Zdravím vás, ked sa sype tak sa sype, další problém s mojím autom.. pred asi 3 mesiacmi mi skapinalo na volnobeh, dusilo ho a tiež šlo až nad 3000otačok, vyhadzovalo lambda sondu a vyriešila to vymena vahy vzduchu.
auto bmw e36 325i m50b25 vanos.
Momentalne - auto smrdí z vyfuku, do 3000otačok ho dusí, vynecháva, jednoducho ide ako keby som mal 40kw. Ked som mal vadnu vahu tak kolisala aktualna spotreba - teraz sa nemení a vyzera všetko v pohode akurat nema žiadny vykon, nad 3000otačok ide na 90% v pohodke. Cim je zaťaž auta vačšia tym je vibrovanie a dusenie silnejšie. Nad 100km/h už nechce skoro vobec zrychlovať a len niečo buchne a zrychlovanie nič. Ked zrychlujem z 0km/h pomaly tak to ide okay.. ale akonahle príde kopec a mám pridať tak ho do 3000 dusí a vobec nejde
Ešte pri tom dusení počujem tak každych 0,5sekundy také prepisknutie trvajuce asi 0,1sekundy. Ako keby klzal remeň. Ale len to tak popiskuje
Problem a dusenie je niekedy horšie a niekedy lepšie, ale je prítomné vždy!
Co som skušal, alebo známe veci:
Vymena vahy nepomohla
sanie komplet pretesnené všetky hadičky
Vymena sviečok nepomohla
Diagnostika - BEZ CHYB
filtre menené pred nedavnom
vymenené gumené vedenia od cievok ku sviečkam
Veci čo ma napadaju:
Zadrhnuta kladka alebo alternator alebo hocičo čo je na remeni (je možný taky veľky pokles výkonu?)
Tlak paliva, prípadne čerpadlo (ako je možné že ale nad 3000otačok ide, ked potrebuje auto viac paliva? pride mi to nerealne)
upchaty vyfuk - Ako je možné že to zas ide pri vysokych otačkach?
Ďakujem za nasmerovanie.
Opravene : problem v sviečke a vedení k nej.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
[vyriesene]e36 325i M50- dusenie do 3000ot
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
moje zkušenost, auto taky smrdělo po benzínu a ještě se kouřilo dost z výfuku, chyb jsem měl obě lambdy, a mechanická závada na VANOS, vyměnili se lambda sondy, udělalo se repas vanosu, měl jsem ucpaný separátor olej, vyměnilo se, přetěsnovalo se víko, bylo tam spoustu emulze-sraček, dělal se výplach motoru, taky jsem neměl výkon, měl jsem posunutý rozvod v motoru o jeden zub. Někdo prede mnou se v motoru už hrabal. Ted to mám spravně nastaveno a motor konečně jede jak má. motorizace M52B28 328i