší smysl dává update jednotky CAS a ideálně k tomu přepinovat zásuvku OBD2 a k ní vyrobit redukci, aby šlo auto zdiagnostikovat.
Rozdíl v časech pro nakódování klíče do slotu je enormní -> bez update trvá nakódování klíče 15 vteřin od otevření diagnostické zásuvky, s updatem trvá 8 minut. Když je zásuvka přepinovaná, nejde to vůbec a v takovém případě si zloděj raději vyhlédne jiné auto než aby to zkoumal, řekl bych.
Stoprocentní jistota není nikdy, ale dá se udělat dost technických překážek, aby se to zlodějům co nejvíc znepříjemnilo.
Rozdíl v časech pro nakódování klíče do slotu je enormní -> bez update trvá nakódování klíče 15 vteřin od otevření diagnostické zásuvky, s updatem trvá 8 minut. Když je zásuvka přepinovaná, nejde to vůbec a v takovém případě si zloděj raději vyhlédne jiné auto než aby to zkoumal, řekl bych.
Stoprocentní jistota není nikdy, ale dá se udělat dost technických překážek, aby se to zlodějům co nejvíc znepříjemnilo.
Fx: jestli tomu tedy dobře rozumím, tak VIN s tím nemá co dělat?
Chápu to s tím přepinováním + redukce, to zní hodně dobře...
Ještě se zeptám - ten Update jednotky CAS znamená přesně co? Že se překóduje klíček s autem od továrního nastavení, tak že VIN je k ničemu?
Asi hloupej dotaz, ale fakt nevím o co jde...
Fakt díky!
Chápu to s tím přepinováním + redukce, to zní hodně dobře...
Ještě se zeptám - ten Update jednotky CAS znamená přesně co? Že se překóduje klíček s autem od továrního nastavení, tak že VIN je k ničemu?
Asi hloupej dotaz, ale fakt nevím o co jde...
Fakt díky!
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Možnosti získání klíče jsou v zásadě dvě:
a) u dealera BMW na základě velkého TP a občanky (tady pro paranoiky nastupuje možnost někoho přímo v BMW napojeného na skupinu zlodějů). Tam na základě objednávky lze získat klíč už vyříznutý, pasující do zámku a nakódovaný jak pro dálkové ovládání (týká se pouze aut s imobilizérem CAS) a pro imobilizér. To jest pro nastartování.
b) Nakódováním přímo v autě.
Kvůli aférám ohledně krádeží vozů BMW především s klíčem do slotu došlo k vytvoření updatovaného softwaru pro jednotku CAS, který tento problém měl vyřešit. Vzhledem k tomu, že tyto fabrické systémy jsou vždycky trochu pozadu za vývojem, problém byl vyřešen pouze na chvíli. Nicméně o hodně se prodloužila doba nakódování nového klíče - osm minut je pro zloděje už dost. Tudíž updatovaný software je zdrží natolik, že to ve spoustě případů zabrání krádeži.
Vzhledem k tomu, že nakódování klíče u BMW s CAS systémem probíhá v případě těchto rychlých krádeží přes OBD2 zásuvku, nejlepší je ji přepinovat a kvůli případné diagnostice mít redukci, která diagnostiku umožní. Tím se zabrání možnosti vyčtení kódů potřebných pro klíč standardní cestou, zloděj nebude mít čas to rozebírat a hledat, co je kde jinak.
Samozřejmě to neřeší krádež odtažením, kde následně mají zloději dostatek času najít zaměněné piny v zásuvce či vyčtou CAS jiným způsobem, třeba programátorem na stole.
a) u dealera BMW na základě velkého TP a občanky (tady pro paranoiky nastupuje možnost někoho přímo v BMW napojeného na skupinu zlodějů). Tam na základě objednávky lze získat klíč už vyříznutý, pasující do zámku a nakódovaný jak pro dálkové ovládání (týká se pouze aut s imobilizérem CAS) a pro imobilizér. To jest pro nastartování.
b) Nakódováním přímo v autě.
Kvůli aférám ohledně krádeží vozů BMW především s klíčem do slotu došlo k vytvoření updatovaného softwaru pro jednotku CAS, který tento problém měl vyřešit. Vzhledem k tomu, že tyto fabrické systémy jsou vždycky trochu pozadu za vývojem, problém byl vyřešen pouze na chvíli. Nicméně o hodně se prodloužila doba nakódování nového klíče - osm minut je pro zloděje už dost. Tudíž updatovaný software je zdrží natolik, že to ve spoustě případů zabrání krádeži.
Vzhledem k tomu, že nakódování klíče u BMW s CAS systémem probíhá v případě těchto rychlých krádeží přes OBD2 zásuvku, nejlepší je ji přepinovat a kvůli případné diagnostice mít redukci, která diagnostiku umožní. Tím se zabrání možnosti vyčtení kódů potřebných pro klíč standardní cestou, zloděj nebude mít čas to rozebírat a hledat, co je kde jinak.
Samozřejmě to neřeší krádež odtažením, kde následně mají zloději dostatek času najít zaměněné piny v zásuvce či vyčtou CAS jiným způsobem, třeba programátorem na stole.
Chápu. Díky za odpovědi. Snad se ještě zeptám - onen update CAS je vhodný pro všechny r.v. (tedy ty které CAS mají) nebo je u některých mladších ročníků/modelů již součástí z fabriky?
To přepinování je asi nejjednodušší, do toho se pustím... a s VIN na skla asi nic nezkazím.
Samozřejmě asi nic na světě nezabrání odtažení vozidla, spíše mi šlo zamezit těm jednoduchým trikům, kterýma se na netu straší...
To přepinování je asi nejjednodušší, do toho se pustím... a s VIN na skla asi nic nezkazím.
Samozřejmě asi nic na světě nezabrání odtažení vozidla, spíše mi šlo zamezit těm jednoduchým trikům, kterýma se na netu straší...