Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90, E91 – 325i – Koupě, prosba o radu
Podle toho co jsem našel na webu, 325i a 330i mají jiné převodovky, ale stejné převody (gear ratios). Nepatrný rozdíl ve zpátečce, ale jiný final drive (3.07/3.15)
325i Getrag GS6-17BG
1) 4.32
2) 2.46
3) 1.66
4) 1.23
5) 1.00
6) 0.85
R) 3.94
Final drive 3.07
330i Getrag GS6-37BZ/DZ
1) 4.32
2) 2.46
3) 1.66
4) 1.23
5) 1.00
6) 0.85
R) 3.93
Final drive 3.15
335i Getrag GS-53BZ/DZ
1) 4.06
2) 2.40
3) 1.58
4)1.19
5) 1.00
6) 0.87
R) 3.68
Final drive 3.08
325i Getrag GS6-17BG
1) 4.32
2) 2.46
3) 1.66
4) 1.23
5) 1.00
6) 0.85
R) 3.94
Final drive 3.07
330i Getrag GS6-37BZ/DZ
1) 4.32
2) 2.46
3) 1.66
4) 1.23
5) 1.00
6) 0.85
R) 3.93
Final drive 3.15
335i Getrag GS-53BZ/DZ
1) 4.06
2) 2.40
3) 1.58
4)1.19
5) 1.00
6) 0.87
R) 3.68
Final drive 3.08
Kluci jaká je 320i limit bych zvednul na 250tis.
Jde tam nejak zmerit olej krome cidla a pocitace? Nejakou extra znamou zavadou to trpi?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Jde tam nejak zmerit olej krome cidla a pocitace? Nejakou extra znamou zavadou to trpi?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
A můžu se zeptAT co SE VÁM NA NĚM NELÍBÍ?
Je to hezká trojka v benzínu a to, že má vyšší cenu než E46ka je asi dáno i tím že je podstatně novší. Já bych ji teda bral spíš jak nějakou straší hujdu, je hezčí, designově povedené, menší což je třeba pro někoho nevýhoda ale neberu to jako rodinné auto, a hlavně to není 20let stará vrána a tím se nechci dotknout majitelů starších aut to ani náhodou. Za mě osobně bych do ní šel spíš jak do třeba e46ky.
Je to hezká trojka v benzínu a to, že má vyšší cenu než E46ka je asi dáno i tím že je podstatně novší. Já bych ji teda bral spíš jak nějakou straší hujdu, je hezčí, designově povedené, menší což je třeba pro někoho nevýhoda ale neberu to jako rodinné auto, a hlavně to není 20let stará vrána a tím se nechci dotknout majitelů starších aut to ani náhodou. Za mě osobně bych do ní šel spíš jak do třeba e46ky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: úte 04.01.2011 01:00
BudVlad píše:Podle toho co jsem našel na webu, 325i a 330i mají jiné převodovky, ale stejné převody (gear ratios). Nepatrný rozdíl ve zpátečce, ale jiný final drive (3.07/3.15)
325i Getrag GS6-17BG
1) 4.32
2) 2.46
3) 1.66
4) 1.23
5) 1.00
6) 0.85
R) 3.94
Final drive 3.07
330i Getrag GS6-37BZ/DZ
1) 4.32
2) 2.46
3) 1.66
4) 1.23
5) 1.00
6) 0.85
R) 3.93
Final drive 3.15
335i Getrag GS-53BZ/DZ
1) 4.06
2) 2.40
3) 1.58
4)1.19
5) 1.00
6) 0.87
R) 3.68
Final drive 3.08
Mno tohle asi neni uplne presny, protoze ja mam 325 XI N52 B25 a mam stejnou prevodovku jako 330i tedy GS6-37BZ/DZ

ad olej.. je to hrozně individuální, záleží na nájezdu, jak se s autem jezdilo, jak se o něj majitelé starali atd...
- měl jsem 2,5i N52 nájezd kolem 60tis km a bralo si to litr za cca 15tis km
- ted mám 335i N54 nájezd 100tis km a litr oleje jsem doléval po 12tis km..
mezi námi děvčaty, ani v automatu to nebude vyloženě špatné
záleží na osobních preferencích
jinak ke spotřebě oleje ... já mám na N53 najeto 200tis a nějaké drobné a bere 1,5L na 15tis km
jinak zavedené pořádky jsou, že N52 bere někde mezi víc až hodně a N53 mála až skoro nic. ale jak příše xyron, záleží na jaký kousek trefíš

jinak ke spotřebě oleje ... já mám na N53 najeto 200tis a nějaké drobné a bere 1,5L na 15tis km
jinak zavedené pořádky jsou, že N52 bere někde mezi víc až hodně a N53 mála až skoro nic. ale jak příše xyron, záleží na jaký kousek trefíš
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine

